יש לי בעיות:)
תודה לכל מי שקראה והגיבה!! ❤ אשמח לדעת מה אתם חושבות על הסיפור :) (מתחילה סיפור חדש עוד בערך שבועיים...)

תהל ויניב? פרק 37 פרק אחרון!!!!!!!!!!!!!!!!

יש לי בעיות:) 06/03/2014 1275 צפיות 3 תגובות
תודה לכל מי שקראה והגיבה!! ❤ אשמח לדעת מה אתם חושבות על הסיפור :) (מתחילה סיפור חדש עוד בערך שבועיים...)

פרק 37 :)
״היי..״ קורל ניגשה אלי בהפסקה,עבר כבר שלושה חודשים מאז..מאז מותה של עדן..כולנו מנסים להתגבר על מותה אך כולם חושבים עליה כל הזמן..מאז מותה,קורל התרחקה ממני אפילו יותר והתחברה לבנות מהכיתה השנייה שאני לא מכירה אבל אומרים שהם סנובות..לכן הופתעתי כשהיא ניגשה אלי.. ״היי..״ היא אמרה שוב כשראתה שלא עניתי,לא אמרתי כלום,קודם שתבקש סליחה.. ״טוב!! אל תעני לי..״ היא אמרה והלכה משם עצבנית.

ירדתי מהשולחן שישבתי עליו והלכתי לכיוון רומי אך מישהו שם לי רגל,יותר נכון מישהי. ״טל מה את רוצה?!״ התעצבנתי עליה,טל היא הילדה השנואה עלי בכיתה,היא מסתובבת כאילו היא איזה מלכה וכל העולם שייך לה,כל הבנים מאוהבים בה אבל היא מנפנפת את כולם וכל הבנות מפחדות ממנה,האמת? שגם אני.. טוב מה אתם רוצים? היא יכולה לעשות לי הכל.. טל חייכה,ואני התקדמתי, לא רציתי להיות המטרה שלה.הטל הזאת..איככ היא מגעילה אותי.. ״היי מה קורה?״ התיישבתי ליד רומי בחיוך ״חיים את יודעת..״ חייכתי אליה ״אוף לא סובלת את הטל הזאת..״ אמרתי מעוצבנת ״מי כן סובל אותה?..״ רומי צחקה ״היא הכי מגעילה בעולם..״ היא הוסיפה ״תגידי,את באה למסיבה הזאת הערב?״ שאלתי את רומי ״איזו מסיבה?..״ היא שאלה והרימה את מבטה מהמחברת ״המסיבה נו..זאת שבבית של רועי..״ ניסיתי להזכיר לה ״אה!! כן זה..״ היא נזכרה ״כן אני באה..״ היא אמרה ״מה את לובשת?״ היא שאלה אותי ״בגד ים חולצה לבנה נופלת ושורטס..״ אמרתי בחיוך ״ואת?״ שאלתי ״לא יודעת..אני כבר אראה..״ היא אמרה.

״תהל,הכנת שיעורי בית?״ המורה שאלה אותי ״לא..״ מלמלתי ״חמור מאוד!! זה כבר פעם שלישית..״ היא אמרה עצבנית ״כאילו מה קרה? בסך הכל לא עשיתי שיעורי בית..״ מלמלתי ״אני לא אסכים לחוצפה שכזו..״ היא המשיכה ״אל תסכימי..״ אמרתי וכל הכיתה צחקה ״זהו!!״ המורה נהייתה אדומה ״תהל תצאי החוצה!!!״ היא צרחה ויצאתי החוצה מחייכת,סוף סוף יצאתי מהשיעור המשעמם הזה..רציתי להתיישב על הספסל אך מישהו כיסה לי את העיניים ״מי זה?..״ צחקתי ״תנחשי..״ יניב ניסה להסוות את קולו ״וואו יניב אתה חייב לעבוד על זה..״ אמרתי,הוא הוציא את ידיו וצחק ״אז מה קורה יפה?״ הוא שאל בחיוך וחיבק אותי ״מעולה..״ עניתי בחיוך ״תגיד,אתה בא למסיבה?״ שאלתי ״כן!״ הוא חייך ״ואת?״ הוא שאל ״כן…״ עניתי והתיישבתי על הספסל והוא לידי ״מה את לובשת?..״ הוא שאל ״לא יודעת..״ עניתי,לא רציתי שהוא ידע שאני לובשת שורטס הוא שונא כשאני לובשת שורטס! ״אהה..״ הוא לא האמין לי.. ״טוב,אני זזתי הביתה..ביי! אני אאסוף אותך בשמונה?״ הוא אמר וקם ״כן! ביי..״ אמרתי,הוא נישק אותי על הפה והלך.
הסתכלתי מסביבי וראיתי את שי,כן כן אותו שי..מאז שדחיתי אותו הוא לא מדבר איתי..כן,דחיתי אותו,החלטתי שאני רוצה את יניב, אך הוא מאוד נעלב ומאז לא החלפנו מילה. מאוד הצטערתי על זה שהוא לא מדבר איתי,חבל..דווקא היה לי כיף איתו.

׳בואי אלי דחוף!!׳ קיבלתי הודעה מרומי ׳מה קרה?׳ שלחתי לה ׳פשוט בואי..׳ היא ענתה ׳טוב..׳ עניתי והתארגנתם מהר,לקחתי גם את הבגדים למסיבה למקרה שאני אשאר שם.. ׳אני אצל רומי..אל תבוא לאסוף אותי..׳ שלחתי ליניב ׳חבל..׳ הוא ענה מיד ׳:(׳ שלחתי לו והלכתי לבית של רומי.
לאחר כמה דקות הליכה הגעתי לביתה ודפקתי על הדלת ״מי זה?..״ שמעתי קול מבפנים ״זה תהל..״ גלגלתי עיניים,יש להם עינית,למה היא לא מסתכלת? רומי פתחה לי את הדלת עם עיניים אדומות מרוב בכי ״מה קרה?״ נבהלתי וסגרתי את הדלת מאחורי,רומי התיישבה על הספה ואני לידה.. ״זה..זה דור..״ היא אמרה בבכי ״מה איתו?..״ שאלתי (למי שלא זוכרת דור הוא החבר של רומי..) ״הוא..״ היא בכתה ״הוא בגד בי..״ ״מה?!״ הייתי בהלם ״הוא בגד בי..״ היא חזרה שוב ״עם טל..״ היא הוסיפה ״אני לא מאמינה!!״ הייתי בהלם וחיבקתי אותה חזק,היא התחילה לבכות ״די..״ ליטפתי את שערותיה ״אל תבכי..הוא לא שווה את הדמעות שלך..״ אמרתי ״שבוע הבא היה אמור להיות השנה שלנו ביחד..״ היא מלמלה ״הוא סתם זבל..״ אמרתי ״הוא לא שווה אותך..״

״כבר שבע..לכי למסיבה״ רומי אמרה לי אחרי שעתיים ״לא! אני לא הולכת אם את לא באה..״ אמרתי בתוקף ״נעשה מסיבת פיג׳מות!״ חייכתי אליה כדי לשכנע אותי.. ״אבל..לא נעים שבגללי לא תלכי למסיבה..״ היא אמרה באי נוחות ״איזה שטיות..אני בסדר גמור !״ אמרתי בחיוך ״יודעת מה?״ היא אמרה כעבור רגע ״מה?״ הבטתי אליה בפרצוף שואל ״אני באה למסיבה!״ היא אמרה ״באמת?״ הופתעתי ״כן! למה שאני לא אהנה כי האידיוט הזה בגד בי? אם הוא בגד בי זה בעיה שלו..הוא הפסיד אותי..״ היא אמרה ואני חייכתי ״נכון..״ הסכמתי איתה, ״יאללה בואי להתארגן!״

״תגידי,את חושבת שדור יבוא למסיבה?..״ רומי שאלה אותי כשכבר היינו כמעט מוכנות ״כדאי לו שלא״ אמרתי ״אני אפוצץ אותו במכות!!״ אמרתי להוטה ורומי צחקה ״לא..אל תגידי לא כלום..״ היא אמרה ״למה לא??״ שאלתי מופתעת ״כי..כי..כי..כי לא בא לי שהוא יחשוב שאני כועסת עליו ושאני עדיין לא התגברתי עליו..״ היא אמרה בביישנות ״טוב..״ אמרתי ״איך שתרצי..״ הוספתי.״יאללה הלכנו?״ שאלתי אותה ״לאא! אני חייבת לסדר את השיער״ היא אמרה בלחץ ואני צחקתי,היא סידרה את השיער וירדנו למטה. ״היי שי!״ רומי אמרה ״יצאנו למסיבה..אתה בא?״ היא שאלה אותו ״כן..״ הוא ענה מנסה להתעלם ממני ״רוצה לבוא איתנו?״ רומי שאלה ״לא..אני הולך עם חברה שלי״ הוא אמר ונצבט לי הלב. שנייה!!! למה נצבט לי הלב?? מה זה אומר בדיוק?! אה?! ״טוב..״ רומי קטעה את מחשבותיי ״יצאנו?״ היא שאלה אותי ״יאללה..״ אמרתי ״ביייי!״ היא צעקה לשי ״ביי״ הוא ענה לה ויצאנו,סוגרות את הדלת מאחורינו.

״וואו!! איזה בית ענק!!״ רומי התלהבה, ״מה,אף פעם לא היית פה?״ גיחכתי ונזכרתי בימים שהיינו נפגשים פה אני יניב רועי קורל ו..ועדן.. ״לא..״ היא ענתה מתפעלת מהבית ״אמאאאא! הבריכה עעננקקיייתת!!״ היא צרחה ״כן..״ צחקתי ״יאללה בואי לרקוד..!״ הוספתי ״לא..אני אבוא אחר כך..״ היא אמרה והמשיכה להתפעל מהבריכה ״חח סבבה״ גיחכתי ונכנסתי בצעדים מהירים לתוך הבית.

הלכתי לרחבת ריקודים והתחלתי לרקוד בעודי מחפשת את יניב במבטי,פתאום ראיתי אותו רוקד עם איזה בלונדה צמוד,צמוד מדי. ״היי..״ אמרתי ומשכתי אותו מהבלונדה, הוא רק שלי!! ״היי יפה!״ הוא אמר ונישק אותי ״ככה אני אוהבת אותך״ גיחכתי והוא צחק. התחלנו לרקוד כמו משוגעים לקצב המוזיקה,הוא חייך אלי למשך כל הריקודים ורקד כמו מטורף עד שהגיע הסלואו..לאט לאט כולם התחברו לזוגות ורקדו לאט לקצב המוזיקה,שמתי את ידי על כתפיו של יניב והוא שם את ידיו על מותני.חייכתי אליו והוא חייך אלי בחזרה,הוא התקרב אליי והתנשקנו.נשיקה ארוכה בשפתיים,ארוכה ומושלמת,שחכתי מהכול סביבי ראיתי רק את יניב.

״אני הולכת לשתות משהו!!״ צרחתי ליניב,מנסה להתגבר על הרעש ״אוקיי!״ הוא צרח גם הוא.פילסתי את דרכי בין האנשים עד שהגעתי לבר ״מה בשבילך?..״ הברמן שאל ״קולה..״ עניתי ״חח קטינה..״ הוא צחק עליי ״נו תביא וזהו!!״ התעצבנתי ״רוגע מותק..עוד דקה..״ הוא אמר ומזג לי לכוס ״אז איך קוראים ליפה פה?״ הוא שאל ״לא קוראים לה״ התעצבנתי,לקחתי את הקולה והלכתי משם.ניסיתי למצוא את יניב בין כל האנשים אך לא מצאתי..התיישבתי על הספה והדלקתי את הפלאפון,נכנסתי לפייסבוק אך לא היה שם שום דבר מעניין,כיביתי את הטלפון ונשענתי על הספה ״מה יפה כמוך עושה פה לבד״ איזה ערס ניגש אליי,התעלמתי לא סובלת ערסים..
״משחקת אותה קשה להשגה אה?״ הוא המשיך לחרפות ״יש לי חבר!״ אמרתי לו בתוקפנות ״הוא לא צריך לדעת הכול..״ הוא אמר ומעצבן אותי ממש,קמתי מהספה נתתי לו כאפה והלכתי.מי הוא חושב שהוא?
התיישבתי על ספה אחרת אך על הספה הזאת ישב שי,הוא הסתכל עליי במבט כואב וקם מהספה ״לא חכה!!״ אמרתי והושבתו אותו שוב ״בוא נדבר על מה שקורה בינינו..״ אמרתי ״אין לי על מה לדבר..״ הוא אמר והלך רחוק ממני.

הלכתי לחפש מקום אחר אך לבסוף התייאשתי ויצאתי החוצה.התיישבתי על הדשא,לא היה לי חשק לרקוד..במיוחד בלי יניב..איפה הוא בכלל? ׳איפה אתה?!׳ שלחתי לו הודעה אך הוא לא שלח בחזרה,חייגתי את המספר שלו והתקשרתי ״אתה מועבר לתא הקולי..״ הקול המעצבן של האישה אמר ״אוף!״ ניתקתי והסתכלתי מסביב.אולי אני אלך הביתה? ממש משעמם פה.. אך המחשבות האלה לא ארכו זמן רב כי רומי רצה אלי בבגד ים נוטף מים ״תורידי חולצה!״ היא פקדה עלי ״מה?״ נבהלתי ״לבגד ים..״ היא צחקה ״אהה..״ צחקתי גם אני והורדתי את חולצתי ואת מכנסיי,נשארתי בבגד ים ורומי תפסה את ידי והתחילה לרוץ איתי לבריכה ״משוגעעעת! תעזבי אותי!!!״ צרחתי והתפקעתי מצחוק ״לעולם לא!״ היא צחקה ״שלוש ארבע ו..!״ היא הוסיפה ודחפה אותי לבריכה ״אהההההה! סתומה אני אהרוג אותך!!״ אמרתי קפואה מקור וקפצתי בבריכה בניסיון להתחמם. ורומי התפקעה מצחוק ״לפחות תעזרי לי לצאת..״ אמרתי בעצבנות והיא הושיטה לי את ידה תפסתי בידה ומשכתי אותה לבריכה ״אהההה! מפגרת!!״ היא התפקעה מצחוק,התחלנו להשפריץ אחת על השנייה מים כמו סתומות עד שנמאס לנו.יצאנו מהבריכה והתיישבנו על הדשא לנוח אך פתאום הרגשתי מישהו תופס אותי ״אהההה!״ צרחתי כשראיתי שיניב מחזיק בי ושבן מחזיק ברומי״תעזוב אותי!!״ צרחתי עליו מתפקעת מצחוק ״שלוש ארבע..״ הוא ובן התחילו ״די לא! אל תזרוק אותי!! נו הרגע התייבשתי!!״ התחננתי אליו הוא הסתכל על בן ושתיהם חייכו ״טוב..״ הוא נכנע ״אני אוריד אותך..״ אמר ״נו..״ זירזתי אותי,הוא עשה כאילו הוא מוריד אותי אך העיף אותי לבריכה ״היית מתה שאני אוריד אותך..!״ הוא צחק ״אני אהרוג אותך!!!!!״ צרחתי עליו והוא צחק עוד יותר,בינתיים בן זרק את רומי וקפץ אחריה,היא צרחה עליו ושתיהם צחקו,הוא חיבק אותה והיא חייכה אליו. אני ויניב הסתכלנו אחד על השני ויניב קפץ למים ״מה,מה קורה פה?״ יניב שאל את רומי ואת בן ״יש משהו שאנחנו לא יודעים עליו?״ הוספתי ״כן..״ בן אמר והסתכלנו עליו במבט שואל אך הוא לא התייחס ונישק את רומי על שפתיה ״הופה!!״ יניב צחק וטפח על כתפו של בן ״איזה גבר..״ חייכתי אל רומי שנראתה מאושרת ״בהצלחה..״ לחשתי לה והיא חייכה מכל ליבה,אך לא הספקתי לשמוח יותר מדי כי יניב השפריץ עליי מאחורה מים ״תזהר..לא כדאי לך מו..״ התחלתי להגיד אך הוא קטע אותי בעוד השפרצה של מים. ״אתה מת!!״ צרחתי וקפצתי עליו בניסיון להטביעו אך ללא הצלחה,הוא החזיק את ידי בעוד אני על גבו והתחיל לשחות כמו מטורף ״תעצור!!״ צרחתי בפחד,אך הוא לא שמע הוא המשיך לשחות כמו אידיוט עד לסוף הבריכה,שם הוריד אותי,נשמתי לרווחה ״אתה אידיוט אמרו לך את זה פעם?״ צחקתי ״אידיוט,אידיוט אבל את מתה עליי..״ הוא אמר והתקרב אלי כדי לנשק אותי אך אני התרחקתי והתחלתי לבכות. ״מה קרה?״ הוא שחה אלי מודאג ״זה..זה המשפט..״ גמגמתי ״שעדן תמיד הייתה אומרת לי..״ בכיתי והוא חיבק אותי.״כולנו מתגעגעים..״ הוא אמר וליטף את שערותי ״אך אין מה לעשות..צריך להמשיך הלאה..״ הוא הוסיף ״איך אפשר?״ מחיתי את דמעותיי והנחתי את ראשי על כתפו.

״ראית את יניב?״ הסתובבתי בין כל האנשים במסיבה ושאלתי אותם ״לא..״ כולם ענו לי,אני מחפשת אותו כבר חצי שעה!! הוא לא בשום מקום..הוא גם לא עונה להודעות או לשיחות..אולי הוא הלך הביתה? מה,בלי להגיד לי? למה שהוא יעשה את זה? לא..הוא לא הלך הביתה..אז איפה הוא?! ״תהלוש! מצאת כבר את יניב?״ רומי ניגשה אליי ״לא..״ אמרתי בייאוש ״מה? תקשיבי אנחנו כבר הולכים..רוצה לבוא איתנו?״ היא שאלה ״למה,מה השעה?״ שאלתי אותה ״שתיים בבוקר..״ היא אמרה ״שתיים?!״ צעקתי ״אמר שלי תהרוג אותייי!״ הוספתי ״נו אז בואי..!״ רומי הפצירה בי ״אבל..מה עם יניב?״ שאלתי ״הוא יסתדר..נו את באה?״ היא מיהרה ״כן..״ עניתי בהיסוס והלכתי אחריה אך פתאום ראיתי את הסוודר של יניב מבצבץ מאחד החדרים ״יודעת מה?״ אמרתי לרומי ״תלכו..אני אלך אחר כך״ הוספתי ״טוב״ היא משכה בכתפיה ״ביייי!״ הוסיפה ״ביי!״ עניתי.התקרבתי לחדר שממנו בצבץ הסוודר,בקעו ממנו קולות של מזמוזים,לא..זה לא יכול להיות יניב..אבל עובדה הסוודר שלו פה!! להיכנס? לא להיכנס? התלבטתי מאוד,כדאי לי? אבל אם זה לא יניב זה יהיה ממש פדיחות..ואם זה יניב..לא! זה לא יכול להיות יניב! הוא לא היה עושה לי את זה! החלטתי.והתרחקתי מהחדר ״וואו זה היה מדהים..״ שמעתי קול מהחדר ועצרתי מיד.זה היה הקול של יניב.זה היה הקול של יניב!!! הסתובבתי לכיוון הדלת ופתחתי אותה בכוח,הסתכלתי על החדר ו..וכן,זה היה יניב,הוא התנשק עם הבלונדה ממקודם.הרגשתי כאילו הלב שלי נשבר לאלף חתיכות.איך הוא עשה לי את זה? איך?! נלחמתי בדמעות שאיימו לצאת,אני לא אבכה בגללו.אני לא אבכה בגללו,הוא לא שווה את הדמעות שלי..הוא לא שווה אותם!! ״אאאאני..״ הוא גמגם כשהוא ראה אותי,הבלונדה שמה לב שמשהו קורה פה ויצאה מהחדר במהירות משאירה אותנו לבד. ״אני מצטער!! זה לא היה בכוונה! היא התחילה..״ הוא התבלבל ״ואתה זרמת..״ אמרתי בטון קר ״אני..״ הוא ניסה להגיד משהו אך קטעתי אותו. ״אני סמכתי עליך!! כל כך הרבה פעמים פגעת בי ובכל זאת נתתי לך עוד הזדמנות כי האמנתי שאתה באמת אוהב אותי..״ התחלתי להגיד אך הוא קטע אותי. ״אני באמת אוהב אותך!!״ ״לא! תן לי לסיים!!״ אמרתי ״כי האמנתי שאתה באמת אוהב אותי וכל פעם מחדש זה קרה וכל פעם כמו טיפשה סלחתי לך,סמכתי עליך שלא תפגע בי..הפקדתי בידיך את הדבר הכי חשוב,את האמון שלי ואתה שברת אותו!! אתה שברת אותו!!!״ ניסיתי לא לבכות.. ״אתה יכול להגיד כמה פעמים שאתה רוצה שזה היה בטעות ושהיית שיכור אבל אני? בחיים לא אחזור על אותה טעות שוב!!״ אמרתי בכעס והוא שתק.לא היה לו מה להגיד,הסתובבתי כדי לצאת מהחדר אבל יניב עצר אותי ״אני אוהב אותך..״ הוא לחש ״אם היית אוהב אותי באמת לא היית בוגד בי..״ התעצבנתי ויצאתי מהחדר משאירה את יניב מאחורי עם פה פעור.זהו! זה הפעם האחרונה,אני בחיים לא אחזור לצרה הזאת בשם יניב ביטון.


תגובות (3)

את נורמלית את עושה עכשיו עונה 2 תמשיכייייייייייייייייי פליז

06/03/2014 15:19

תמשיכיי

07/03/2014 14:15

וווווווווווואווווווווווו,איך פספסתי את זה? תעשי עונה שנייה משהו.

12/05/2014 18:36
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך