Angel of love
תגובות וממשיכה פרק ארווך ♥

תדמית חדשה פרק 31 ♥

Angel of love 06/11/2013 1307 צפיות 10 תגובות
תגובות וממשיכה פרק ארווך ♥

עשו לנו תדריך לפני המסלול לילה….דיי הפחידו אותנו וטוב שכך, חחחח "יהיה חושך מוחלט אז אני מבקש לא להיעלם" אמר קובי, וכולם התחילו לדבר, "את לא עוזבת אותי שמעת?!" אמר דן וחיבק אותי קרוב אליו חייכתי, "ברור מאמי"
התחלנו במסלול קובי הוביל אנחנו אחריו … והוו לא היה אור אחד!! "אמאלה " מילמלתי ודן לא עזב אותי חח "את תהי בסדר אני איתך מאמי"

מנקודת המבט של לורין :
הסתכלתי על דן ורותם הולכים מחובקים וראיתי כמה הם אוהבים אחד את השני ודואגים אחד לשני כל כך… נזכרתי בטל ודמעות עלו בעיניי איך חשבתי בכלל ש…יאיו, לפתע מישהו נגע בכתפי צרחתי,
"חחחחחח הרגת אותיי!!" צרח גיא, זה היה הוא , מעצבן, "כולם בסדר?" שאל קובי, " כן"
"יאיוו גיא!"
"הצלחתי להבהיל אותך " הוא אמר והלכנו כזה ביחד, "מה את בבאסה?" הוא שאל, "מה אני בבאסה?" עניתי כשואלת, "כן אני מכיר אותך נו קרה משהו?"
"כנראה שלא מספיק," התקדמתי מהר יותר, "רגע חכי רגע!" הוא עצר אותי ותפס בידי, היינו קרובים פחדתי מהסיטואציה והתרחקתי צעד, "מה?!"
"ישלך תכניות ללילה?"
"חחחח יא מפגר!"
"יכול להיות אחלה לילה" הוא חייך, "הוטרדתי כרגע. " אמרתי והוא צחק, "כיף לי איתך לורין…" הוא חייך ועצרתי הסתובבתי אליו, "אנחנו נאבד את הקבוצה גיא.." אמרתי מתקשה להשלים עם העובדה שאני מאוהבת בו, אני משקרת לעצמי…אבל אני לא רוצה להיפגע….לא מסטוציונר כמוהו, ואני יודעת שהוא חושב שאני רוצה אותו…טוב הוא צודק…
"כבר איבדנו.." אמר והסתכלתי סביב…שיט.
מנקודת המבט של מיתר:
הלכתי ליד קובי שמעתי לדברים שלו, אני לא יודעת לאן לורין נעלמה היא בטח מאחורה רבה עם גיא, "אז…" זה היה עומר שהתקרב אליי, "אז?"
"מה את לבד?"
"לבד אני ניראת לך לבד?!" צעקתי לפתע והוא נבהל, הסתכלתי סביב, "טוב נו…" אמרתי והוא צחק, "את יודעת התכוונתי עכשיו הולכת לבד…"
"אני עם קובי!" אמרתי וחייכתי לקובי, החלפנו מבטים בינינו כל הזמן משום מה , " מה קורה בינכם..?"שאל עומר, "מה…מה קורה בינינו?"
"בינך לבין קובי…"
"מה אכפת לך הוא חתיך" אמרתי וצחקתי, "סתם..לא לא אכפת לי" הוא נשמע מוזר….
מנקודת המבט של רותם:
התקדמנו במסלול שאני קרובה לדן, אני כל כך מאוהבת בדבר הזהה ♥ זכיתי שיש לי אותו ,"מספרי ברזל להתמקד!" צעק קובי זה בשביל שאפחד לא ייעלם, "1…2..3…" הילדים התחילו לצעוק כל אחד את מספרו, אני הייתי מספר 7, שזה גם מספר המזל שלי חח
"איפה מספרים 13 ו-20!?" צעק קובי, המורה התחילה לחפש, ונילחצנו כי אלה לורין וגיא! "לאן הם נעלמו אלה…" שאלה מיתר, "רבו בטח ונאבדו.. " אמר עומר , "טוב אני יחזור אחורה לבדוק איפה הם, אתם נשארים פה המורה תשגיח עליכם לא לזוז!" אמר קובי, "אני יבוא איתך! "הציעה לפתע מיתר, הוא חייך והנהנן בהסכמה כל הבנות קינאו, "גמאני יבוא!" אמר עומר , "מה הולך פה…" מילמלתי, "מה..עומר זה בסדר נסתדר," אמרה מיתר, "ליתר ביטחון… "
"זה בסדר תישאר פה…" אמר המדריך ועומר נשאר באי ברירה, התיישבנו שם בינתיים לא יודעת על מה אפילו, "איזה מעצבן זה שאין קליטה במקום הזה!" התלוננתי, "שתחזרו לאכסניות תתקשרו להורים," אמרה המורה, "לא בשביל זה ! טוב גם ברור…אבל להעלות תמונות לאינסטגרם פייס יאיייאוו! " אמרתי ודן צחק, "שיהיה קליטה ננסה, "
"מה ניראלה שהיא הולכת איתו.." מילמל עומר והתיישב לידי , "עומר הכל טוב?"
"לא אוהב תמדריך הזה"
"בגלל?"
"לא יודע"
"בגלל מיתר," התחלתי לצחוק, "לא יודע כאילו לא!" הוא אמר והבנתי הכל….עומר מתחיל לחבב את מיתר…הופה זה מתהפך, לפחות ירד לו ממני,


תגובות (10)

תמשיכייי

06/11/2013 06:11

קנאיי חמדמדדד
תמשיכי

06/11/2013 06:21

מושלםםם תמשיכיייייי

06/11/2013 06:44

חח תמשיכיי

06/11/2013 06:48

תמשיכייי

06/11/2013 06:58

מושלם

06/11/2013 07:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי

06/11/2013 07:14

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

06/11/2013 08:06

תמשיכיי את חייבת

06/11/2013 10:13

תוודה♥

06/11/2013 11:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך