יש לי בעיות:)
ערב טוב!! ❤❤❤❤

תהל ויניב? פרק 30+31 פרק כפול!! ;)

יש לי בעיות:) 09/02/2014 1287 צפיות 3 תגובות
ערב טוב!! ❤❤❤❤

פרק 30 :)
״מה את עושה פה?!״ שמעתי צרחה מעלי.פשחתי את עיני לאט ראיתי את פרצופו של יניב ושל עדן מעלי,הסתכלתי מסביב ונזכרתי מה קרה..איזה פדיחה!! אני לא מאמינה שנרדמתי.. קמתי והלכתי לכיוון הדלת,ל יכולתי להסתכל לו בעיניים.״לא״ הוא חסם את דרכי ״תגידי לי מה עשית פה!!״ הוא אמר עצבני ״תשאל את חבר שלך!!!״ צרחתי,העפתי אותו מדרכי ויצאתי מהבית טורקת את הדלת מאחורי.מה חשבתי לעצמי?? שאני פשוט אוכל לבוא אליו להגיד לו אני אוהבת אותך? אחרי כל מה שקרה בינינו? אחרי כל מה שעברנו ביחד? אחרי כל הבגידות,פרידות,חזרות..להגיד פשוט אני אוהבת אותך? זה לא כזה פשוט.זה הרבה יותר מסובך!!

״בואי לקניוווון״ עדן וקורל התחננו אלי ״טוב..״ עניתי בלית ברירה.עבר כמה שבועות מאז ומחר מתחיל בית ספר..ההורים שלי חזרו לפני שבוע..
״יששש!! :)״ עדן וקורל צרחו ביחד והתחילו לקפוץ על המיטה.צחקתי ״טוב תרגיעו את ההתלהבות..״ אמרתי אבל הם המשיכו להשתגע ״איזה חברות מוזרות יש לי..״ לחשתי בשקט והצטרפתי אליהם,קפצנו על המיטה כמו פוסטמות עד שהתעייפנו. ״יאללה בואו לקניוווון״ עדן אמרה בהתלהבות ״יאללה..״ אמרתי ״סבבה..״ קורל אמרה ״אז יאללה קומו כבר!!״ עדן צחקה כשראתה שאנחנו לא זזות.אני וקורל קמנו באיטיות וטסנו את המדרגות ללמטה.

״ווווווווהווו!!! הולכים לקניוןןןן!!!״ עדן צרחה מתלהבות באמצע הרחוב ״תרגיעי..זה רק קניון..״ קורל אמרה והתפקעה מצחוק.בזמן האחרון עדן וקורל מאוד התקרבו,הקטע עם רועי כבר מאחוריהם.. ״וואי קורל איזה מוווושלם הקניון הזה!!״ עדן צרחה כשהגענו לקניון ״יואוווו כן!! בוא ניכנס לקסטרו!!״ היא צרחה גם היא והם רצו לקסטרו ״חכו לי..״ אמרתי כשנשרכתי מאחוריהם אך הם לא שמעו..היום זה זה הולך להיות יום ארוך.. חשבתי לעצמי ורצתי אחריהם לחנות.

״היי תהל..״ רועי התקשר אלי כשהיינו ב-Zara
הלכתי הצידה וקורל ועדן אפילו לא שמו לב! ״הי..״ עניתי ״מה קרה אתמול? הצלחת? חזרתם?״ הוא התלהב ״אל תתלהב״ אמרתי ביובש ״למה? מה קרה?״ הוא שאל מודאג ״נרדמתי!! זה מה שקרה..״ עניתי עצבנית מעט ״נרדמת?״ הוא התפקע מצחוק.ניתקתי לו בפרצוף,הוא לא הולך לצחוק עליי. המנגינה של הטלפון שלי התנגנה אך ניתקתי,זה היה רועי כמובן..״נוו אני מצטער..״ הוא שלח לי הודעה ״יופי״ שלחתי לו בחזרה עצבנית והוא התקשר ״מה אתה רוצה?!״ עניתי לו בתקיפות ״אני רוצה לדעת מה קרה אחרי שנרדמת..״ הוא אמר ״בבוקר הוא מצא אותי שם אז פשוט הלכתי״ עניתי בפשטות ״פחחחח את באמת נרדמת?…״ רועי צחק ״בוא מכות״ איימתי עליו ״פחח את בטוחה שאת לא תירדמי לי באמצע..?״ הוא שאל ונשמע כאילו הוא נהנה ״תמות״ אמרתי וניתקתי. הסתובבתי לכיוון שקורל ועדן היו בפעם האחרונה אך הם לא היו שם. הסתובבתי בחנות אך הם לא היו בשום מקום,יצאתי מהחנות והתחלתי לחפש בכל החנויות,התקשרתי לעדן אך היא לא ענתה לי, התקשרתי גם לקורל וגם היא לא ענתה לי ״איפה אתם?!״ שלחתי להם הודעות אך הם לא ענו.אוף מה אני אעשה עכשיו?!הייתי ממש רעבה ועייפה מלחפש אחריהם אז נכנסתי לבורגראנץ׳ והזמנתי אוכל. התיישבתי בשולחן ואכלתי.שמעתי צחקוקים מוכרים מאחורי הסתובבתי מייד וראיתי שם את עדן וקורל ״איפה הייתם?!״ שאלתי כועסת ״בפוקס בקסטרו בזרה ב..״ קורל אמרה ושתיהן התפוצצו מצחוק ״ולא טרחתן להודיע לי?!״ שאלתי מלאה בכעס ״לא שמנו לב..״עדן אמרה ושתיהן צחקקו.קמתי והלכתי ״למה את הולכת?״ קורל שאלה ״כי אם לא שמתם לב אלי עד עכשיו אז אני כנראה מיותרת לא?!״ והלכתי משם,לפני היציאה מהקניון עצרתי כדי לראות אם הם באו לקרוא לי אך לא,לא היה שם איש,יצאתי מהקניון עם דמעות בעיניים,אני כנראה מיותרת לא? פרק 31 :)
״תהלי..תתעוררי..״ אבא שלי ניער אותי ״לא רוצה..תן עוד חמש דקות..״ מלמלתי והסתובבתי לצד השני ״יאללה תהלי..את תאחרי ליום הראשון בבית ספר..״ הוא אמר והוציא ממני את השמיכה ״אוף טוב..״ אמרתי והוא יצא מהחדר.התלבשתי בחוסר חשק מובהק וסירקתי את השיער,לא היה לי כוח לבית ספר,לא היה לי כוח לפגוש את רועי קורל עדן ובמיוחד לא את יניב,אני חייבת למצוא חברים חדשים ודחוף!!

״תהלי מתוקה את מאחרת!!״ אמא שלי צרחה לי מלמטה ״טוב טוב אני באה..״ אמרתי בחוסר חשק,הסתכלתי במראה עוד פעם אחת וירדתי למטה. ״בייייי״ צרחתי ויצאתי מהבית,שמתי מוזיקה באוזניות והלכתי לבית הספר.

״הייייי״ עדן קראה לעברי והושיטה ידיים כי לחבק אותי ״איפה קורל?״ יבשתי אותה ״היא לא מגיעה היום..״ היא אמרה ושמטה את ידיה ״אה אז בגלל זה את נחמדה אלי?..״ אמרתי והלכתי לכיוון הכיתה משאירה אותה לבד ובהלם. נכנסתי לכיתה וראיתי מלא ילדים חדשים ״היי״ אמרתי וניגשתי לאיזה ילדה ״אפשר לשבת פה?..״ שאלתי והצבעתי על הכסא שלידה ״כן,בטח״ היא אמרה ופינתה לי מקום ״קוראים לי תהל..״ אמרתי ״לי קוראים רומי״ היא חייכה וכך גם אני ״שלום תלמידים כולם לשבת״ המורה נכנסה וישר כולם התיישבו במקום,לא סובלת את המורה הזאת והיא לא סובלת אותי ״יש פה כמה פרצופים מוכרים וכמה חדשים,אז בשביל החדשים נעשה סבב שמות בסדר? תהל תתחילי״ היא אמרה ופנתה אלי עם מבט קר בעיניים ״לי קוראים תהל״ אמרתי בחיוך ״לי קוראים רומי״ רומי אמרה וכך זה נמשך.לא כל כך שמתי לב לאנשים ושקעתי במחשבות על יניב ועל כל מה שקרה לאחרונה.
״קוראים לי שיי״ מישהו העיר אותי מהמחשבות,הסתכלתי על מי שאמר את זה,הוא ישב בסוף הכיתה ואמר בתורו את שמו,היה לו שיער שחור סבוך ועיניים כחולות מדהימות,הוא היה חתיך.מאוד. שמתי לב שכל הבנות מסתכלות עליו והוא היה נראה שמח מזה,כנראה עוד אחד שחושב שהוא מלך העולם..חשבתי והסטתי את מבטי.

״מה קרה?״ עדן ניגשה אלי בהפסקה,ישבתי על ספסל אבן ובהיתי במגרש.הבטתי בה מבט ארוך וקמתי מתכוונת ללכת לצד השני ״אני רוצה להבין למה את כועסת עלי..!״ היא אמרה והחזיקה בי ״למה?..״ צחקתי צחוק עצוב ״את לא יודעת למה?..״ שאלתי בהלם מעורבב עם כעס,היא התעלמה ממני יום שלם וצחקה עלי ועכשיו היא לא מבינה למה אני כועסת עליה? ״נוו..בגלל מה..?״ היא שאלה ״זוכרת? אתמול כשהלכנו לקניון?..״ אמרתי בכעס מעורבב בציניות ״אוי..בגלל זה? בסך הכל לא שמנו לב..״ היא אמרה בכזאת פשטות,העפתי את ידה ממני והלכתי משם בכעס,בסך הכל לא שמנו לב?!

״היי״ מישהו ניגש אלי כשהייתי בדרך ליציאה מהבית ספר,זה היה הילדה החתיך והחש,שי. ״היי״ עניתי ביובש ופניתי ללכת ״למה כל כך מהר?..״ הוא עצר אותי ״בלי שום מספר טלפון? כלום..?״ הוא הוסיף.צדקתי,הוא באמת חש.הסתובבתי ויצאתי מבית ספר ״היי!! לאן את הולכת?!״ שמעתי אותו קורא מאחורי אך אני התעלמתי וצחקתי.

״רוצה לבוא אלי?..״ קיבלתי הודעה מרומי ״סבבה ;)״ שלחתי בחזרה״יש!! חח.. אז בואי עכשיו״ היא שלחה לי ״טובוש״ עניתי ופניתי להתארגן,סירקתי את שערי,השם רצתי קצת בושם וירדתי למטה ״ביי אבוש הלכתי לחברה״ אמרתי וחיבקתי אותו,הוא נישק את ראשי ״תחזרי מהר טוב?..אני מתגעגע..״ הוא אמר וצחקתי ״יאללה בי!!״ יצאתי מהבית. ״היווווש!!״ רומי פתחה לי את הדלת והתחבקנו ״היייי״ אמרתי וחייכתי אליה ״יאללה בואי לחדר שלי..״ היא אמרה ״סבבה ״ אמרתי בחיוך ועלינו לחדרה.ישבנו על המיטה שלה ודיברנו ״יש לך חבר?..״ שאלתי אותה ״כן..״ היא חייכה מעומק ליבי ״הוא גם חדש בכיתה כמוני קוראים לו יובל..״ היא אמרה בחיוך מתוק ״אוו..״ אמרתי ושתינו צחקנו ״תגידי, יש מצב שיש משהו בינך לבין שי..?״ היא שאלה לאחר שתיקה ארוכה,״פחחחח הוא היה מת״ אמרתי וחשבתי על יניב,״יש לך חבר?״ היא שאלה ״היה לי..״ אמרתי בחיוך מר ״מה קרה?..״ היא שאלה ״בגד בי,סלחתי,התעלם ממני,היה עם מישהי אחרת אהב אותי,לא אהבתי אותו,אהבתי אותו לא אהב אותי,נגמר.״סיכמתי את כל הסיפור שלנו בכמה מילים.

אמרתי את זה,זה היה נשמע כל כך פשוט אך זה לא,זה היה כל כך מסובך כל הקשר הזה הכל היה מסובך אחד עם השני אך הבנתי שאם לשתינו לא היה אגו כל כך גדול אולי היינו יכולים עדיין להיות ביחד..׳מה את עושה פה?!׳ נזכרתי במילים שהוא אמר לי באותו בוקר כשנרדמתי,הוא היה נראה כל כך כועס,היה לו מבט רע בעיניים כאילו הוא שונא אותי,בעצם,למה כאילו? אולי הוא באמת שונא אותי? אולי אני באמת סתם כלום בשבילו? אולי אני עוד אחת מהאלף זונות שלו?

״תקראו עמודים 38-35 ותהל תשלימי לרומי את השיעורי בית היא חולה..״ המורה אמר ויצא מהכיתה.רומי חולה ואין לי עוד חברות..הסתכלתי על כל הכיתה בתקווה שאני אמצא מישהי שאוגל לדבר איתה,אין שם אף אחד שאני באמת אוהבת,אף אחד שאני באמת סומכת עליו,אף אחד שאני אוכל להסתובב איתו בהפסקות,אף אחד.
הבנתי שכל החברים הכי קרובים אלי איכזבו אותי.


תגובות (3)

מושלם תמשיכי

09/02/2014 12:59

תמשיכי דחוף!!

09/02/2014 13:16

תמשייכיי

10/02/2014 05:06
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך