תגיד לי שזה לא אמיתי .גרסה חדשה ומשופרת .הקדמה.

19/08/2014 868 צפיות 2 תגובות

לפני שתקראו את ההקדמה חשוב לי לציין. זהו סיפור אשר כתבתי בגיל 15. העלתי אותו אפילו לאתר. אבל החלטתי לעשות גרסה חדשה בשפה של נערה בוגרת יותר . מקווה שתאהבו.
" מילים.. ,זכרונות ,דמעות,תמונות,אהבה אבודה,מוות,חיים,אובדנות עד תקווה חדשה .כל אלה עוברים לי בראש ,כל אלה מציקים ומטרידים.לעולם לא פתחתי את סיפורי בפני מישהו.חוץ ממשפחתי שיודעת את זה " אנחת אכזבה כואבת יוצאת ממני
מחפשת אדם שיקשיב לי … מחפשת אדם שיבין את תחושתי .הייתי יכולה לבחור בצד השני ולהצטרף אל מנוחת העולם.הייתי יכולה ללכת ולקחת סכין ולחתוך .כן רציתי להתאבד.אבל בחרתי בחיים .לא רק בשבילי אלא בשבילו . אתם עוד תדעו .אתם עוד תשמעו.רק אם תרצו"
"נשארתי לבד בזה .ככה הרגשתי .הוא הלך ! לא יחזור ולא ישוב . לא דמעות ולא בכי לא תכנונים ולא שיחודים יחיזרו את אהוב ליבי אל זרעותיי .לצערי ..אינו ישוב . טוב אולי כדאי שאתחיל . קוראים לי שירה .
אני שירה בת 16 וחצי גרה בירושלים.לומדת בתיכון לאומנויות מגבירה משחק ושירה כחמש יחידות.אני לא ממש אוהבת את הלימודים מי כן בעצם? אבל אין מה לעשות חשוב לי להצליח .איך אני נראית ? אני בלונדינית .עם עיניים שחורות מבריקות .עור בהיר בהיר בהיר אני מאוד רזה ולא גבוה כל כך בערך מטר 63. אני משחקת בתיאטרון מגיל 7 . אוהבת את זה עד מאוד!.
יש לי אחות תאומה לא זהה במיוחד בשם נועה.היא גם בלונדינית אבל לה עיניים חומות וקצת יותר גבוהה. היא מגבירה אומנות .היא ציירת מהוללת לא לומדת איתי באותה כיתה .
אח קטן וחמוד בן עשר בשם גבריאל .עיניים כחולות ושיער בלונדיני עם פוני מתוק וחלק בשיער נראה כמו אפרוח! האפרוח שלי! הוא עדיין ביסודי בכיתה ד'. ילד מתוק וחמוד.
אמא מדהימה שלי בת 43.בשם סיגל שערה שחור יעיינה כחולות יפות ,היא פסיכולוגית ילדים ומלמדת פסיכולוגיה בבית הספר שלי .
אבא שלי איש נפלא בן 45 בשם אלון.הוא מורה לכימיה וביולוגיהומדען .יש לו מעבדה גדולה משלו שבה עושה ניסויים מעניינים
לינור חברתי הטובה ביותר בת 16 שערה חום ועיינה חומות דבש טהור.היא לומדת איתי בכיתה ומגבירה תקשורת היא חברתי הטובה ביותר !
ואיך שכחתי ..איך שכחתי את דניאל! דנדני שלי החבר המדהים והמתוק שלי! שנתיים ביחד כמעט וחצי! הוא בן 17 כמעט יש לו עיניים חומות דבש ושיער בלונדיני כהה הוא גבוה עם שרירים וקוביות בבטן .מתאמן באתלטיקה ומדריך ספינינג .
" אז זהו ..לפעמים היה טוב והיה אבודני ועכשיו… רק אני אחליט לאן אמשיך ,דניאל שלי ואני היה לנו כל כך טוב ביחד ,עד היום של הבגרות הראשונה בתיכון .
נתראה,שלכם שירה לוי"


תגובות (2)

נשמע מאוד מעניין, אהבתי את האופן שבו את כותבת.
תמשיכיייייייי
+5

19/08/2014 20:41

תודה על הפרגון אמשיך בקרוב (:

19/08/2014 20:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך