Angel of love
בפרק הבא המסלול המפחיד><
תגובות וממשיכה ♥

תדמית חדשה פרק 30 ♥

Angel of love 04/11/2013 1429 צפיות 9 תגובות
בפרק הבא המסלול המפחיד><
תגובות וממשיכה ♥

"מעצבןן עכשיו כולי רטובה!" צרחה לורין," את התחלת!" גיא חייך והם הסתכלו אחד על השני, "האיפור שלי…השיער שלי.." התלוננה, "שטויות את יפה בלי כל זה" אמר גיא לפתע והיא הסמיקה, המשכנו ללכת…ואני נאחזתי בזרועו השרירית של דן בשביל לא ליפול, כל שנייה מישהו החליק, עד שהגענו לאכסניות סוף סוף…
"טוב אם אנחנו מוצאים בן אחד בצד של הבנות בלילה הוא עף מהטיול ! " אמרה המורה והתחילה לחפור עוד, "אתה מקשיב לה?"שאלתי את דן והוא צחק, "לא מאמי…הולך להיות לילה לבן" אמר , "כמה לילות לבנים," התערב עומר, "מעניין איפה קובי יושן… " אמרה מיתר והתחלנו לצחוק בקול, "משהו מצחיק אותכם?!" שאלה המורה בכעס, "אוי נו טיול המורהה" אמר לה גיא,
השתקמנו בחדרים באכסניה, אני בחדר כמובן עם מיתר ולוריןן אהבות שלי,
"התעייפתי!" קפצה לורין על המיטה שם, "תיזהרי שלא תישבר זה לא מלון…" אמרה מיתר ," כן רואים….." אמרתי והסתכלתי סביב, "גם פה נחמד… "
"ניראלי נעמוד בטור למקלחת," אמרתי, "כן אה…" מיתר אמרה וחיטטה במזוודתה להוציא בגדים, "אני לא קמה מפה" אמרה לורין, "איך שבאלך," יצאנו עם הבגדים לכיוון המקלחות…ו…אוי ואבוי! כמה בנות כל השכבה למי יש כוח נו באמת, "בקצב הזה מחר נתקלח…אה סליחה שנה הבאה" אמרה מיתר שחיכנו שהמקלחות יתפנו, "עדיף להתקלח אצל הבנים כבר… " מילמלתי והיא שמעה אותי להפתעתי, "אצל הבנים אמרת…"
"אמרתי ולא התכוונתי.."
" אבל אמרת בואי"
"מה את עושה ניראלך אני יתקלח שם!" צעקתי,
"לא אמרתי שתתקלחי שם! יש שם עוד מקלחות פשוט זה בצד של הבנים, " היא התקדמה ואני אחרייה, "איך את יודעת?" "כי ראיתי"
הגענו לשם בסתר ובאמת היה ריק….נכנסנו התקלחנו יכלנו להתקלח נורמלי, יצאתי והתלבשתי מיתר לקחה את הזמן שם שעה והיא התחילה לשיר , לפתע שמעתי צעדים מתקרבים, בזמן שסירקתי את השיער הצצתי מהדלת ראיתי רק צל…פאק. מישהו בא לפה.
"מיתררר! " צרחתי שתצא כבר אבל היא המשיכה לשיר, "מ י ת ר " אמרתי שוב והיא בשלה, "מישהו בא לפה!" לרגע המים נעצרו, "מה?! מי ?" היא הציצה מהוילון של המקלחת, זה כמה מקלחות ויש וילון לכל אחת, ""לא יודעת ראיתי צל,"
"בטח אחת מהבנות" אמרה מיתר וסגרה את הוילון," לא ניראלי…" אמרתי ולפתע הדלת נפתחה, זזתי הצידה וזה היה קובי (המדריך) ! הייתי בשוק, הוא גם, "מה…מה את עושה פה אסור להתקלח פה זה של המורים והצוות ,"
"אה…אני…המ לא ידעתי…" מילמלתי, והסתכלתי למקלחת, רק שמיתר לא תצא עכשיו, "לא נורא זה בסדר, "אמר ושתקתי, "הממ עכשיו אני רוצה קצת להתקלח אז…" הוא התחיל להגיד וגיחכתי, "ברור!" אמרתי אבל נשארתי שם, "מממ"
"ברור קובי!" אמרתי חזק יותר שמיתר תשמע, " מה קובי מה עוב…." התחילה מיתר להגיד שהיא יצאה משם עם מגבת לגופה, קובי בהה בה והיא בי ואז בו, וצרחה, אני לא ידעתי מה לעשות, "אוי אני ממש מתנצל הממ…" התחיל קובי להגיד, והיא חזרה לתא של המקלחת, "זה בסדר!" צעקה משם, ידעתי שלא… "אני יחכה בחוץ," אמר קובי ויצא, אני רצתי למיתר, היא כולה הייתה אדומה שסיימה להתלבש שמה נעליים ועדיין לא דיברה, אני התחלתי לצחוק מהסיטואציה, "נו באמת!"
"מה את רוצה תחשבי…את חשקת במדריך," אמרתי, "הי שקט שלא ישמע או יכנס שוב" אמרה , וראיתי שחיוך עלה בפנייה, "אז הוא ראה אותך במגבת ביג דיל זה לא שלא לבשת כלום"
"הי הי שקטט!"
"אשמתי שאת מתקלחת שעות?!"
"מה אני יעשה ככה אני! היה נעים משום מה, " היא אמרה," טוב צריך לצאת המדריך החמוד שלנו רוצה להתקלח,"אמרתי, " אני אשמח להישאר כאן, " היא צחקה ופתחנו את הדלת, הוא עמד בכניסה מחייך, מיתר כולה האדימה מבושה והלכנו במהרה, "זה היה…מוזר" אמרתי שנכסנו לחדר, לורין ישנה על המיטה, "כן! איך אני אסתכל עליו שוב!?"
"יהיה טוב יהיה טוב….לורין קומי כבר!" צרחנו עלייה וקפצנו על המיטה שם, "זה ישבר! " היא התלוננה והסתובבה מצד לצד לנסות לישון, "יש ארוחת ערב ואז מסלול לילה בשגעת!!" אמרתי בחשק, "די כבר יא חופרות" היא אמרה ושמה את הכרית על אוזנה, "תתלבשי כבר!" אמרתי לה שאני ומיתר התאפרנו, "השיער שלי התנפך והוא נורא," אמרה מיתר, "את מתלוננת תיראי מהזה!" הצבעתי על שיערי, "הבאתי מחליק חכמות," אמרה לורין שנזכרה לקום, " איפה יש פה חשמל ?"
"הינה יש פה איזה חשמל!" אמרה מיתר וחיברה, ואז האור נכבה, "חכמה!" אמרתי "זה של המנורה, "
התחלנו לצחוק, יצאנו לבחוץ ובחשמל היחיד עשינו מחליק ביחד, "יהיה בעיה להטעין תאייפון פה," אמרתי, "גם ככה אין קליטה.."
"טוב יאלה כולם מוכנים ?ארוחת ערב עוד חמש דקות באים לפי כיתות אז שכל כיתה תלך למחנך שלה "אמרה מורה אחת , הסתדרנו והלכנו פגשתי את דן שוב וכולם, לורין וגיא רבו שוב, נכנסנו לחדר אוכל והתיישבנו שם ביחד כולם אני, דן, גיא, עומר, מיתר ולורין היה אפשר להגיד טעים…עם הרבה זבובים.
עשו לנו תדריך לפני המסלול לילה….דיי הפחידו אותנו וטוב שכך, חחחח "יהיה חושך מוחלט אז אני מבקש לא להיעלם" אמר קובי, וכולם התחילו לדבר, "את לא עוזבת אותי שמעת?!" אמר דן וחיבק אותי קרוב אליו חייכתי, "ברור מאמי"


תגובות (9)

מושלםםם. תמשיכיי

04/11/2013 12:47

תמשיייכיייי מווושלם

04/11/2013 12:52

מושלם

04/11/2013 13:15

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

04/11/2013 13:19

אווווו חמודייםםםםםםם
תמשיכי

04/11/2013 15:33

תמשיכיי

05/11/2013 04:53

נושים תמשיכי

05/11/2013 05:48

תוודה מחר ממשיכה ♥

05/11/2013 06:32

תמשיכייי כבררר!!!

05/11/2013 13:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך