תדמית חדשה פרק 11 ♥

Angel of love 14/08/2013 2126 צפיות 12 תגובות

מהפרק הקודם:
"חח תלבשי אותה! יהיה לך נוח.. " הוא אמר וירד למטה… הסתכלתי על החולצה והסנפתי אותה, הריח המשכר שלו היה בה , הורדתי את השמלה ולבשתי את החולצה הזאת שלו שהייתה ניראת עליי כמו שמלה…

לפרק:
"מתאים לך.."צחק דן שנכנס לחדר, "כן זה…קצת ענק הייתי אומרת,"
"קצת," הוא צחק והתיישב לידי, "קחי," הושיט לי פופקרן, והדליק תסרט, "תוודה "
"תתכוננתי לפחד מותק, מוחחעע" הוא אמר בקול מפחיד, "די דן אני לא מפח אעאעא!" צרחתי שהסרט התחיל בצרחה, "מה לעזעזל.."
"לא מפחדת אה.."
צפינו בסרט במשך שעה וחצי הוא היה ממש מעניין ומפחיד כל שנייה החזקתי בדן ,"איזה סרט טווב!!"
"שיעשה לי סיוטים למשך שנה.." מילמלתי, "אני מודה לך שהראת לי תסרט הזה.."
"אין בעד מה,"
"ועכשיו יושנים" אמרתי וכיבתי את הטלווזיה, ""תיכננתי משהו אחר.." הוא אמר והתקרב אליי שנינו היינו על המיטה וזה יצר מצב שאני שכבתי והוא מעליי מחייך, "מ..ה"
"את זה," הוא קירב את שפתיו אלי שפתיי ונישק אותי, זרמתי עם הנשיקה המושלמת הזאת…יאיו הוא מנשק כזה טוב! התפהכנו ועכשיו אני הייתי עליו, "אל תפסיק.." מילמלתי , הוא החזיק במותניי והסתכל עליי, "איזה יפה את" חייכתי אליו, עיניו היפות נצצו "אני אוהב אותך" המשיך ונשכתי את שפתיי בוהה בו, "די אל תעשי לי את זה" הוא נישק אותי, "גמאני אותך.."
"מה?" הוא הפסיק והסתכל עלי, "אוהבת אותך," "זה מה שרציתי לשמוע" חייך…
ישנו כפיות על הלילה, היה כזה כיף, אני מאוהבת בו ! מטורפת עליו,

מנקודת המבט של דן:
"ושאלך….רק תדעי שזה לא בגללך…כבר ניסנו הכול לא הולך…מי לקח את האושר שלנו.." צילצל הטלפון שלי, "אה..הלו.." עניתי חצי יושן, "מי מעז להעיר אותי בשבע בבוקר בשבת!!"
"חח אחי זה גיא, "
"למה אתה ער לעזעזעל!"
"איזה לילה עבר עליי אתה לא מבין!! הרפר פה… "
"אז אני מנחש כבר מה היה בלילה שלך… " אמרתי וגיא צחק , "הרי גם ככה מחר זה יהיה מישהי אחרת, " הוספתי, "אה..דן.." מילמלה רותם, "אה מאמי תישני.." אמרתי לה וקמתי לדבר בסלון, "מזה…מי שם ?! פשש…אחי התקדם,"
"תירגע!! זאת רותם"
"עם רותם!?"
"מה…לא לאא!!"
"שכבתם ?" "די גיא לא מה ניראלך…היא רק ישנה פה, היה בעיות אתמול," אמרתי, "רק ישנה.." צחק גיא, "טוב אני מאמין כי זאת היא, " הוסיף,
"לא אכפת לי למה אתה מאמין, יאלה אני מנתק וחוזר לישון," "למה ככה"
"מזה למה כככה!! הערת אותי בשבע!! ביום שבת!! אני יהרוג אותך נשבע לך," "אפשר לחשוב, סתם רציתי לספר לך..אתה לא מבין איך היא…"
"לא אכפת לי איך היא אני חוזר לישון ! תיזהר להתקשר עד הצהריים" אמרתי ושמעתי אותו צוחק ,ניתקתי וחזרתי למיטה, מסתכל על רותם יושנת , כזאת יפה… שלווה…
"אתה בוהה בי?" שאלה לפתע, והסתכלה עליי עם עין אחת פתוחה, "מה..לא סתם, את ממש יפה שאת יושנת,"
"ושאני ערה?"
"עוד יותר.." חייכתי ונישקתי אותה, "לך תצחצח שיניים דן!" היא זרקה עליי כרית וצחקתי, "טוב סליחה סליחה!"
"מה השעה בכלל?" שאלה," שבע…תחזרי לישון, " "בוא.." היא עשתה לי מקום ושכבתי לידה,
~~
מנקודת המבט של רותם :
קמתי אחרי שלוש שעות…השעה הייתה כבר עשר בבוקר, הסתכלתי על דן שישן כמו מת הייתי חייבת לצלם את זה, צילמתי והעלתי לאינסטגרם, ורשמתי :'נסיך שלי יושן' כמה תגובות ולייקים השם ישמור…
ואז קיבלתי הודעה…ממיתר, "את ודן..?"
"ביחד ביחד,"
"יאא מזל טוב נסיכהה "
"זכיתי בנסיך,"
"מה את אצלו?" "כן אני עוד מעט יחזור הביתה…ההורים שלי התקשרו או משהו ? "שאלתי, "לא לא אל תדאגי…וגם אם כן את כאילו פה,"
לפתע שמעתי סיבוב של מפתח, מה הולך פה.."שמעי מאמי נדבר אחר כך," רשמתי למיתר ולא הבנתי מי בא עכשיו, הרי ההורים של דן צריכים לחזור רק מחר,
"דן…מאמי.." שמעתי קול, או פאק…לא…זה אמא שלו מה אני עושה!! הצצתי למטה וראיתי אותה ואת אביו נכנסים לבית עם מזוודות, "דן מאמיי!! הפתעה! " אמו צרחה…באמת הפתעה.


תגובות (12)

תמשיכיי דחופ מהמםם❤❤❤

14/08/2013 11:13

היי קראתי את הסיפור שלך אתמול והוא ממש יפה :)
תמשיכי :)

14/08/2013 11:16

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

14/08/2013 11:26

מהמםם תמשיכייייייי <3

14/08/2013 11:49
LOL LOL

וואו מהממם תמשיכייי

14/08/2013 11:59

אוומיגדדד ! מסכנננה ! שתתחבר בארון… >< חח
תמשיכייי דחוווף ❤❤❤

14/08/2013 12:16

חחחחחחח תמשיכי

14/08/2013 14:25

התחלתי לקרוא את הסיפור שלך לפני עה והוא מושלם ופאק תמשיכי

14/08/2013 14:46

Lorinush חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ויש לך תמונה מושלמת

14/08/2013 14:49

תמשיכי. עכשיו!!

14/08/2013 23:02

תמשיכי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/08/2013 13:13

תמשיכי

17/08/2013 13:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך