Angel of love
מותח ><
תגובות ואני ימשיךך ♥

תדמית חדשה פרק 23 ♥

Angel of love 01/10/2013 1409 צפיות 16 תגובות
מותח ><
תגובות ואני ימשיךך ♥

מנקודת המבט של רותם:
"הוא המ סוכן דוגמנות," היא אמרה והייתי בשוק, "מהה!!" צווחתי , "אני יגשים לך תחלום,"
אני עדיין הייתי בשוק, "בנות אנחנו מאחרות ייאלה!" אמרה לורין, ויצאנו….
"והו.." אמר עומר שראה אותנו ,הוא חייך והתחבק איתנו, "כאלה יפות,"
"גמלך לא חסר יופי," אמרה מיתר והם חייכו אחד לשני, יפה..יפה,
"לאן הולכים בכלל?"שאלה לורין, "לטייל בעולם מאיפה לי, " אמרתי, "את הזמנת אותנו!"
"כן אבל גיא הזמין "
"ואיפה גיא היקר?" שאלה לורין, "איפה טל היקר?" שאלתי, "לא יודעת…"
"מה קרה?"
"תתקשרי אליו," אמרה מיתר, "לא הוא לא יבוא…." אמרה לרגע, "מה קרה איתו ?"שאלתי, "סתם הוא לא יכול,"
"טוב לא משנה נהנה אנחנו," התערב עומר ,"עומרר זה שיחת בנותת" צרחתי עליו והוא צחק, "טוב שנזכרתם לבוא," אמרתי לגיא ודן שבאו, "גיא התלבש שעה!" צעק דן, "אה אני!? אתה זה ש…"
"טוב טוב זה לא משנה עכשיו לאן הולכים?" שאלתי, "איזה יפות, "אמר גיא ובחן את שלושתנו במיחוד את לורין, "מה איפה חבר שלך" שאל אותה גיא, "זה לא משנה עכשיו,"
"אז לאן הולכים?"שאל דן, "חשבתי אתם יודעים,"
"אני רק הצעתי," אמר גיא, "נו באמת….אפחד לא באמת אירגן איזה משהו נכון?"שאל עומר, "הייתי קצת ספונטי…" אמר גיא, "נו זה לא בעיה, בואו נתפוס מונית לאיזה מועדון, " הוסיף, "איזה מועדון יכניס אותנו אנחנו לא בני 18" אמרתי,
"את יודעת את זה, אני יודע את זה…אבל הם… " התחיל גיא,
"לא יודעים,"
"מועדון ניראלך!?" שאלה לורין, "כן גמלי לא ניראה, " אמרתי,
"ישלכן עוד אפשריות?"
"לשבת פה." אמרה לורין והתיישבה, "לחזור הביתה," אמר עומר, "רגע רגע תמיד אפשר להתגנב לאיזה מסיבה " אמר גיא, "השתגע הילד," אמרה לורין וצחקנו, "אני לא יודע מה איתכם התעייפתי, " אמר דן והתיישב גם, "כאילו אין מה לעשות יאלה בואו הינה מונית, " אמר עומר שעצר אותה,"צריך עוד אחת, " אמרתי, "יש שם, ששתים יעצרו אותה," הוסיף עומר ומיתר לחשה לו משהו באוזן לא שמעתי.
"בואי לורין גיא…" הוא צעק והם נכנסו למונית שהם רבים אחד עם השני, עומר נכנס ואחריו מיתר התיישבה ליד הנהג, "תתפסו תמונית ההיא," היא אמרה והם נסעו, "מה לעזעזל!!" צרחתי, "מזה היה?"שאל דן, "רגע לאן לנסועע"
אבל הם כבר נסעו, דן עצר את המונית מאחורה, ונכנסנו , "אני יכולה להתערב איתך שזה היה בכוונה," אמרתי, "למה שיהיה בכוונ….אה אוקי" עצר דן ושנינו צחקנו והסמקנו,
"לאן?"שאל הנהג, "לאן שבאלך…" לחשתי למזלי הנהג לא שמע ודן צחק, "לאן הממ לאן.."
"פשוט תיסע אחרי המונית ההיא," אמרתי והצבעתי על המונית שמולנו אני מקווה שהיא של הח'ברה באמת, "את בטוחה שהם נסעו בזאתי?"
"ניראלי," אחרי כמה זמן של נסיעה האוטו נעצר בחוזקה, "מה קרה לעזעזל,?"שאלתי, "לא יודע הגלגל, חכו שנייה אני יבדוק," אמר הנהג ויצא מהאוטו, "אנחנו באמצע שום מקום," אמרתי שהסתכלתי מהחלון, "אל תדאגי אני איתך… " חייך אליי דן, והחזיק את ידי, חייכתי אליו, ושמענו צרחה גדולה, יצאנו במהרה מהמונית, "איפה הנהג?"
התחלנו לחפש…הוא פשוט נעלם, "נהג? נהג?"התחלתי לשאול, "מלחיץ אותי כל המצב הזה,"
"בואי…המ נילך מפה…" אמר דן, "אבל אנחנו בכלל לא יודעים איפה אנחנו והמונית שעקבנו אחרייה נעלמה, "תתקשרי לחב'רה "
"חכה…האייפון שלי במונית" אמרתי ופתחתי את הדלת, צווחתי. דן רץ אליי, והיה בשוק, לקחתי את האייפון והתרחקנו, "דן..זה זה…הגופה…של הנהג" מילמלתי, "רגע…בואי נירגע ונעוף מפה!"
"תתקשר למשטרה!" צעקתי, "שששש….בואי," הוא החזיק בידי , היה שם כזה שקט, רק עצים שררו סביב, "אמאלה מי שעשה את זה עדיין פה…" אמרתי, והסתכלתי סביב,
"הוא היה מת בכלל?"שאל דן ," לא יודעת…אני מפחדת די"
"חייב לבדוק," הוא אמר והלך אחורה, "מה אתה עושה?? אי אפשר לחזור לשם!"
"אם הוא לא מת …אנחנו חייבים לעשות משהו"
"תקעו לו סכין בבטן! ניראלך שהוא לא מת?!"
"לא בדקנו " "טוב….אני לא רוצה להשאיר אותו גם למוות שם.." אמרתי ושנינו חזרנו, "
הוא אולי גוסס אבל נושם," אמר דן שבדק, "תעשה משהו " אמרתי, "זה גיא שמתנדב במדא! לא אני…"
"איפה יש פה בית חולים…נו למה אין קליטה!" צרחתי , "כי תיראי איפה אנחנו…צריך להתקדם"
"איך?"
"באוטו,"
"מה השתגעת אין לנו רישיון! ויש גופה באוטו!" אמרתי בלחץ, "מה אפשר לעשות"
"אני לא יודעת…אני..דן…" חיבקתי אותו מפחד, "תירגעי מאמי די…הכל יהיה בס…"
"אל תזוזו, "שמענו קול, הסתובבנו, אוי ..מי גאד…


תגובות (16)

*הנה (בהתחלה)
ופרק אכן מותח ><
תמשיכי!!!

01/10/2013 06:27

מושלם

01/10/2013 06:49

תמשיכיייייי

01/10/2013 06:50

יווו את חייבת להמשיך והיום!!!

01/10/2013 06:51

מושלםםם תמשיכיי

01/10/2013 06:57

תמשיכייי דחופפ ואחד ארוךך!!!

01/10/2013 07:02

יאוווו אאממאאא תמשיכי עכשיו

01/10/2013 07:04

נוווו בבקשה תמשיכייי

01/10/2013 07:52
LOL LOL

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם

01/10/2013 07:55

ברור שמותח מרוב מתח אני מתה אז תמשיכיי מהר!
♥♥♥לין

01/10/2013 09:49

תוודה מחר או היום אני ימשיך ♥

01/10/2013 10:30

אמלה תמשיכי

01/10/2013 12:29

אמלאאא איזה פחדדד
אבל מהמםםם רצחחחח תמשיכייי

01/10/2013 12:55

אמלאאא איזה פחדדד
אבל מהמםםם רצחחחח תמשיכייי

01/10/2013 12:55

תודה אוהבת ♥

01/10/2013 13:30

תמשייכיייייי

02/10/2013 08:05
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך