יש לי בעיות:)
יומטוב!! ❤❤❤

תהל ויניב? פרק 27

יש לי בעיות:) 30/01/2014 1488 צפיות 2 תגובות
יומטוב!! ❤❤❤

פרק 27 :)
״אני אוהב את..״ הוא התחיל ועצר ״נוו את מי?״ שאלתי סקרנית,״את..״ אוף אני לא מצליח להגיד את זה..!!״ הוא אמר ״אז תכתוב את זה על פתק..״ אמרתי והוא הוציא עט מהכיס ״יש לך דף?״ הוא שאל והושטתי לו פיסת נייר שהייתה לי בכיס. הוא כתב את המילים על הדף וקיפל אותו.
הוא הושיט לי את הפתק ״אותך״ היה כתוב עם לב קטן וחמוד.הייתי בהלם,אותי?? הוא חייך אלי ״אז..מה את אומרת?״ הוא שאל ״אני..אני..לא יודעת אני צריכה לחשוב על זה״ גמגמתי ״טוב״ הוא אמר מאוכזב..

כולם כבר הגיעו,דיברנו צחקנו השתגענו..עברנו כבר לבית של רועי כי בפארק התחיל להיות קפוא,אבל לא יכולתי להוריד את העיניים מיניב.איך לא אמרתי לו כן מיד? איך אמרתי אני אחשוב על זה? איך הצלחתי לא לקפוץ עליו בנשיקות? יכול להיות ש..שהפסקתי לאהוב אותו?! אני? הפסקתי לאהוב אותו? הרי לפני דקה הייתי עושה הכל כדי להיות חברה שלו ועכשיו אני.דוחה אותו? אוף לפעמים אני לא מבינה את עצמי..״תהל!!״ קורל ניערה אותי ״מה?״ שאלתי ״תורך..״ היא אמרה בסבלנות ״מה במה?״ שאלתי מבולבלת ״באמת או חובה..תתרכזי״ היא אמרה ״אה כן״ אמרתי ״חובה״ הוספתי בחיוך.הסתכלתי על כל מי שהיה היינו עשר:אני רועי קורל עדן יניב בן שחף אופיר נטע ושיר. ״הממ..יש!!״ נטע אמרה,היא עושה לי חובה .. אני לא סובלת את הילדה הזאת!! היא שפוטה של שיר והיא שונאת אותי בכל ליבה,אני אפילו לא יודעת למה ..״חובה עלייך להחליף בגדים עם מי שיושב לשמאלך״ היא אמרה בחיוך שטני,הסתכלתי מיד לשמאלי,זה היה יניב,״איך אני אחליף בגדים איתו עכשיו?״ שאלתי עצבנית ״אוף לא יודעת עזבי..אני אעשה חובה אחרת..״ נטע אמרה,ואני חייכתי ״חובה עלייך לעשות כל מה שאומרים לך לעשות עד שעה 12״היא אמרה בחיוך ״מה זאת אומרת?! מה זה החובה הזאת?! זה לא פייר בכלל..״ התעצבנתי ״אין מה לעשות חובה זו חובה..״ רועי אמר ״אני לא עושה את זה!!״ התעצבנתי ״חובה זה חובה..״ כולם אמרו לי ״אוף טוב!!״ אמרתי עצבנית ״יאללה רוצי תביאי לי כוס מים״ נטע אמרה מתפקעת מצחוק,הלכתי למטבח עצבנית והבאתי לה כוס מים,כשחזרתי הם עדיין לא המשיכו את המשחק ״למה אתם לא ממשיכים?״ שאלתי ״כי הגענו למסקנה שאפשר לעשות לך את כל החובות הקיימות ואת כל השאלות אז מה זה משנה הסבב??״ עדן אמרה,התעצבנתי מאוד והם התחילו ״אוקיי אז ככה״ נטע התחילה וכולם צחקו ״תקפצי לבריכה״ היא אמרה ״מה?!״ צרחתי ״מה ששמעת..״ היא אמרה בחיוך זדוני,התקרבתי לשפת המים וקפצתי המים היו קפואים והתחלתי לצרוח כמו מטורפת,כולם התפקעו מצחוק.כל הערב הם צחקו עלי וגרמו לי לעשות דברים מביכים ומגעילים,לאכול כל מיני דברים דוחים,לנשק אנשים לעשות שכיבות סמיכה..איככ זה היה הערב הכי מגעיל של חיי.
.ב-12 הסיוט נגמר למזלי וכולם הלכו חוץ ממני מקורל עדן יניב רועי ונטע ״רוצים לישון אצלי?״ רועי שאל וכולם הנהנו בחיוך.
ארגנו מזרונים ושמיכות בסלון והשעה הייתה כבר שלוש בלילה,הייתי כל כך עייפה ונרדמתי.

הרגשתי מים קרים על קצות ידיי ופקחתי את עיניים ראיתי את השמש מעליי זורחת,שנייה לא ישנו בפנים? שאלתי את עצמי,סובבתי את הראש וראיתי מים מסביבי,הכל מים.הסתכלתי קצת יותר הצידה ונפלתי מהמזרן לתוך מים קפואים!! התחלתי לצרוח כמו משוגעת וקיללתי את נטע.יצאתי מהבריכה בזעם וראיתי את נטע צוחקת עם מצלמה ביד ״תמותי!!!״ צרחתי עליה ״תרגעי..״ נטע אמרה לי וצחקה ״כלבה!!״ צרחתי ״תרגעי..״ גם יניב אמר ״אה אז עכשיו אתה גם מגן עליה?!״צרחתי עליו ״מה?! אני רק..״ הוא ניסה להגיד ״אוי תסתום!!״ קטעתי אותו נכנסתי לבית של רועי הבאתי את הדברים שלי ויצאתי בזעם מהדלת.

״את בסדר?״ קיבלתי הודעה מקורל ״כן..״ שלחתי לא היה לי כוח אליה ״רוצה לבוא אלי?״ היא שלחה ״ממש לא..״ שלחתי בחזרה ״למה לא?״ היא שלחה ״ככה לא!!״ שלחתי ״מה עובר עלייך??״ היא שלחה ״כלום״ שלחתי בחזרה ״טוב כשתחזרי לעצמך תשלחי לי הודעה״ היא שלחה,היא נעלבה אבל אין לי כוח אליה עכשיו.
ישבתי על הספה מכוסה בשמיכה וראיתי טלוויזיה.
*דפיקה בדלת* ״רק רגע״ צרחתי והעברתי יד בשיער,פתחתי את הדלת ויניב עמד שם ״מה אתה רוצה?״ שאלתי עצבנית ״את האמת?״ הוא שאל ״כן..״ אמרתי ״אותך״ הוא אמר בשקט.״מה?״ התבלבלתי ״שאלת מה אני רוצה,ועניתי שאני רוצה אותך״ הוא הסביר,שתקתי לרגע ״אין לך מה להגיד?״ הוא אמר לבסוף ״לא..״ אמרתי בשקט.אני כבר לא אוהבת אותו.״טוב..״ הוא אמר מאוכזב עם עיניים שהתמלאו דמעות בן רגע.הוא יצא וסגר את הדלת אחריו.נאנחתי וקפצתי על הספה שוב.אני באמת כבר לא אוהבת אותו?! זה מוזר..כי..אני תמיד אהבתי אותו..לא חשבתי שאני אפסיק מתישהו..הרגשתי רע,אני פגעתי בו..שתי קולות רבו לי בראש,יופי!! סוף סוף את פוגעת בו ולא הוא בך!! אמר הקול הראשון את פגעת בו..דווקא בגלל שהוא עשה לך את זה את לא היית צריכה להחזיר אמר הקול שני.עצמתי עיניים חזק ועיני התמלאו דמעות,אוף למה אני בוכה??

ישבתי לאכול ארוחת ערב לבד,הכנתי לעצמי פסטה וקצת סלט.התיישבתי על הכיסא ואכלתי.הוצאתי את הפלאפון ופתחתי את הפייסבוק.הודעה חדשה מאת עידו.אוף אין לי כוח לילד זבל הזה עכשיו!! סגרתי את הפלאפון אך לא יכולתי להתאפק הדלקתי אותו שוב ופתחתי את ההודעה.

עידו כהן-
היי

תהל נצר-
מה אתה רוצה??

עידו כהן-
אותך..

תהל נצר-
מה??

עידו כהן-
בצחוק מאמי..תירגעי..חח

תהל נצר-
מה הבעיות שלך?!

עידו כהן-
חח יהיה כיף בבצפר שלך..

תהל נצר-
למה?

עידו כהן-
את יודעת..

תהל נצר-
מה?

עידו כהן-
חחחחחח

תהל נצר-
מה?!

עידו כהן-
עוד שבועיים מתחיל.. נכון?

תהל נצר-
כן..אבל מה?

עידו כהן-
כמו שכתבתי אז..את תסבלי :)

תהל נצר-
למה?

עידו כהן-
כי אני שונא אותך..

תהל נצר-
למה אתה שונא אותי?! להזכיר לך אתה זה שבגדת בי..

עידו כהן-
חחחחחחח את באה למפגש הזה של השכבה לפני בצפר עוד יומיים?

תהל נצר-
כן..אתה?

עידו כהן-
כן

תהל נצר-
חבל…

יצאתי מהפייסבוק וכיביתי את הפלאפון.מה הוא רוצה ממני הילד זבל הזה?! מה הבעיות שלו?? מה זאת אומרת אני אסבול?? מי הוא בכלל?!?!


תגובות (2)

מושלם המשך!

30/01/2014 08:15

גאאאד מהמם תמשיכייייייייי

30/01/2014 08:42
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך