Mika2010
אני לא ירחיב עליי אז בקיצור אני אוהבת לחשוב על סיפורים ובזמן האחרון אני גם כותבת עליהם. הגעתי לאתר הזה כדי להראות לעולם אל הסיפורים שלי. מקווה שתקראו את הסיפור!

תגיד משהו! הקדמה+פרק 1

Mika2010 13/06/2014 530 צפיות תגובה אחת
אני לא ירחיב עליי אז בקיצור אני אוהבת לחשוב על סיפורים ובזמן האחרון אני גם כותבת עליהם. הגעתי לאתר הזה כדי להראות לעולם אל הסיפורים שלי. מקווה שתקראו את הסיפור!

הקדמה
שלום קוראים לי ניקול, אני בת 16 וחצי ויש לי בי אף אף שקוראים לה מאיה שהיא בגיל שלי.
אני הבכורה, יש לי שני אחים קטנים אחד בן 14 ואחת בת 9. אין לי חבר אבל אני מחבבת מישהו שקוראים לו שי. אני מאוד אוהבת טניס ואני כל היום באמונים. לאבא שלי יש חברת צעצועים ברוסיה אז הוא נוסע פעם בחודש ואמא שלי רופאה.

פרק 1
קמתי לבית הספר התלבשתי התאפרתי והתארגנתי. לקחתי את האוטובוס והגעתי לבית ספר.
נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד מאיה הבי אף אף שלי. אני לא הכי מקובלת אבל יש לי מעמד טוב בכיתה. היו לנו שעתים חשבון והיה משעמם אבל זה היה שווה את זה כי התברר שיש לנו שעה הפסקה (אסור לצאת מהבית ספר) הייתי בהפסקה ופתאום התעלפתי. כשקמתי ראיתי שאני בבית חולים. פתאום ראיתי אחות רצה אליי ושאלתי אותה:״ מה אני עושה פה?״ היא ענתה לי שהתעלפתי מחוסר נוזלים והבחור הזה הביא אותי לכאן. איזה בחור שאלתי ופתאום הוא נכנס עם גופיה ושרירים ופשוט התאהבתי בו…


תגובות (1)

אבל…אבל..אבל…
זה רק הפרק הראשון! וגם הוא פסקה…
יש פה בקושי פירוטים או סימני פיסוק נכונים או מחשבות של הדמות…
וכבר היא מתעלפת? מה? ואז כשהיא רואה מי הציל אותה היא מתאהבת בו?
לא הבנתי ממש.

ממליצה לך להאריך את הפרק ולפרט יותר במשלב שפה גבוה(:
תמשיכי^^

נ.ב
קבלי הכל כביקורת בונה. לא באה להעליב.

נ.ב.ב
אל תכתבי "בי אף אף". תכתבי- "החברה הכי טובה שלי".

14/06/2014 12:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך