הינה פרק ארוך!!!עכשיו להפסיק להתלונן ולקרוא ולהגיב יאיי אוהבת תשע תגובות והפעם באמת מגיע לפרק הזה הרבה תגובות!! לולה

תהי יפה ותשתקי! עונה 1 פרק 6 מתי זה יפסיק?

03/10/2015 3420 צפיות 14 תגובות
הינה פרק ארוך!!!עכשיו להפסיק להתלונן ולקרוא ולהגיב יאיי אוהבת תשע תגובות והפעם באמת מגיע לפרק הזה הרבה תגובות!! לולה

הבטתי בו רץ אליי, הוא כול כך חסון וגדול שהלב שלי מאיץ מהתרגשות הוא דואג….דואג לי? לא.
הוא בסה"כ דואג לכסף שהוא יאבד אם אני העלם, לאן אני גם הלך? אמא לא רוצה אותי היא משאירה אותי נתונה לחסדיו.
שומרי הראש הקיפו אותו משני הצדדים רצים עם הרובים בחוץ, נראה לי אם צרצר יעבור סתם כי הוא נאבד בדרך או שהוא צד אוכל למשפחה שלו הוא ימות על השנייה הראשונה, למה כול המהומה הזאת? בסה"כ יצאתי לבחוץ להתרענן לא בכול יום מתחתנים.
גו'ן נראה כול כך מחוטב, כתפיים רחבות ומותניים צרות מבנה הלסת שלו בולט ועצמות לחיים גבוהות הוא כול כך לוהט ויפיפה שאני לא יכולה לנפסיק להרגיש מובכת ליד יופי שכזה, לידו אני מרגישה סמרטוט ושוב אני שואלת מה הוא מצא בי?
ישלי עניים גדולות מידי לפנים שלי ככה אמא אומרה.
"רוז"
גו'ן התקרב אלי בדאגה והלחץ התפוגג מפניו בזמן ששומרי הראש בודקים את הסביבה בחיי הגזמתם אנשים!
"לאן נעלמת? אני דקה מדבר עם משהו ודקה אחרי זה את לא פה"
המשיך במשפטו אפילו לא מתנשף, תווי פניו הראו לי שהוא כועס פיו נח בפס ישר ומבטו בוחן אותי בודק שלא נפגעתי או נפצעתי"אממ רציתי לקחת קצת אוויר"
אמרתי בעט בלחש מעבירה את המשקל שלי בין רגליי מתנדנדת בחוסר שיווי משקל, שוב הוא. משפיע עליי ושוב אני מובכת מאיך שהוא מביט בי.
העוצמה של עיניו הכחולות גורמת לי להרגיש כול כך שקופה.המשכתי להתפנט מעניו הכחולות שאני בטוחה שבשמש הם מתבהרות יותר מעניי הירוקות. מבטו מתרכך וזרועותיו שוב מחבקות אותי ומקרבות אותי אליו.הרגשתי איך הזיעה בין אצבעותיי מתחדשת ואת לחץ הדם שלי גועש בעוצמות אדירות.הכול בגלל מגע שלו למה נכנסתי?נאנחצי בכאב מניחה את ראשי על החזה שלו הפעם הראשונה שאני רוצה להרגיש שבאמת אולי יש משהו מעבר לזה שאני רק עסקה ואולי אני כן שווה משהו בעניו, הרגשתי איך הגוש בגרון שלי עולה.זה היום הכי זוועה בחיי.
"בואי נחזור " לחש מעל ראשי מנשק את קודקוד השיער שלי,הננתי אליו רוצה לצאת מהגהנום הזה כמה שיותר מהר ולהבין מחר בבוקר שזה רק חלום ושהיום בזה לא הגיע והתממש.
אני יודעת מה מחכה לי בבית אמא עשתה לי על זה שיחה שדי נגמרה ב"אני לא עושה את זה"!
אבל כמו תמיד אני חייבת "תהי יפה ותשתקי"זה המשפט ההכי שנואי עלי.
כף ידו נחה על גבי התחתון גורמת לרגלי מעט לרעוד ושוב לנשימה שלי לאיץ, אני לא יכולה שהוא נוגע בי ככה אני משתתקת.בבקשה תפסיק לגעת בי.
התחלנו ללכת לכיוון המכונית "פאק"לחשתי נושכת את שפתיי התחתונה מתסכול כשקלטתי שנעליי נשארו ליד האגם, ג'ון נעצר מביט בי ממבט מוזר שגרם ללב שלי לדמם עיניו בהו בי במבט חודר כאילו ברגע זה ועכשיו הוא מוכן כבר להשכיב אותי.
לא לא ולא חמוד אתה חיי בסרט אתה לא נוגע בי.בבקשה שאני אמות הערב.
ראשו זז מצד לצד כאילו מחק את המחשבה הזאת ממוחו ופיו נפתח"מה קרה?"
שאל בוחן אותי שוב בפעם האלף היום כאילו צמאה אליי ,חבל !אני בטוחה שהוא יבין אותי אם לא באלי לעשות את זה היום, למרות שהגוף שלו נראה משגע אוי סתמי!מוחי נזף בי התמקדתי במטרה שלי עכשיו הנעליים שלי!
"הנעליים שלי ליד האגם…רגע תן לי ללכת"
אמרתי במהירות מתנתקת מהמגע שלו מבינה שיש לי הזדמנות להתרחק ואולי ככה הנשימה שלי תחזור לעצמה ומחשבות הגיוניות ירוצו במוחי, הוא לוהט כול כך אבל לא בשבילי."לא" מחאה נגד המילים שלן ומצחו התקשה כשהוא אומר לאחד מהשישה שומרי ראש שלו להביא לי תנעליים.מלפניי שעוד הספקתי להתווכח על זה שאני ילדה גדולה ואני יכולה להביא את הנעליים שלי הוא הרים אותי כמו חתן וכלה.בעצם אנחנו חתן וכלה.
"אממ זה קצת אממ אוקי"
הרגשתי שןב את לחיי מאדימות הוא גורם לי להרגיש כול כך שקופה, כן כבר אמרתי את זה אבל זה נכון זאת המילה היחידה שמתארת את מה שהוא גורם לי, ספר פתוח זה מה שאני! הוא הניח אותי בעדינות על המושב הקידמי של הגיפ השחורה שכנראה שייכת לו, המושב היה די נוח וזה הפתיע אותי יכולתי לשקוע בתוכו.
גו'ן נכנס למושב של הנהג מהנן בראשו לאחד מהשומריי ראש שהתסכל עליינו והם לפתע התפוגגו מאזור הראיה שלי ושלו.
"לאן הולכים?"
שאלתי בתמימות מעט מופתעת כשהוא שוב חייך את החיוך המליון דולר הזה עם שיניו הישרות, בחיי אחי יכולת למצוא משהי יותר טובה ולא נערה מסכנה חסרת בית שאמא שלה מכרה אותה בעד כסף.
"לבית"
ענה בקול צרוד שם חגורה ואני מה אני עושה בזמן הזה?….בוהה בו כמו סתומה.הוא כול כך דוממנתי שאני מרגישה צמאה ושאני חייבת להביט בו כול הזמן.בטח כול הנשים ככה, מביטות בו בהערצה כזאת, אבל רק אני היחידה שזה חדש לה הקרבה זאת של גבר.זה הגבר הראשון שמדבר איתי.או שבכלל מסתכל עליי.
"רוז"
לחש ונאנח מתקרב אליי שוב, אוי לא לא.שוב הרגשתי איך הלב שלי דופק בחוזקה ולחיי מאדימות אני כבר הופכת את עצמי לטיפשה כול כך לידו.ילדותית.אבל אני לא שולטת בזה!
הוא הידק את האחיזה של החגורה בגופי שדיי היה קטן לעומת גופו למרות שהחזה שלי היה שופע וגם הטוסיק שלי, תמיד לבשתי מכנסים רחביים וחולצות רחבות כדי שלא הראו עד כמה הם עגולים ומחוטבים, כשאתה בבית כול כך הרבה זמן אתה עושה כושר, כן התמקרתי לזה לכושר. אך המחשבה שהפס של החגורה בדיוק נח על שדיי רק מבליט עד כמה הם עגולים ומלאים יותר מידי העיר אותי ממחשבותי על הכושר וכמובן משך את מבטו לשמה ראיתי איך הוא מביט בהם כשגופו עדיין מחצית עליי ולחיי סמוקות,שפתו התחתונה נחה בין שיניו ולחיי עוד יותר נהפכו מגוון ורדרד לאדום, החמצן לא עלה למוחי,השתעלתי מעט זזה באי נוחות שוב! גורמת לו להזיז שוב את ראשו ולהתעורר מהבייה שנכנס שלגמריי לא הייתה במקום! למרות שאני אישתו.
הרכב התחיל לשגוע כשהדליק אותו, הרגשתי איך כול הכסף שלו שוב צועק מכול הכיוונים ולא אהבתי את זה, ידעתי לאן הלילה הזה מוביל כשהניח את ידיו הגדולה על הירך שלי שהיית מוחבאת בתוך השימלה.
בבקשה לא! חשבתי לעצמי מתחילה להכנס ללחץ.
הנשימות שלי התקצרו ותנקעו בכול פעם ששיפשף את כף ידו על בד הסטן וגרם לי להצתמרר, די בבקשה אל תגע בי.הרגשתי שמחשבותיי מתרוצצות באוויר ולא לא מצילחה לחשוב על כלום אני רק שומעת את הדפיקות הלב שלי באוזניי, כול גופי מתחמם גם עם כול השמחה הגדולה הזאת, הרגשה מוזרה בען רגחיי של רטיבות גרמה לצמרמורת שלי רק להתגבר מה הוא עושה לי?
נסתי להזיז את כף ידו אך הוא חיזק את אחיזתו כשסגרתי את רגליי מתחת לשמלה מנסה לעצור את הרטיבות הלא נוחה הזאת.
נשכתי את שפתיי התחתונה שאצבעותיו שפשפו את הירך שלי מעט יותר גבוה ושוב גלים חמימים נשלחו אל אבריי.
מתי זה יפסיק?


תגובות (14)

אומיגאדדד תמשיכייי דחווווףף את פשוט כותבת מדהים! אני מעריצה אות!

03/10/2015 21:36

וואו הסיפור מרגש ומתואר הצלחתי להתחבר לדמות, מחכה להמשך

03/10/2015 21:36

יואוו מושלם מושלם מושלם תמשיכיייי

03/10/2015 21:37

מהמם!!! תעלי היום עוד פרק בקשה!!

03/10/2015 22:47

תמשיכייי

03/10/2015 22:56

פרק מושלם!! תמשיכי!!!

04/10/2015 00:27

אומיגאד!! הם נדיריםםםם
תמשיכיייייי

04/10/2015 01:14

טוב כולם רק אומרים תמשיכי ואני מסכימה איתם אבל רציתי גם להעיר את תשומת ליבך שכתבת בטעות בען רגחיי במקום בין רגליי. אבל חוץ מזה אני ממש אהבתי את זה. תמשיכי!!!!!!!

04/10/2015 03:34

ווואי מושלם תמשיכיי

04/10/2015 04:40

נו כבר יש תשע תגובות תמשיכייי

04/10/2015 08:37

סיפור מושלם!!
הכתיבה שלך ממש השתפרה והרעיון של הסיפור מעניין מאוד!!
מחכה כבר לפרק הבא..

04/10/2015 09:03

מדהים !!! הפרק הזה מושלם כל פרק אני במתח מחדש!! תמשיכי במהירות !!☺

04/10/2015 10:27

וואו מהמםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

04/10/2015 15:06

וואו אחד הסיפורים הכי פופולריים מהסיפורים החדשים

04/10/2015 16:11
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך