תהל ויניב? פרק 28

יש לי בעיות:) 04/02/2014 1340 צפיות 3 תגובות

פרק 28 :)
הלכתי לישון מוקדם והתעוררתי למחרת בעשר.

״בוקר טוב!!״ עדן התקשרה אלי ״בוקר..״ עניתי ״תקשיבי אני באה אליך!! מלא זמן לא עשינו סחנ״ש״ היא אמרה בהתלהבות ״יאללה בואי!!״ אמרתי בחיוך ״טוב אבל אני באה בפיג׳מה..״ היא אמרה וצחקתי ״טוווב חח אני מכינה פנקייקים!!״ אמרתי ״יששש!!״ היא צרחה וניתקה.ירדתי למטה צוחקת חיברתי את הטלפון לרמקולים,שמתי מוזיקה בכל הבית והתחלתי להכין פנקייקים.גם לי מותר להנות לא? יום אחד בלי לחשוב על יניב..יום אחד בלי לחשוב בכלל!! בעודי שרה את השיר שהתנגן בקולי קולות היה צלצול בדלת.״רק רגעעעע״ צרחתי ורצתי לדלת.פתחתי את הדלת ועדן עמדה שם בפעג׳מה ״חח חיימשלי!!״ צרחתי וחיבקתי אותה ״יפעשלייייייי!״ היא צרחה.נכנסנו לתוך הבית ״וווהווווו הכנת פנקייקים?!״ היא שאלה בקול ״כןןןן!!״ צרחתי.ישבנו,אכלנו,דיברנו,צחקנו ורקדנו כמו משוגעות,עד שהתעייפנו כיביתי את המוזיקה ועברנו לשיחה רצינית.

״אז..מה קרה איתך ועם רועי? אני לא כל כך הבנתי..״ שאלתי את עדן בעדינות,היא לקחה נשימה עמוקה ״אז ככה״ היא התחילה ״זה התחיל במסיבה באילת..ביום הראשון..היינו ביחד ודיברנו מלא והוא כל הזמן שתה ושתה ושתה הוא נהיה שיכור לגמרי אך לא ייחסתי לזה חשיבות,והוא אמר לי שהוא אוהב אותי והתחיל לנשק אותי אז זרמתי,כי אני באמת אוהבת אותו ולא היה אכפת לי שהוא שיכור וזרמנו עם זה..עד שקראתם לנו ובאנו ואז יום למחרת הייתי בטוחה שהוא עדיין אוהב אותי והוא אמר לי שלא שהוא אוהב את קורל וזה היה סתם כי הוא שיכור ואז בנסיעה חזרה מאילת אמרתי לו שאני אוהבת אותו בווצאפ והוא לא ידע מה להגיד..״ היא סיימה ״וואו..״ אמרתי ״למה לא סיפרת לי?״ שאלתי ״כי את היית עסוקה ביניב..״ היא אמרה ואני הסמקתי קשות ״אבל מה עם קורל?״ שאלתי כדי להעביר נושא .. ״אני לא יודעת אני חושבת שהיא יודעת כי היא לא מדברת איתי..״ עדן אמרה ושיחקה באצבעותיה ״אז למה היא מדברת עם רועי?״ שאלתי ״הם בטח דיברו על זה כבר..״ היא אמרה ״אז דברי איתה גם את״ אמרתי ״סבבה!!״ היא אמרה וחייכה.

אחרי כמה שעות עדן כבר הלכה הביתה ואני נשארתי לבד בבית.הייתי קצת על הטלפון וקיבלתי הודעה מעידו.

עידו כהן-
אני מצטער על כל מה שכתבתי לך בימים האחרונים אני יצאתי דפוק כי אני עדיין לא התגברתי עלייך..ואת כבר התגברת עליי..אבל אני גם מאוד מצטער שבגדתי בך כי אני באמת אוהב אותך ושוב יצאתי דפוק..בעצם אני בכלל לא חושב שמגיע לי שתסלחי לי אבל אני ממש רוצה שתסלחיייייי!!

תהל נצר-
וואו..לא ציפיתי לזה…

עידו כהן-
אז מה זה אומר?!

התלבטתי לרגע אם לסלוח או לא הרי מצד אחד הוא היה ממש מגעיל ודוחה ואידיוט אבל מצד שני הוא מצטער על זה וביקש סליחה..

תהל נצר-
זה אומר ברוווור שסלחתי !! :)

עידו כהן-
יש !! חח :)

כיביתי את הפלאפון עם חיוך על הפנים.איזה מזל שהוא ביקש סליחה..אין לי כוח לריב איתו,אולי יצא מזה משהו..מה?! לא!! אני עדיין אמורה לאהוב את יניב!! למה אני לא אוהבת את יניב?!

״יאללה בואי״ עדן אמרה לי ״חכי דקה אני רק מסדרת את השיער״ אמרתי והסתכלתי על המראה מתקנת תיקונים אחרונים.״סידרת אותו מאה פעמים!! עכשיו בואי אנחנו מאחרות..״ היא אמרה בחוסר סבלנות ״לא שמעת על איחור אופנתי?״ צחקתי ״חח סתומה!״ היא צחקה גם.
״איפה המפגש הזה בכלל?״ שאלתי כשכבר יצאנו מהבית שלי ״באיזה בית של מישהו..״ היא אמרה בעוד היא מגבירה את הקצב ״למה את הולכת מהר?״ האטתי אותה,היא צחקה ״נו אנחנו מאחרות״ היא הוסיפה בארשת רצינית ״מה כל כך אכפת לך ממפגש שכבתי לפני בצפר?״ שאלתי בעוד אני מנסה להשיג אותה ״אכפת לי״ היא אמרה בעצבנות ״רוצה לספר לי משהו…?״ צחקתי ״יואו סתמי כבר!!״ היא צחקה גם.״זהו! הגענו..״ היא אמרה לאחר כמה דקות הליכה ״מזל טוב!! חשבתי שלעולם לא נגיע..אני רעבה רצח!!״ אמרתי ורצתי לתוך הבית ״חח שמנה..״ היא אמרה ״חכי לי!!״ היא הוסיפה כשמה לב שרצתי ורצה אחרי.
נכנסנו לתוך הבית,זה היה בית ענק עם איזה חמש קומות,בריכה וחצר ענקית.היה שם ספסלים ונדנדות,זה היה עצום!! ״בואי נכנס!! אני רעבה..״ אמרתי לעדן וגררתי אותה לתוך הבית.יניב היה שם והוא התנשק עם איזה מישהי,הרגשתי שהלב שלי מתפוצץ למיליון חלקיקים.מה אכפת לי? אני במילא לא אוהבת אותו..נכון?! החלטתי לברר מה הולך פה וניגשתי ליניב ״בוא שניה״ אמרתי לו וגררתי אותו באמצע הנשיקה שלו ״מה?מה את רוצה?״ הוא שאל עצבני ״בוא!!״ אמרתי ונכנסנו לחדר שהיה שם,סגרתי את הדלת והתיישבתי לידו במיטה ״מה הקטע?״ שאלתי ״מה הקטע של מה?״ הוא לא הבין ״חשבתי שאתה אוהב אותי..למה אתה מתנשק עם אחרות?״ התעצבנתי ״כן,אהבתי אותך אבל את לא אהבת אותי אז המשכתי הלאה..״ הוא אמר בכזאת פשטות.״אף פעם לא אמרתי שאיי לא אוהבת אותך״ אמרתי נואשות.״לא אמרת במילים,אמרת במעשים״ הוא אמר וקם כדי ללכת ״לא!! חכה״ עצרתי אותו ״מה?״ הוא הסתובב אלי ״לא יודעת..״ אמרתי והחזקתי לו את היד כדי שלא ילך ״את חייבת להפסיק לשגע אותי ככה!!״ הוא שחרר את ידו מידי בכעס ״את לא יכולה לשחק בי!! אני לא הבובה שלך..! את לא יכולה פעם להגיד לי שאת לא אוהבת אותי וללכת ואז להרוס לי עם אחרות כי את עדיין אוהבת אותי!! את לא יכולה לשחק ברגשות של בן אדם!!!!״ הוא צרח בכאב,יצא מהחדר וטרק את הדלת.הוא צודק,כבשתי את פניי בכפות ידי,אני רעה ואני משחקת ברגשות שלו..ואני דוחה ומגעילה ודפוקה ומטומטמת!!!! בכיתי..למה אני כזאת רעה? למה עשיתי את זה?!

״היי״ מישהו הניח את ידו על גבי,הרמתי את עיני זה היה עידו ״היי״ אמרתי ״מה קרה?״
הוא שאל ״סתם עזוב..״ אמרתי ומחיתי את הדמעות ״אז מה,אתה עובר לבצפר שלנו?״ אמרתי מהר כדי לשנות נושא ״כן״ הוא חייך ״מקווה שיהיה טוב..״ הוסיף,חייכתי אליו.״אני מצטער על ההודעות אני לא יודע מה עבר עלי..״ הוא אמר במהירות ״זה בסדר..״ צחקתי והוא חייך ״יאללה צאי מהדיכאון ובואי לרקוד״ הוא אמר וגרר אותי למחוץ לחדר ״אין לי כוח!!״ צרחתי לו מנסה להתגבר על רעש המוזיקה ״אין כזה דבר״ הוא צרח בחזרה וסובב אותי התחלנו לרקוד כמו משוגעים ולצרוח,מאוד נהניתי איתו..אני מבינה למה הייתי חברה שלו,אבל אנחנו בחיים לא נחזור!!


תגובות (3)

אעאעא מושלם תמשיכי

04/02/2014 06:35

אעאעא מושלם תמשיכי

04/02/2014 06:35

זה מושלםםם תמשיכייייי

04/02/2014 08:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך