יש לי בעיות:)
תודה שאתם תומכות !! חוללללללה עליכן !! ❤❤

תהל ויניב? פרק 25

יש לי בעיות:) 25/01/2014 1414 צפיות 7 תגובות
תודה שאתם תומכות !! חוללללללה עליכן !! ❤❤

פרק 25 :)
״בוקר טוווב!!״ עדן העירה אותי ״בוקר..״ השבתי.
מאז אתמול הרגשתי נוראי.הבנתי שהוא לא אוהב אותי.באמת לא אוהב אותי,נגמרו המשחקים.זה מצחיק..חשבתי שהוא יאהב אותי לנצח לא הבנתי שיכול להיות שהוא כבר לא אוהב אותי,אפילו לא חשבתי על זה..״אוווף חוזרים היום..״ עדן אמרה ״כן..באסה..״ קורל אמרה גם.התלבשתי בחוסר חשק וארזתי את הדברים שלי במזוודה.קיפלתי את כל הבגדים,הכנסתי את כל האיפור והדברים לשיעור וסגרתי את המזוודה.סיימתי לארוז ראשונה אז ירדתי למטה לחצר של המלון והלכתי בשבילים חושבת.איך אני אתגבר עליו? איך אני יכולה בלעדיו? איך אני אנשום בלעדיו בכלל? אין לי כוח לזה..אין לי כוח לחיים יותר!! דמעה זלגה לי במורד הלחי אך מחיתי אותה מיד.לא לבכות,לא לבכות.פתאום ראיתי את יניב גם הוא הולך בחצר הסתתרתי מיד מאחורי השיח והצצתי.הוא היה לבד,הלך עם ראש למטה וזלגה לו דמעה.מעניין למה הוא בוכה..אולי בגלל שלירון לא חוזרת איתנו..היא גרה באפרת לא רחוק מירושלים אני בטוחה,הם ייפגשו ..יצאתי ממאחורי השיח כשראיתי שהוא עזב והמשכתי ללכת.

=נקודת המבט של יניב=
סיימתי לארוז וירדתי לחצר.הלכתי בשבילים חושב.אולי היא התגברה עלי? כשדיברתי איתה היא נראתה כאילו היא שונאת אותי.. אוף!! לא הייתי צריך לעשות את כל הקטע עם לירון..לא הייתי צריך לקרוא כלבה או בת ז*** אם לא הייתי עושה את זה היינו יכולים להיות ביחד עכשיו!!
היא שתקה כי היא התרגשה זה מה שהיא אמרה ואני לקחתי את זה אחרת אני דפוק!!דמעה זלגה לי במורד הלחי אך מחיתי אותה מיד.אני יניב ביטון בוכה בגלל בת?! בגלל בת?! וואו..היא שינתה אותי הילדה הזאת,שינתה אותי לגמרי מקצה לקצה..אני כל כך אוהב אותה כל כך!!
פתאום ראיתי את תהל היא הייתה מאחורי השיח,היא ראתה אותי בוכה..אני חייב ללכת לדבר איתה!! זה או עכשיו או לעולם לא..״תהלל״ רצתי אליה היא הסתובבה וראיתי שהיא בכתה.״מה?״ היא שאלה ״אני מצטער אני..״ התחלתי לומר אך היא קטעה אותי ״זה בסדר,אני יודעת שאתה באמת אוהב את לירון וזה לגמרי סבבה..אתה לא חייב להצטער אתה לא שולט בזה ..״ היא אמרה ״מה? אני בכלל..״ ניסיתי לומר אך היא קטעה אותי ״די זה בסדר..״ היא אמרה והסתובבה כדי שאני לא אראה שהיא בוכה ״טוב בי אני צריכה ללכת״ היא אמרה ורצה.התיישבתי על הספסל בהלם.אני אוהב את לירון? מאיפה היא הגיעה לזה? אני בכלל לא אוהב את לירון אני אוהב אותה ורק אותה!! למה היא לא מבינה את זה?!
*צלצול טלפון*
״היי״ זה היה קורל ״היי מה קורה?״ שאלתי ״אה..אני צריכה לדבר איתך״ היא אמרה ״סבבה״ עניתי ״עוד חמש דקות בבריכה?״ שאלתי ״סבבה״ היא אמרה ״ביי״ ניתקתי ושמתי את הפלאפון בכיס.הלכתי לבריכה והתיישבתי על שפתה,מחכה.
״היי״ קורל הגיעה והתיישבה לידי ״היי״ עניתי ״למה רצית לדבר?״ שאלתי ״אני חושבת שרועי בוגד בי״ היא הטילה פצצה.ידעתי על מה היא מדברת,רועי סיפר לי הוא בגד בה עם עדן אבל הוא ממש הצטער על זה הוא היה שיכור אבל בכל זאת הרבצתי לו.״אתה יודע על זה משהו?״ היא שאלה,נאנחתי ״הוא בגד בך,עם עדן,אבל הוא כל כך הצטער על זה..הוא היה שיכור הוא בכה לי מלא זמן על זה ואני מכיר אותו הוא לא בוכה אף פעם!! את ממש חשובה לו..״ אמרתי,היא הייתה בהלם,חיבקתי את כתפיה ״את ממש ממש ממש חשובה לו״ הדגשתי,היא הסתכלה עלי סרת אונים אך אחר כך חייכה ״אני אדבר איתו..ואם זה נראה כאילו הוא באמת מצטער אני אסלח לו״ היא אמרה,חייכתי הייתי שמח בשבילם ״מה..מה קורה איתך?״ היא שאלה ״את יודעת..חיים״ אמרתי ונאנחתי ״מה עם תהל..?״ היא שאלה ״היא בטוחה שאני אוהב את לירון ..״ אמרתי בעצב ״להגיד לה משהו?״ היא שאלה ״לא ..אני צריך לעשות את זה בעצמי ״מתי?״ היא שאלה ״אני לא יודע..״
*צלצול הודעה*
הוצאתי את הפלאפון מהכיס ״בואו יוצאים״ זה היה רועי ״טוב,חמש דקות אנחנו שם״ שלחתי.״יאללה בואי צריך ללכת״ אמרתי לקורל קמתי והושטתי לה יד היא נעזרה ביד שלי וקמה ״ביי ביי בריכה ..״ היא אמרה וצחקתי.עלינו לחדרים והתארגנו לצאת.

״ביי ביי אאאאאאאאאייייייייללללללללללתתתתת״ רועי צרח כשהיינו ברכב.״חח״ קורל צחקה,הם דיברו והשלימו .. למה לנו זה לא יכול להיות כל כך קל? הסתכלתי על תהל היא נשענה על החלון והייתה בטלפון קצת.
לדבר איתה בווצאפ? לא לדבר איתה בווצאפ?
החלטתי שלא.זה צריך להיות פנים מול פנים,אבל מתי?! מתי יהיה לי אומץ?! מתי ?!

=נקודת המבט של עדן=
זהו.רועי שכח ממני,הייתי בטוחה שהוא באמת אוהב אותי .. מסתבר שהוא היה שיכור !! אוף..זה כל כך קשה לראות אותו עם קורל אבל מגיע לקורל מסכנה .. אני לא בטוחה אם קורל בכלל סלחה לי או לא אני מקווה שכן..אני כל כך דפוקה!!

עדן כהן-
אני אוהבת אותך

שלחתי לו בווצאפ אופס!! אני לא מאמינה שעשיתי את זה..אני דפוקה!! איך אני יוצאת מזה עכשיו?

רועי גולן-
מה?!

עדן כהן-
סליחה ..

רועי גולן-
אני אוהב את קורל

עדן כהן-
אני יודעת סליחה אני סתם מטומטמת ..

רועי גולן-
את באמת אוהבת אותי?

עדן כהן-
כן אבל עזוב ..

רועי גולן-
אני לא יודע מה להגיד

עדן כהן-
אתה לא צריך להגיד כלום ..עזוב זאת הייתה טעות

רועי גולן-
סליחה ..

עדן כהן-
על מה אתה מתנצל?

רועי גולן-
אני לא יודע

סגרתי את הווצאפ.איזה שיחה מיותרת.למה עשיתי את זה?! הסתכלתי על רועי והוא הסתכל עליי.


תגובות (7)

חובה המשךךך!!!!!!!! :)

25/01/2014 14:24

חובה המשךךך!!!!!!!! :)

25/01/2014 14:24

חובה המשךךך!!!!!!!! :)

25/01/2014 14:24

מושלם תמשיכייי הכי מהר שאת יכולה <3

25/01/2014 14:39

המשךךךךךהשךךךך

25/01/2014 16:46

תמשיכייי עכשיווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/01/2014 00:05

המשךךךך

26/01/2014 03:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך