Angel of love
לא מובן? בהמשך יהיה יותר מובן ♥
תגובות וממשיכה (:
אתן מוזמנות לשאול שאלות פה
ויום חמים לכןן !♥
אצלכן יורד שלג ? כי פה לא...אני גרה באשדוד חח הדרום ><

תדמית חדשה פרק 46 ♥

Angel of love 12/12/2013 1398 צפיות 12 תגובות
לא מובן? בהמשך יהיה יותר מובן ♥
תגובות וממשיכה (:
אתן מוזמנות לשאול שאלות פה
ויום חמים לכןן !♥
אצלכן יורד שלג ? כי פה לא...אני גרה באשדוד חח הדרום ><

הוא ליטף את הלחי שלי וחייך, "אני אוהב אותך רותם…אני אוהב אותך עוד מאז… שהיינו קטנים" אמר וקפאתי במקום…הוא זוכר!! הוא זוכר…שמחתי אבל גם מה?! הוא…אוהב…אותי.
עבר שבוע אני וניק ביחד כן נתתי לזה סיכוי אני עדיין בשוק ממה שהוא אמר לי, כולם יודעים שאנחנו ביחד גם דן…הוא מסתכל עליי כל הזמן אבל הוא לא דיבר איתי מאז…אני מחבבת את ניק אני באמת חולה עליו אבל אני לא בטוחה שאני מאוהבת בו….לא כמו שבדן זה בטוח, אני לא מצליחה להתקדם הלאה…
"חיימשליי" אמר לי ניק בבוקר שנכנס לחדרי, אני בדיוק קמתי הוא התיישב על מיטתי, פיהקתי והוא צחק, "מה מצחיק "
"את"
"מה אתה רוצה קשה לקום בחורף" אמרתי ונשמע רעמים מבחוץ, שנינו הסתכלנו על החלון ואז אחד על השני "אני בעד להישאר בבית היום" הוא אמר ואני נשכבתי חזרה על המיטה, "כן אין משהו מיחוד לעשות בביהס,"
"מה אתם לא קמים" שאלה אמא , "לא אמא " אמרתי והצבעתי על החלון, "פה זה עוד כלום למה שהולך בירושלים!"
"נו גם כואב לי הראש…"
"טוב טוב בסדר….מרשה לכם תהנוו אבל בואו לאכול ארוחת בוקר" היא הוסיפה, "נבוא עוד מעט" אמרתי והיא גיחכה ויצאה וסגרה אחרייה את הדלת, היא ממש שמחה שאני וניק חברים….אבא שלי המ פחות אבל הוא בסדר הוא חושב שזה מוקדם מדי ובלה ובלה נו ככה האבות… אבל זה ניק אז הכל מושלם לא?
"מה באלך לעשות היום…" ניק שאל, "לצאת לפיקניק…" צחקתי, "מה כבר אפשר לעשות ביום כזה חוץ מלשכב מתחת לפוך.." אמרתי ושלחתי הודעה ללורין ומיתר שאני לא יבוא היום, גם הן לא באות אנשים עצלנים מדיי לצאת במזג אוויר כזה, "חכי יש לי רעיון…את לא זזה מהמיטה סבבה?" הוא שאל והנהנתי בראשי לחיוב הוא חייך ויצא,

מנקודת המבט של דן:
"מה אתה הולך לביהס היום ?" שאלתי את גיא, "כן בטח"
"באמת ?"
"נו באמת אני ?! אתה רציני…ממתי אני הולך" הוא צחק, "אז בוא לפה משעמם "
"בוא אתה לפה אני לא יוצא ככה"
"נו למי יש כוח"
"אני גר בול שתי דקות ממך"
"כנל עלייך" אמרתי לו "אהה אחיי נדבר אחר כך לורין מתקשרת" הוא אמר וניתק…מצויין, לא נרדמתי כבר הלכתי להכין לי משהו לשתות איזה שוקו חם, מעניין מה רותם עושה עכשיו אם היא הלכה לביהס… אני לא שם בשביל לחבק אותה שקר לה, אני לא שם בשביל להכין לה שוקו חם לראות איתה סרט להיות איתה..להרגיש אותה, למה אני מרגיש שעשיתי טעות ? למה הוא שם בשבילה? כל כך מהר היא שחכה אותי?!
הכנתי לעצמי אוכל ושתייה וישבתי בסלון אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה מגיא, "אני אצל לורין אחי נדבר"
ישלו חברה שוכח את כל העולם…. אז זה אומר לשבת פה כמו ממורמר ולצפות בסרטים מה אני כוסית?! היה עדיף כבר ללכת לביהס! אחרי כמה דקות קיבלתי טלפון עניתי…הייתי בטוח שזה גיא, "מה אחי ?" אמרתי ואחרי כמה שניות נפלה לי הכוס ונשברה על הרצפה…הייתי בשוק.

מנקודת המבט של רותם :
אחרי כמה זמן ניק חזר עם מגש שעליו שני שוקו עם מלא פנקיקיים ליד, רציתי לצרוח ולקפוץ עליו…באמת עשיתי את זה…יאיוו איזה נסיך באמת מה שמתאים לי עכשיו, "מאוהבת בךך" נישקתי אותו והוא הדליק סרט, "הינה אני מגשים לך חלום" הוא צחק, "כל אחת הייתה רוצה להתחלף איתך" הוא הוסיף תופס מעצמו אה?! טוב אני מבינה אותו… "כל אחד היה רוצה להתחלף איתך" אמרתי לו , "אני יודע שיש לי את החברה הכי יפה בעולםם" הוא נישק אותי "כן לא הגזמת בכלל"
"הכי יפה ביקום?"
"חחח מפגר" אמרתי לו ונשענתי עליו, הוא תפס אותי בזרעותיו וראינו את הסרט….אני מבינה כמה זה כיף חבר לחורף….מעניין מה היה קורה עם דן היה פה…לא אני לא יוכלה לחשוב עליו פשוט לא..עכשיו זה ניק ורק ניק.

מנקודת המבט של דן:
תפסתי מונית במזג אוויר החרא הזה לבית חולים, אז בסוף יצאתי מהבית… רצתי למחלקה שאבא שלי אמר לי וראיתי אותו שם, "אבא" צעקתי והוא הסתובב, "איפה אמא…אמא בסדר?!"
"היא….תהיה בסדר… " הוא אמר אבל בקול משונה, "אבל…?" שאלתי בטוח שיש אבל… "לא בטוח שהתינוק ישרוד" הוא אמר והסתכלתי עליו קפוא …לא ידעתי מה להגיד איך להגיב, "איזה…איך.." בלעתי מילים. "היא בחודש ראשון אנחנו רצינו לספר לך לכבוד היום הולדת שלך שבוע הבא… אבל התאונה הפתיעה אותנו לפני, "אני לא יכול יותר….הלכתי משם כל כך מהר לא יודע לאן בכלל….עד שנתקעתי במישהי, הסתכלתי עלייה ,"מה את עושה פה?!" התעצבנתי, "היא הצילה את אמא שלך " אמר לי אבא מרחוק והיא חייכה אלי, "מאי?" מאי הצילה את אמא שלי? מה קורה פה מישהו יוכל להסביר לי?!


תגובות (12)

שיסבירו גם לי איך מאי המסריחה הזאת קשורה בזה?

12/12/2013 11:52

שיסבירו גם לי איך מאי המסריחה הזאת קשורה בזה?

12/12/2013 11:53

בא לי שהיא ודן יחזרו להיות כבר ביחדדדד

וגם אצלנו לא יורד שלג אוףףף

12/12/2013 11:57

בא לי שהיא ודן יחזרו להיות כבר ביחדדדד

וגם אצלי לא יורד שלג אוףף

12/12/2013 11:58

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/12/2013 12:06

מאי?מה?
ונכון,זה באמת כיף חבר בחור:)

12/12/2013 12:19

תמשיכייייי
אצלנו בכלל אפילו לא קרוב לשלג חחח נהריה

12/12/2013 12:24

אצלי גשם כל שנייה אני קופאת הידיים שלי הפכו לחבילת מיני טילונים
תמשיכייייייי מאי יזונה מה מה את מנסה לעשות אה? מה?

12/12/2013 12:32

מה מאי קשורה עכשיו לעזעזל?!?

12/12/2013 13:26
LOL LOL

מהההההההההה?!
מושלםםםם תמשיכייייי

13/12/2013 05:58

מה מאי קשורה עכשיו?! תמשיכייייייייייי

13/12/2013 10:12

תוודה מחר ממשיכה (:

13/12/2013 10:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך