Angel of love
מי אתן חושבות שזה? ♥
תגיבוו (: שבוע טווב!!
שבוע אחרון לחופשש ><

תדמית חדשה פרק 12 ♥

Angel of love 18/08/2013 1503 צפיות 11 תגובות
מי אתן חושבות שזה? ♥
תגיבוו (: שבוע טווב!!
שבוע אחרון לחופשש ><

מהפרק הקודם :
הבנתי מי בא עכשיו, הרי ההורים של דן צריכים לחזור רק מחר,
"דן…מאמי.." שמעתי קול, או פאק…לא…זה אמא שלו מה אני עושה!! הצצתי למטה וראיתי אותה ואת אביו נכנסים לבית עם מזוודות, "דן מאמיי!! הפתעה! " אמו צרחה…באמת הפתעה.

לפרק: מנקודת המבט של רותם:
"דן דן!! שים חולצה!" צרחתי עליו ,"אה..מה.." הוא מילמל עם חצי עין פתוחה, "דןןן" צווחתי , "מה את רוצה מה קרה?" הוא שאל שפתח את שני עיניו, זרקתי עליו חולצה "תלבש!"
"אבל חם.." הוא אמר וצחק "למה לא כיף לך עם הקוביות?"
"ההורים שלך.."
"מה איתם?"
"הם פה למטה!!" "מה?!"
"דן מאמי…אתה יושן?" שמעתי את אימו מתקרבת, "אוי שיט שיט לא!!" הוא צרח ושם תחולצה במהרה, "אמא אני כבר יורד" הוא אמר והסתכל עליי, "מה איתי." מילמלתי, "בואי אני יציג אותך להורים שלי,"
"מה..לא ככה?! עכשיו….אין מצב, אני ישנתי איתך כל הליילה!! אני עם החולצה שלך…מה הם יחשבו?!"
"ששכבנו צודקת.." אמר את מה שחשבתי בלב, "המ כן..טוב…"
"אין זמן תתחבאי בארון!" "מה?!"
"חח צוחק איתך, "תתחבא אתה בארון ואז סתם יהיה מצחיק לראות אותך יוצא מהארון ><"
"הי הי"
"טוב ההורים שלך נו! מהר "
"פשוט…אל תצאי מהחדר.."
"ואיך אני יחזור הביתה היום?" " לזה אני ידאג אחר כך…" אמר ויצא מהחדר שהוא קורץ לי, "אוהב אותך.." חייך וסגר אחריו,
הסתובבתי בחדרו בלחץ חיפשתי מה לעשות, אפילו לאייפון שלי לא היה סוללה…אוח, נכנסתי לפייסבוק מהמחשב שלו…היה לו הודעה מגיא החלטתי לא להסתכל לא יפה….טוב נו…אני רק יציץ..
"וי הרפר הזאת…אתה לא מבין" היה רשום בהודעה, נו באמת…
"אחי אתה פה?" נשלח לאחר דקה, "אוי פאק.." מילמלתי, "זה רותם" אמרתי, "או הי מה קורה יפה"
"בסדר" רשמתי ועוד לא שלחתי הסתכלתי בדף הבית….שבדיוק היה רשום
גיא במערכת יחסים עם…הרפר.
מחקתי את ה'בסדר' ורשמתי, "מגיע לך מזל טוב"
"לא ידעתי שיש לי יום הולדת, "
"עם הרפר" "אה תודה מאמי,"
"בהצלחה לכם.." רשמתי, "ניראה איך יהיה,"
"מה איפה דן?" "עם ההורים שלו, הם חזרו בהפתעה, "
"או הבנתי, תמסרי לו שידבר איתי אחר כך , ""סבבה" "טוב בי בינתיים גיא.."
"רגע חכי רותם, דיברת עם לורין..?"
"למה מה איתה..?" "סתם מה שקרה אתמול טוב עזבי.."
"דבר איתה אתה, ביי.." אמרתי ויצאתי מהפייסבוק, לא הבנתי איפה דן, חשבתי אני הולכת להיתקע פה כל היום….
"אל תדאגי הכול בסדר.."אמר דן שנכנס לחדר, "הכול בסדר ….ו..אני תקועה פה?"
"כל כך רע לך?" הוא חייך והתקרב אליי, "המ..אתה יודע.." מילמלתי והתרחקתי כל הזמן כמה צעדים אחורה עד שנתקעתי בקיר ודן נישק אותי, "אני אוהב אותך את יודעת?" "גם אני אותך.."
"מה?"
"אוהבת אותך.." צחקתי, "מי אוהבת אותי?"
"אני"
"מה את?" "אני אוהבת אותך יא מטורף!!" צרחתי ונישקתי אותו, "הייתי שמח לשמוע את זה בלי המטורף.."
"חח מפגר,"
"כמה מחמאות.." "אין בעד מה," אמרתי והוא צחק,
"דן בוא תאכל הכנתי לך ארוחת בוקר שאתה אוה…" אמרה אמא של דן שנכנסה לחדר בדיוק שדן ואני התנשקנו, "אמא!" דן צרח, והיא הסתכלה עלינו מופתעת, כולי התביישתי, "אמא..יש דבר כזה דלת.." מילמל דן,
"אני מצטערת לא ידעתי שיש לך…אורח.." "אורחת," תיקנה את עצמה והסתכלה עליי, חייכתי אלייה הרגשתי כזה מוזר, "מי את?"
"אני.." התחלתי להגיד, "חברה שלי,"
"אוו מזל טוב, ממתי?" אמו התרגשה והתקרבה יותר "מאתמול.." "מתי באת…?"
"המ..היא באה אתמול בלילה המ.." אמר דן בשקט, "ולא הצגת אותה! או חמודה מה שמך?"
"רותם"
"בת כמה את?"
"בגילי אמא…"
"איזה יפה את…איפה הבגדים שלך?" שאלה ואני האדמתי,
"היא לא יכלה ללבוש אותם ללילה…אז אני הבאתי לה את החולצה שלי, "
"כן המ…לא התכונתי לישון פה פשוט.." התחלתי להגיד, "זה בסדר, את מוזמנת תמיד! עכשיו את בת משפחה שלנו" חייכה אליי, "ת..תודה,"
"ובואו לארוחת בוקר.." אמרה ויצאה מהחדר,
"היא בטח מספרת לאבא שלי עלייך עכשיו," דן צחק והתיישב על המיטה, "זה היה אסון מה היא תחשוב עליי!!"
"אל תדאגי…היא אוהבת אותך."
"אני מקווה…" "היא חייבת לאהוב…ומה את אומרת על חמתך?"
"אני מאוד אוהבת אותה.." "אני שמח לשמוע.." חייך אליי, "טוב איך אני יורדת ככה?"
"הממ זה לא נורא כל כך…"
"זה ענק עליי וזה שלך…זה מוזר !!"
"את מעדיפה ללבוש שמלת ערב?" "טוב…נו," אמרתי וירדנו למטה לאכול ארוחת בוקר…מאוד טעימה..
"בי דן…היה ממש כיף, נתראה מחר," אמרתי לו
"את לא רוצה שאני ילווה אותך?," שאל, "לא זה בסדר,אני יסתדר,"
"טוב..בי מאמי, אוהב אותך," הוא נישק אותי בלחי והסמקתי, "ביי חמודה," שמעתי את אימו, "ביי היה ממש טעים תודה..על הכול," אמרתי והלכתי משם, חייכתי לעצמי כל הדרך…וחשבתי על מה שהיה ואיך היה…ושעכשיו יש לי…חבר! מושלם כמו דן. אני מאוהבת בו עד השמיים!
התקדמתי לעבר ביתי, מחזיקה את העקבים בידי, "רותם," שמעתי קול שכבר הייתי ליד ביתי, הסתובבתי לא היה אפחד..מי זה..
"רותם.." הקול נשמע קרוב יותר, כבר נבהלתי,
"ידעתי שלא באמת עברת.."הוא בא מולי וחייך…לא.ללא…מה הוא עושה פה!?!


תגובות (11)

לא יודעת אבל אני ידע אם תמשיכי

18/08/2013 07:14

אממממממג מהממממם ! איזה זבל גיא :/
תמשיכייי דחוווף ❤❤❤

18/08/2013 07:27

תמשיכייי!!!!
ונראלי זה ההוא מתחילת הסיפור האקס הזה של מאי..

18/08/2013 07:33

עומר (ככה קראו לו נכון?)
ותמשיכי :)

18/08/2013 07:36
LOL LOL

מושלם תמשיכיי

18/08/2013 07:50

מהמםם תמשיכייי

18/08/2013 08:00

יפה

18/08/2013 08:24

תמשיכיי

18/08/2013 09:02

קראתי את הפרק ולא יכולתי להוריד את החיוך פרק אחת היפים .
*ניראה לי זה האקס שלה
תמשיכייייי!♥♥♥

18/08/2013 10:15

חח תודה לכם ♥
ולרותם אין אקס…

18/08/2013 12:02

זה עומר :) (בגלל שניחשתי נכון. נכון?) אני יודעת אלה מי עוד???!! ותמישכי!! סיפור מושלם^.^.

18/08/2013 12:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך