Angel of love
איך הפרק??
תגובות וממשיכה ♥

תדמית חדשה פרק 43♥

Angel of love 04/12/2013 1365 צפיות 7 תגובות
איך הפרק??
תגובות וממשיכה ♥

"כן…אנחנו נבוא מאוחר יותר…תכניסי אותו רותם" אבא אמר וניתק, הסתכלתי על ניק, עדיין בשוק, "כנס" אמרתי ונכנסנו ביחד, סגרתי את הדלת והוא חייך אליי, "את ….המ…"הוא התבלבל,
"רותם" אמרתי והוא הנהנן וחייך, יופי הוא בכלל לא זוכר אותי.
"הממ רוצה לשתות משהו?"שאלתי , "לא זה בסדר" הוא ענה, "בטוח..לאכול אולי..? "
"לא זה…"
"אני יכין לך " קבעתי והלכתי למטבח אין מצב הוא לא רעב אחרי כל הטיסה הזאת, "תודה" הוא אמר שהבאתי לו את הצלחת, "אז…איך הייתה הטיסה?"
"סבבה"
"סבבה" אמרתי והתקדמתי, "אני בחדר אם אתה צריך משהו….פשוט תצעק…" אמרתי ועליתי למעלה, סגרתי את הדלת , והתקשרתי ללורין, "אני יהרוג אותךךך " היא צרחה לי שענתה , "כן אוקי עזבי את זה עכשיו את לא מבינהה!!" סיפרתי לה הכל, "שונאת אותך"
"מה?"
"יש לך שותף חדשש חתיךך הורס ….אה סליחה. שחכתי שיש לך את דן… " היא צחקה, "זהו שלא" אמרתי בעצב, "מהה מה קרה שתפי הכל! בגלל זה התנהגת ככה…"
"כן…אפשר להגיד אוף, " סיפרתי לה מה קרה והיא שתקה, "אין לך מילים?"שאלתי, "לא אני פשוט חושבת איך אפשר לתאר את הטימטום שלו במילים…קשה "
"חח משוגעת"
"אני תמיד פה בשבילך מאמי….גם באחד וחצי בלילה"
"אחד וחצי בלילה?" שאלתי והסתכלתי על השעון, "אוי טוב נו תפקידי להעיר אותך"
"כן עכשיו כדאי שנישן למה יש בלה על הבוקר"
"אויי אין לי כוח אלייה "
"יאלה לילה טוב מאמייי הכל יהיה טוב ♥" היא אמרה וניתקה,
ניתקתי ונכנסתי לפייסבוק של דן , אין חדש, בהיתי לו בתמונות באינסטגרם…די רותם מה את עושה, הסתכלתי בווצטאפ ,ניראה לאחרונה…לפני שני דקות! הוא גם ער איזה יופי…מעניין מה הוא עושה עם מי הוא…יאיו איזה חיים אלה, טוב אני חייבת ללכת לישון, הורדתי את בגדיי ממני בשביל ללבוש פיגמה ונבהלתי ששמעתי קול מאחוריי, "רותם?"
הסתובבתי ,זה היה ניק….לא הוא לא אמיתי! כולי הסמקתי, הייתי עם תחתונים וחזייה רק! הוא בהה בי כמה שניות ובחן את גופי…ואז סגר את הדלת, "אני מצטער" הוא אמר שפתחתי לו לבושה.
"זה בסדר…אבל פעם הבאה אתה יודע..אתה יכול לדפוק" אמרתי והוא צחק, "מה רציתה?"
"איפה אני יושן? "
"תישן בחדר אורחים בוא אני אראה לך" ליוותי אותו, "מה ישלך רק את התיק המסכן הזה?" שאלתי
"בינתיים עד שהורי יבואו "
"אוקי…. טוב הינה ישלך פה הכל, אם אתה רוצה להתקלח זה שם" הצבעתי, "ואני בחדר ליד "חייכתי ויצאתי, "הממ רותם? ""
"כן?"
"תודה" הוא חייך וסגרתי את הדלת אחרי יוצאת מחדרו כן חדרו…והו .
נכנסתי לחדרי ונשכבתי על המיטה היה לי קשה להירדם, כל הזמן חשבתי…על היום הנוראי הזה,
"בוקר טוב מאמי" זאת הייתה אמא שנכנסה לחדרי, "כולם מתפרצים לחדר שלי אה…" מילמלתי והתיישבתי על המיטה, לא היה לילה משהו…
"מה אמרת?"
"לא כלום "
"אז….איך ניק?" היא שאלה, כאילו הוא איזה שידוך שלי…"המ בסדר?" אמרתי כשואלת והיא צחקה, "זוכרת שהייתם ילדים…. "
"או כן אני זוכרת טוב מאוד, וואלה…הוא השתנה,"הודיתי…השתנה לטובה, תמיד זכרתי את העיניים האלה אבל הוא…טוב גדל.
"אז היום תראי לו את הביהס תכירי לו חברים …"
"רגע רגע תעצרי אמא מה!?"
"הוא הולך ללמוד בביהס שלך"
"וואלה?!" אמרתי מופתעת, "כן….וייאלה תתלבשי ותלכו" היא אמרה ויצאה מהחדר,
לבשתי גינס משופשף יפה כזה וחולצה ביהס לבנה עם נעלי אולסטארס שחורות ועליונית שחורה יפה התאפרתי סידרתי את השיער ויצאתי למטה לארוחת בוקר , ניק ישב שם, בחנתי אותו…הוא לבש נעלי אדידס וגינס מושלם וגקט גינס עם חולצה לבנה, והו כמה שלמות בבן אדם אחד ,"אין לך חולצת ביהס?"שאלתי, "עדיין לא היום יהיה לי "הוא חייך, נזכרתי בלילה והזזתי את מבטי ממנו,
"תודה אמא יאלה אנחנו נצאא " אמרתי והתקדמתי לדלת, ניק אחריי, "ביי אמושש" אמרתי וירדנו למטה, לורין ומיתר חיכו שם, הם חייכו, כנראה לורין סיפרה למיתר הכל, "היי תכירו את ניק…ניק מיתר ולורין" הכרתי בינהן, "ושניהן תפוסות " הוספתי והוא צחק, "אני תפוסה ולא ידעתי?" שאלה מיתר , "כן כן שוש" אמרתי והתקדמנו לביהס, "עכשיו תתכונן למיליון שאלות ובנות שאתה לא מכיר ידבקו אלייך ו.." התחלתי להסביר לניק שפה שונה מארהב…
"אוקי אוקיי אני יסתדר "הוא אמר, נכנסנו בשער והלכנו לשכבה…כמובן כל דבריי התגשמו, "מי זה?"שאל גיא שבא אלינו וסיפרתי לו וגם לעומר, רק דן לא היה שם, לא רציתי לשאול גם איפה הוא,

מנקודת המבט של ניק:
"אז אחי איך הבנות בארהב?"שאל אותי גיא…זה שרותם הכירה לי אותו מקודם, "וואלה שוות" אמרתי והוא צחק, "או אני רואה איך אתה הולך להשתלב פה"
"תגיד היא תפוסה?" שאלתי "רותם ?"
"כן"
"למה אתה שואל ?"
"סתם…ידע כללי"
"כן זה פרט חשוב לדעת עם בחורה פנוייה, אלה אם כן אתה רוצה אותה…" הוא אמר ואני צחקתי, "היא חמודה" אמרתי והסתכלתי עלייה, לא יכלתי לשכוח מאתמול בלילה גם גוף מושלם יש לה, "היא הממ זה מסובך" אמר גיא מבולבל, "מה מסובך פה? יש כן או לא"
"זה המ… "הוא התחיל להגיד ואיזה מישהו בא מולנו ,"גיא אני מצטער על אתמול" הוא אמר לגיא, "זה בסדר אחי, קורה…"
"זה דן …חבר של רותם" אמר לי גיא והופתעתי, "אני מה!?" שאל דן הזה מבולבל, מה ששמעת" גיא לחש לו משהו, אני הסבכתי כבר…אז …יש לה חבר?


תגובות (7)

תמשיכיייייייייי

04/12/2013 12:48

תמשייכיייייי!!! ומהרררררר

04/12/2013 12:49

מהמםם תמשיכייי

04/12/2013 13:49

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

04/12/2013 14:21

לא אין לה חבר!!
תמשחכיי מהררררר

04/12/2013 15:07

תמשיכיייייי

05/12/2013 08:21

תמשיכיייייי

06/12/2013 01:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך