A-188
אני חייבת לציין שהסיפור בעל תוכן טיפה גס, עם מילים מלוכלכות פה ושם... מקווה שתאהבו, סיפור קצת בעל 8 פרקים.

תחת שמיכת השלג – הקדמה

A-188 08/11/2015 870 צפיות אין תגובות
אני חייבת לציין שהסיפור בעל תוכן טיפה גס, עם מילים מלוכלכות פה ושם... מקווה שתאהבו, סיפור קצת בעל 8 פרקים.

טיירה סמית׳- בת 24, שיער שחור גלי עד אמצע הגב, עיניים כחולות בהירות וצלולות, גוון עור בהיר, אף קטן, שפתיים משורטטות ואדמדמות טבעיות, ריסים שחורים ארוכים וצפופים, עצמות לחיים גבוהות, רזה וגובהה ממוצע.

אופי: ההפך הגמור מסוואנה, מצחיקה, רעשנית, אוהבת תשומת לב, לא יכולה לעזוב את סוואנה לרגע, תלויה בה.
אכפתית, בעלת ביטחון עצמי גבוה.

סאוונה ג׳ונסון- בת 23, שיער גלי בלונדי ארוך המגיע עד המותניים, עיניים חמות וגדולות, עור בהיר וצח, שפתיים משורטטות וורדרדות, אף קטן וסולד, לא גבוהה מידי ולא נמוכה מידי, רזה, נמשים קטנים וכמעט בלתי נראים לעין מפוזרים על אפה.
גומה קטנה בלחי ימין.

אופי: הטיפוס השקט, לא מנסה לבלוט, דובקת בפשטות, עדינה, ביישנית, חכמה.
לוקח לה זמן להתחבר לאנשים, אבל שזה קורה היא פותחת את הלב.
דתייה הדוקה.

קייס ג׳ונסון- בן 28, שיער שטני-בלונדיני פרוע, עיניים חומות וגדולות, גבוה, שרירי, צלקת על רקתו הימנית הנמשכת עד קו הלסת.
זיפים מחוספסים ובהירים.

אופי: טיפוס שקט וקשוח, הומור אפל ולא מובן, כובש לבבות ומיד לאחר מכן מרסק אותן בחוסר התעניינותו.
משרת כבר כמעט שבע שנים בצבא ארצות הברית ביחידת הכוחות המיוחדים.
מגיע בחזרה העירה פעם בשלושה חודשים.
קעקוע גדול של יחידת הכוחות המיוחדים על כתפו השמאלית.

סוואנה וטיירה הן החברות הכי טובות מאז הילדות, סוואנה עובדת בתור צלמת מקצועית וטיירה עושה תואר שני בספרות אנגלית.
החיים שלהן נראים מושלמים עד שאחיה הגדול של סוואנה קייס חוזר העירה מהצבא לכבוד תקופת החגים הקרבה.
טיירה שתמיד הייתה דלוקה ונמשכה לקייס מוצאת את עצמה נופלת בקסמו האפל והשקט.
סוואנה שמעמדה במשרד הפרסום הגדול בו היא עובדת עומד בסכנה כי היא לא מצליחה לצלם תמונה אחת שתתאים למסע פרסום של בושם חדש עליו היא עובדת כבר כמעט שלושה חודשים ומועד הפרסום הולך ומתקרב.
קייס שאין בליבו שום כוונה להתאהב או לפגוע במישהו, הוא רק חזר למנוחה קצרה לחידוש כוחות בזמן החגים ומתכוון לחזור לאחר מכן בחזרה למלחמה לסבב שמיני בעיראק.
הוא לא ציפה לשום הרפתקאה בזמן שהותו בעיר.

והכל מתרחש תחת שמיכת השלג הכבדה והלבנה העוטפת את ניו יורק הגדולה לפני החגים הקרבים ובאים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך