עשר תגובות לולה, זה פרקי מעבר כן הם משמעמיים קצת אבל אני לא התקע לכם קטע מיני כדי לעניין אותכם ואני לא יעשה שהעולם התהפך כדי שזה יהיה מעניין! אני אוהבת שהסיפורים שלי קרובים למציאות ומקאעם לכם עד כמה זה דונה מכול הספרים הלא המיתאים בכלל כמו"חמשים גוונים של אפור"זה אחלה ספר ובאמת עלילה מעלפת אך איך בתוך שלושה חודשים העולם מתהפך.אני אומרת לקחת את הזמן ולהבין שבמציאות הכול הוא עם הזמן ובא לאט והולך מהר

תהי יפה ותשתקי! עונה 1 פרק 10 ים קפוא

12/10/2015 3243 צפיות 13 תגובות
עשר תגובות לולה, זה פרקי מעבר כן הם משמעמיים קצת אבל אני לא התקע לכם קטע מיני כדי לעניין אותכם ואני לא יעשה שהעולם התהפך כדי שזה יהיה מעניין! אני אוהבת שהסיפורים שלי קרובים למציאות ומקאעם לכם עד כמה זה דונה מכול הספרים הלא המיתאים בכלל כמו"חמשים גוונים של אפור"זה אחלה ספר ובאמת עלילה מעלפת אך איך בתוך שלושה חודשים העולם מתהפך.אני אומרת לקחת את הזמן ולהבין שבמציאות הכול הוא עם הזמן ובא לאט והולך מהר

הרגשתי איך לבי מתרגש ופועם בחוזקה כשהוא מביט בי ככה, באותו מבט אוהב? אני לא בטוחה אבל משהו בסגנון.
אגרפתי את כפות ידיי כשהתקרב אליי וזרועותיו נחו על מותניי בחוזקה, הבטתי בתווי פניו בדיוק כמו שהבטתי בהם כשהוא נרדם ואני מעל החזה שלו, ריח גברי וממכר עטף אותו ונכנס לנחריי הקטנים.אהבתי גבר רכושני בדיוק כמהו, אבל בכול זאצ זה לא הופך אותו לבנאדם טוב..
עניו נפגשו בעניי הגוון ששתינו יוצרים ביחד גורם לי להצמרר מרוב ההשפע שלו עליי.להיות איתו זה להרגיש שכול העולם שפוי חוץ ממני, הזזתי אצ עניי לכתפו רואה איך אנה יוצאת ובעצבנות מהחדר אני לא מבינה אותה למה היא מרוחקת ?אני בסהכ רציתי חברה חדשה ולדבר איתה מעט לשבור את "קרח"
אבל לא נראה שהיא בקטע.
ראשו קרן אליי והרגשתי את חום גופו ואת נשמתו על פניי, הבטתי בו מסתנוורת מרוב ריח טוב ויופי לא אנושי.מי אתה?.אני םא מצלילה להשטלת על עצמי.מלפני שהספקתי לעשות צעד לאחור שפתיו הרכות נחו על שלי, הן היו כול כך חמות ומלאות שהיה באלי להשחיל נשיכה או מצד שניי לברוח מכול ולא לתת לגוף שלי להרגיש את המשיכה ההזאת אך לא יכולתי זה הרגיש כול כל נכון!
הפסקתי להאבק ברצון העז שלי לאחוז בצווארו ולהקריב את פיו אליי.
שפתו העליונה לטפה את שפתיי גורמת לי להשתגע ולקרב אותו אליי בחוזקה שלא ידעתי שקיימת אצלי,זרועותיו נחו על יבשני ונהימה יצא מגרונו וגרמה לגופי להצתמרר.לא רציתי שיגע בעורי כי כולי הייתי רותחת.לבי פועם בחוזקה אני כבר יכולה להרגיש את הלחץ של הפעימות באוזניי.

מלפניי שהספקתי להחזיר לו עוד קצת ולתת לו לנשוך את שפתיי התחתונה פיו התנתק ממני במהירות וזרועותיו ירדו מישבני.פקחתי את עניי מרגישה איך שפתיי לוהטות אחרי הנשיקה הזאת ונשמתי פרוע בדיוק כמו עניו.אך משהו היה בהן היה נראה כאילו הוא מייסר את עצמו.גל של עצב עובר בעניו אך פלניי שהבנתי מה זה היה הוא נעלם וחזר לעצמו מסתכל עליי בקרירות.עניו כמו ים קפוא אבוד לעולמים, כמו הים השתמיד חלמתי להכנס אליו אך לא יכולתי.
מה קרה לך ג'ון?
הוא הזיז את ראשו מצד לצד כאילו מתעורר מהמחשבות שלו, חיברתי את גבותיי לא מבינה מה זה היה"בואי לאכול."
ענה בנוקשות עוזב אותי צמודה לקיר עם שפתיים נפוחות כול כך ועדיין עוקצות מהנשיקה שהוא הדביק לי.
תחושה של בושה עלתה בגרוני רציתי רק לברוח וללכת משמה בסערה אך הוא הקדים אותי ועשה זאת במקומי.כול כך הפכפכך…
במקום לברוח ולהסתתר עליי היה לדעת מה קרה? זה סקרן אותי כול כך.
התקדמתי לדלת מנסה ללכת ישר על בנעליי עקב השחורות שלי, אני לא ממליצה לאף אחת ללכת על עקב של 15 ס"מ דק ושחור אבל כן שווה לנסות תחוויה לא חושבות?
פתחתי את הדלת מנסה לשחזר איפה היה המטבח, עברתי את המסדרון הגדול ואת השומריי ראש עם החליפות השחורות שלהם והאוזניות.
ירדתי במדרגות אוחזת במעקה מפחדת ליפול על הישבן.
פתאום לרדת את המדרגות היה נראה לי הדבר הכי מסוכן שעשיתי בחיי.ומשמה בלתי אפשרית.
לא רציתי לראות את גון אני מרגישה כול כל מבויישת אחרי שעצר את הנשיקה שלנו.אך שוב אני לא מבינה למה אני מרגישה ככה.אני בס"הכ חבילה! חבילה זהו עסקה תזכרי רוז!רק עסקה.
אז אין לי למה להרגיש רע שהוא הפסיק.אני צעצוע ולצעצוע אין רגשות.
התקדמתי אחרי הריחות של מאכלים חליבים של בוקר, כול כל רציתי שוקו חם ולהקרבל בתוך שמיכת צמר גדולה עם נעליי בית מכיתה ט' שאמא קנתה לי ליומולדת.
התקדמתי פותחת את הדלת הלבנה שחסרת ידית, דחפתי בעדינות רואה שולחן גדול עם מאכלים מכול הסוגים ואת האדון יושב בקצה של השולחן עם עיתון של היום.
התקדמתי בשקט לא רוצה להפריע לו, רואה תמונה גדולה שלי ושלו בעמוד הראשון וכותרת שכתובה באדום "הנערה המסתורית שגנבה את לב הנער הכי נישק בנוי יורק".גלגלתי את עניי והתיישבתי בכיסא מרוחקת מרגישה לא רצויה ונזופה למרות שלא עשיתי כלום.אחלה בוקר של יומולדת 18.
"רוז התקרבי בבקשה"
חזר שוב לאותו טון רציני ומפחיד, לא רציתי להקשיב לו.אך אני לא יכולה לומר לו לא, גופי רוטט עדיין מאיך ששפתיו ינקו את שפתיי .
קמתי מהכיסא מתקרבת אליו בלי חשק, חכתי שהוא ינזוף בי אך במקום זה מצאתי את עצמי על ברכיו ושפתיו על אוזני מנשקות אותי קצרות.
ידו נחה עח המותן קלי מיצבת אותי על המכנס סקיני השחור שלו.הוא החליף בגדים לתשרט לבן ומכנס סקיני שחור.לרגע הוא היה נראה נטול דאגות וייסורים אך רק לרגע.
משרתת מבוגרת שמנמנה נכנסה לחדר מחייכת אליי כשכטח הסינר שלה מלוכלך, ענייה הכחולות הקטנות הביטו בי בשנחה וכוס שוקו גדולה נחה בידייה.חייכתי אלייה מבינה שהשוקו הזה בשבילי אהבתי שנותנים לי יחס כזה, הכול חדש וזה מעט מדאיג אך נעים באותה מידה.
"ישלי הפתעה בשבילך!"
לחש באוזני גורם לי לנתק מבט מהכוס שוקו שלי, ולבהות בקצה של השולחן.הרחקתי את צווארי מטצנו לא רוצה שהוא ינשק אותי שמה לא רוצה את שפתיו, רציתי רק לקום טלבשת על כסא נורמלי ולא להרגיש ילדה בת שלוש.
"היי היי לאן את הולכת"
גון אמר משועשוע אוחז במותן שלי בחוזקה, נשכתי את שפתיי התחתונה מנסה להחניק אנחה של בהלה כשהאחיזה הייתה חזקה מידי.
"אני אממ רוצה לשבת"
לחשתי מעט מתוסכלת שאני לא יכולה לדבר נורמלי כשהוא לידי נבלעות לי המילים.
"תתכונני אנחנו הולכים לחגוג היום"לחש מקרב את גופי אל החזה שלו"והלילה זה הליליה הגדול!"לחש את סוף המשפט באוזני גורם ללב שלי לפסיק לפעום.ידעתי!


תגובות (13)

המשךך דחוףף
הסיפור מושלם והעלילה מושלמת.
הכתיבה שלך ממש טובה ,למרות שהיו כמה שגיאות כתיב אבל לא נורא.
סך הכל פרק מושלם כמו תמיד :-)

12/10/2015 01:10

מעלףףףףףףףףףף

12/10/2015 04:04

סיפור מושלם!!! תמשחכי

12/10/2015 07:05

תמשיכי דחוףף

12/10/2015 07:36

הסיפור מושלם !!! אני מאוהבת בסיפורים שלך את כותבת מושלם :) תמשיכי אני כבר מתה לדעת מה היה בפרק הבא

12/10/2015 08:19

יש לך שגיאות כתיב. חוץ מזה תמשיכי

12/10/2015 08:25

דיי זה ממש ממש ממש מושלם ובאמת זה לא דומה לצשהוא שקראתי ואני מתה שממשיכי

12/10/2015 17:05

אומיגאאדדד תמשיכיייי הסיפור הזה מדהים!

12/10/2015 17:10

תמשיכיי!!

12/10/2015 17:33

את צודקת לא חייב למהר עם העלילה, זה מדהים באמת אבל בבקשה שלא ישכבו זה עדיין לא מתאים יאוווו פשוט תמשיכייי❤

12/10/2015 17:54

התאהבתי!
אבל מצד שני לא הבנתי מה קרה לו זה מרגיש שהוא אוהב אותה אבל הוא לא יכול מאיזה שהי סיבה!
ומה הקטע עם המשרתת שלה? למה היא ככה מתיחסת אליה
אבל בכללי מאוד אהבתי את הסיפור הוא תמים ויפה!
תמשיכי!!

12/10/2015 20:17

אהבתי מאוד!! אבל נראה לי שיש איזה משהו שקרה בין ג'ון למשרתת,
בבקשה שלא קרה כלום ושזאת רק אני אבל מצד שני בבקשה שאני צודקת חח
אני מתה לדעת על ג'ון דברים!! הוא כל כך מסקרן אותי, פרק של ג'ון יהיה משהו שלדעתי יהיה מאוד מעניין ושונה!!

12/10/2015 22:18

תמשיכייייייי חייייםםם

13/10/2015 16:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך