יש לי בעיות:)
אתם אוהבות את הסיפור??

תהל ויניב? פרק 15

יש לי בעיות:) 14/01/2014 1206 צפיות 2 תגובות
אתם אוהבות את הסיפור??

פרק 15 :)
=נקודת המבט של תהל=
ויצאנו לכיוון הבית של רועי ..התיישבנו בדשא במעגל ודיברנו
״מה עושים עכשיו??״ רועי שאל ״אולי נפרוש למיטה..״ קורל אמרה ופיהקה ״לא!! ממש לא!! בוא נעשה משהו !! :)״ שיר אמרה בקול הצפצפני והמעצבן שלה ״רוצים אמת או חובה??״ רועי שאל וקורל הניחה את ראשה על כתפו ״כן כן כן!!״ שיר ענתה בהתלהבות ״טוב אין בקבוק אז נעשה בתורות קורל את ראשונה״ היא הוסיפה מיד ״טוב..״ קורל ענתה בעייפות.השעה הייתה אחת בלילה וישבנו בבית של רועי בדשא הכל היה חשוך כל כך ויפה היו לו בריכה ענקית שנראתה מדהים בלילה הכל היה שקט כל כך.רציתי כל כך לישון אבל לא יכולתי ללכת לבד בשעה כזאת ואני ממש לא התכוונתי לבקש מיניב וגם לא מרועי כי אז אולי קורל תקנא.״אמת או חובה??״ שיר שאלה את קורל ״אמת״ היא ענתה ״פחדנית״ רועי צחק ודגדג אותה הם התפקעו מצחוק ושיר שאלה ״ אמת שאת אוהבת את רועי״ איזה שאלה מטומטמת.. ״ברור!״ קורל ענתה ונישקה אותו ״אווו״ שיר אמרה במתיקות מזויפת ״רועי אמת או חובה??״ היא שאלה ״חובה״ הוא אמר ״חובה עליך לנשק את תהל״ ״מה?!״ רועי קורל אני ויניב קפצנו ביחד ״חובה זה חובה״ היא צחקקה.רועי הביט בקורל והיא משכה בכתפיה ״חובה זה חובה לא?״ אמרה בשקט אך ראו שהיא לא מרוצה מכך בכלל.הסתכלתי על יניב,הוא נשך את שפתיו וראו שהוא לא מרוצה מכך כמו קורל.יש!! הוא מקנא? זה סימן שהוא אוהב אותי לא?? רועי התקרב אלי והתנשקנו זו הייתה נשיקה עדינה מאוד וקצרה התנתקנו ישר אחרי שנייה ״איך הייתה הנשיקה..?״ שיר שאלה וצחקה.איך באלי לתת לה סטירה.. ״גרוע״ אני ורועי ענינו ביחד.רועי כפיצוי נישק את קורל בערך מאה פעמים בפה והיא חייכה מרוצה,רק יניב נראה כועס ״יניב תורך אמת או חובה??״ שיר שאלה ״חובה״ הוא אמר בקול מעוצבן ״אווווו חובה עליך לנשק מאה בפעמים בפה את מי שאתה הכי אוהב מפה״ היא אמרה וחייכה.היא עצמה עיניים וחיכתה למאה נשיקות.פתאום יניב שינה כיוון והתקרב אלי.יש!! הוא מתקרב אליי!! יש יש יש!!! הוא התקרב אלי ונישק אותי מאה פעמים בפה,הייתי מאושרת הרגשתי בעננים אחרי בערך חמישים נשיקות (רועי וקורל ספרו..) פקחתי את עיניי וראיתי את שיר מסתכלת עלינו במבט מלא קנאה חייכתי בליבי ועצמתי שוב עיניים.הוא נישק אותי עוד חמישים נשיקות עדינות ומושלמות וחזר לכסאו,לראשונה בערב הוא חייך.זה אומר שהוא אוהב אותי??הלוואי.. ״טוב תהל תורך״ שיר אמרה לאחר שהיא התאוששה ״אמת או חובה??״ היא שאלה ״אממ..אמת״ עניתי ״פחדנית!! תבחרי חובה!!״ רועי ושיר צעקו ״טוב טוב..חובה״ אמרתי למרות שממש לא רציתי החיוך של שיר התרחב ״אממ..חובה עלייך לקשור את הרגלים ולהקיף את הבריכה בקפיצות״ היא אמרה בחיוך כולם צחקו.ציפיתי ליותר נורא..חשבתי שהיא תגיד לי לקפוץ לבריכה או משהו..איזה מזל!! קמתי מהדשא ורועי רץ להביא חבל אחרי כמה דקות הוא חזר עם חבל בידו וקשר לי את הרגליים חזק הם הובילו אותי לבריכה והתחלתי לקפוץ מסביב נראיתי כמו מטומטמת..רועי יניב וקורל נשארו על שפת הבריכה וצחקו ורק שיר הלכה איתי את כל אורך הבריכה.הגעתי כמעט לסוף ופתאום שיר דחפה אותי למים!!! ״אעעעעעעעעע״ צרחתי ובום! המים הקרים פגעו לי בגוף בחוזקה שקעתי חזק ולא הצלחתי לעלות למעלה.מבחוץ שמעתי את קול הצחוק של שיר.ניסיתי לעלות למעלה אך לא הצלחתי כי רגליי היו קשורות,כבר לא יכולתי לנשום והייתי בטוחה שאני הולכת למות.אך פתאום ראיתי משהו צולל במהירות אלי הוא תפס אותי והרים אותי למעלה ברגע שיצאנו מהמים נשמתי לרווחה וירקתי מים החוצה,קורל רצה להביא לי מגבת ועטפה אותי בה.הרמתי את ראשי וראיתי את מי שהציל אותי זה היה יניב,יניב הציל אותי.״תתתתודה״ גמגמתי הוא חייך ״אין בעד מה״ הוא אמר בשקט.הסתכלתי עליו,הוא היה בלי חולצה והשרירים שלו נטפו ממים השיער היפה שלו היה רטוב גם הוא והמים הביאו לי מראה סקסי יותר.כל כך רציתי לנשק אותו.. ״את בסדר??״ קורל שאלה אותי בדאגה ״כן״ השתעלתי ״הכל בסדר״ קורל חיבקה אותי והלכה לשיר מרחוק שמעתי אותה צורחת על שיר ומטיפה לה מוסר ואז שיר חזרה אלינו עם דמעות מזויפות בעיניים והלכה ליניב היא חיבקה אותו ואמרה ״אתה יודע שזה לא היה בכוונה נכון?״ היא אמרה עם פרצוף עצוב,אבל יניב עשה את הדבר הלא צפוי ביותר הוא דחף אותה ממנו והיא קמה על רגליה בעלבון ויצאה מהשער.חייכתי אל יניב אבל הוא לא חייך בחזרה.
״ביי״ רועי וקורל נופפו לנו אחרי שיצאנו מהבית.קורל יושנת אצל רועי אז היא לא באה איתנו.היא איימה על יניב שחסר לו אם הוא לא מלווה אותי.צחקתי בשקט ויצאנו מהבית הלכנו לכיוון הבית שלי בשתיקה אחרי עשר דקות של שתיקה הגענו לבית שלי ״תודה״ אמרתי לו ובאתי להיכנס ״חכי״ הוא אמר,הסתובבתי אליו בפרצוף שואל ״רק שתדעי שמה שקרה היום זה ממש לא אומר כלום נישקתי אותך מאה פעמים כי הייתי עצבני על שיר והצלתי איתך כי רועי לא יכל והעפתי את שיר כי היא עשתה משהו לא בסדר אז אל תחשבי שקרה משהו כן?״ הוא אמר.הנהנתי בראשי בכאב והוא הסתובב והלך.


תגובות (2)

תמשיכי

14/01/2014 11:49

תמשיכי

14/01/2014 14:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך