עאא תגובות! זה רק ההתחלה!! אמלה מקווה שתאהבו

תהי יפה ותשתקי! עונה 1 פרק 1

27/09/2015 7931 צפיות 9 תגובות
עאא תגובות! זה רק ההתחלה!! אמלה מקווה שתאהבו

"סוף סוף הגיע היום"
אמא לחשה באוזני, גורמת רק ללב שלי להתקבץ בכאב.אצבעותייה מוחקות את הדמעת אושר שנפלה על לחייה הרזות והיפות, תמיד רציתי כאלו עצמות לחיים, דמעת אושר? את שומעת את עצמך?
היא לא מאושרת כי את מתחתנת היא מאושרת כי היא תקבל את הכסף שלה, את הכסף שהוא הבטיח לה בעד שיקבל אותי.
מי הוא?
איני יודעת, לא ראיתי אותו מעולם אני רק יודעת שמגיל חמש אני שייכת לו, הכול סובב סביבו ואיך שהוא רוצה.
שמלת הכלה שלי מעוצבת בצורה עדינה בדרך שהוא רצה, תחרה עוטפת את זרועותיי הרזות, מחוך נח על החזה שלי עד למותניי רק מבליט עד כמה הוא גדול, שנאתי את החזה שלי, הוא תמיד לא היה פורפורציונלי לגוף שלי.
אפילו ההלבשה התחתונה שלי נתפרה רק בשבילי כי הוא רצה שהיא תהיה מיוחד לליל הכלולות שלנו, שלנו? אני צוחקת על עצמי! לל כלולות? הוא חושב שאני אפתח לו את רגליי כי הוא העשיר הכי גדול בכול נוי יורק.גלגלתי את עני כשראיתי את החברה של הענליי עקב שלי "דיור"
הוא חושב שהוא יקנה אותי בכסף שלו…
השפלתי את מבטתי לא רוצה לראות את עצמי במראה כפי שאמא בקשה"תהיי מאושרת מותק את מתחתנת היום"
אמרה בקול צבוע, מאושרת?
אפילו לתת את דעתי לגביי זה לא יכולתי, כול יום מאז הגיל שהוא קנה אותי אני רק שומעת עליו ואיך שהוא רוצה אותי.
לבית ספר בחיים לא הלכתי למדתי בבית, לים לא יכולתי ללכת כי אמא פחדה שהיה לי שיזוף של בגד ים והאדון לא יואהב את זה.אך מה עם דעתי?
"יצאנו?"
שאלה מעירה אותי מהמחשבות, הרמתי את מבטי מסתכלת על עצמי מהראי,שערי אסוף כפי שביקש ואני מאופרת באיפור שהוא בחר, עדיין ומעושן.
השמלה בגיזרה שלי, הוא תמיד בקש שאהיה רזה ככה אמא אומרת.
הייתי נראת יפיפה, אך עניי נצצו הולכות לפרוץ בבכי.
אני לא רוצה! אמא את שומעת אל תשאירי אותי איתו, אך אני לא מעיזה! לא מעיזה לומר את דעתי.
כנראה המשפט תהיי יפה ותשתקי הולם אותי


תגובות (9)

העם דורש המשךךך

27/09/2015 01:00

אהבתי בטירווף

27/09/2015 01:00

יפה!!! תמשיכי!!!

27/09/2015 01:38

מושלם!!!

27/09/2015 01:42

מהמם.. תמשיכי

27/09/2015 01:57

ווואוו תמשיכייי

27/09/2015 02:15

ממש אהבתי, זה מהמם.
תמשיכי.

27/09/2015 02:20

נשמע מעניין תמשיכי!!!

27/09/2015 10:10

נשמעע מושלםםם

28/09/2015 23:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך