A-188
:))

תחת שמיכת השלג – פרק 6

A-188 12/11/2015 978 צפיות תגובה אחת
:))

היא העמידה בסלון את כל הציוד שלה, סידרה את הספות הכחולות מקטיפה בצורה שונה, תלתה על עמודים גבוהים מנורות תאורה בהירים.
״זה הולך להיות מדהים!״ התרגשה סוואנה לקראת הצילומים הקרבים.
פניתי לחדרי, נכנסת לבפנים ומסתכלת על הבגדים המגוכחים שהיא הכינה לי על המיטה.
תחתון לבן מתחרה מדהימה, ואחת מחולצות המדים המכופתרת של קייס.
מה לעזאזל היא מתכננת לצלם?
הפשטתי מעל גופי את הבגדים שלי, משילה מעלי את הגופייה הלבנה והפשוטה ואת מכנס הבית הקצר והסגול.
אוויר קריר עטף אותי, החורף עדיין לא הגיע לגמרי, אבל הערבים קפואים ופתיתיי שלג מופיעים בכל מקום.
דלת חדרי נפתחה, זיהיתי כבר לבד את הצעדים.
זאת לא סוואנה.
לא התייחסתי, פשוט המשכתי להתפשט לגמרי כמו שסוואנה ביקשה, לובשת על רגליי את תחתון התחרה הלבן, ומעל פלג גופי העליון הלבוש רק בחזייה הלבשתי בזהירות יתרה את חולצת המדים שלו.
״את סקסית״ הופתעתי לשמוע את המשפט הזה בוקע מבעד לשפתיו.
הוא התקרב לעברי, הוא לבש רק את מכנס המדים התואם ופלג גופו העליון והשרירי חשוף.
הוא הושיט את ידיו לעברי, מתחיל לכפתר את כפתורי חולצת המדים שלו שנמצא על גופי.
משאיר מחשוף עמוק בחזי ולא מכפתר עד הסוף כדי שחולצת המדים הגדולה תיהיה מבולגנת על גופי .
״קדימה!״ קולה של סוואנה נשמע מעבר הסלון, היא בטח סיימה לסדר את כל הציוד שלה.
יצאנו מהחדר כשהוא מקדים אותי בכמה צעדים, עקבתי אחריו במהירות אל עבר הסלון שהפך לסטודיו קטן לצילום.
״טיירה בואי״ קולה של סוואנה בקע מהמטבח, התקדמתי אליה והיא בחנה במבטה את המראה שלי.
״מעולה, עכשיו נסדר לך את השיער״ אמרה בחיוך והושיבה אותי על אחד מהכיסאות שבפינת האוכל.
את שערי היא פיזרה מהקוקו המרושל שהיה אסוף על קודקודי, היא לא נגעה בו, השאירה אותו כמו שהוא מבולגן על כתפיי.
רק על שפתיי היא מרחה אודם אדום ובוהק.
״זהו, את נראת פראית״ חייכה אלי וסידרה את קווצת השיערות הקדמית שלי שגם הם יהיו מרושלות על פניי.
חזרנו בחזרה אל הסלון, קייס שישב על הספה נעמד במקומו.
״תעמדו ליד הוילון״ אמרה סוואנה בזמן שכיוונה את המצלמה.

מוזיקה שקטה התנגנה ברקע, שירים שקטים ועצובים מילאו את אוזניי.
סוואנה הנחתה אותנו איך לעמוד בכל תמונה.
ומרגע לרגע כל תמונה הפכה אינטימית יותר מהשנייה.
התביישתי.
יותר מסוואנה מאשר מקייס.
קייס יודע שאני נמשכת אליו ואני כמעט בטוחה שגם הוא באותה המידה.
אבל התביישתי מסוואנה, שהיא רואה אותנו כל שנייה מחליפים תנוחה לפרובקטבית יותר מקודמה לפי בקשתה.
״קייס תרים אותה שרגלייה יעטפו את המותניים שלך״ היא חילקה לנו פקודות, זאת לא הייתה סוואנה הרגילה השקטה, היא עבדה ברשמיות ולא היה לה אכפת שזה אחיה הגדול וחברתה הטובה בפריים.
היא התייחסה אלינו כמו אל עוד דוגמנים מהתעשייה.
״קייס יד אחת על הישבן, השנייה תאגרוף על החלון״ קולה נשמע, הרגשתי איך ידו נחה לאט על ישבני, וידו השנייה שאחזה אותי עוברת להתאגרף על זגוגית החלון.
אפשר היה להרגיש את תחושות המתח באוויר.
כדי שאני לא אפול הוא השעין אותי על החלון הקר ומחץ אותי קלות תחת גופו.
״מעולה, אתם עושים את זה כל כך טוב!״ סוואנה החמיאה בלי הפסקה בזמן שפלאשים בהירים סינוורו כל כמה שניות.
עינינו הצטלבו לרגע קל, עיניו החומות בהו לרגע לתוך עיניי הכחולות ואי אפשר היה לעצור את ההרגשה שהתפשטה בתוכי.
שוב הרצון הזה, הכל כך עז, לקרוע מעליו את הבגדים.
״אתה יכול להוריד אותה״ אמרה סוואנה קורעת את מבטנו הבוהים אחד בשנייה. האווירה בחדר הייתה מעומעמת, רק מנורה קטנה ומרוחקת האירה את האפלה.
הנוף הנשקף מהחלון היה של שדרת בניניים ישנים הנראים נטושים תחת שמיכת שלג דקה.
היא עברה על התמונות במצלמה, מחייכת לעצמה חיוך קטן ומתוק המלא סיפוק.
״תתחלפו, קייס תשען על החלון, טיירה תעמדי מולו בגבי אלי״ פעלנו על פני הוראותיה, לא דיברנו כמעט בכלל מתחילת ערב הצילומים.
״טיירה תמשכי בשרשרת הדיסקית שלו, קייס תסתכל על פנייה״ אמרה סוואנה וכיוונה אלינו שוב את המצלמה המקצועית והגדולה.
״עכשיו אני רוצה לנשק אותך״ קולו נשמע כל כך שקט באוזניי, הופתעתי מדבריו אבל לא שיניתי את הבעת פניי.
״יכלת לעשות את זה קודם״ עניתי בשקט וזזתי שוב על פי הוראותיה של סוואנה השקועה בצילום שלא שמה לב לשיחה הקטנה המתחוללת בנינו.
זזתי לצידו, ידי השמאלית נחה על שרירי הבטן הקשים שלו וידי הימנית מושכת בדסקית התלויה על צווארו.
הפסקנו לדבר, חזרתי להיות בובה המתופעלת על ידי סוואנה.

עברו שעות וסוואנה לא הפסיקה לצלם, כל תנוחה אפשרית ואינטימית שהיא יכלה לצלם היא צילמה מכמה זוויות שונות.
״עכשיו תתנשקו״ קולה קרע את הדממה ואני וקייס הבטנו עליה מופתעים ומבולבלים.
״תתנשקו כאילו אתם זוג שיכורים״ אמרה בחיוך וכיוונה לעברנו את המצלמה.
אני וקייס עדיין לא זזנו, מבטנו המופתע והמבולבל עדיין התנוסס על פנינו.
היא נאנחה וצחקקה, מורידה את ידייה והמצלמה כבר לא מכוונות לעברינו.
״אתם לא ילדים קטנים, זה בסך הכל נשיקה״ אמרה במשיכת כתפיים, לא ציפיתי ממנה לזה.
כל התמונות האינטימיות האלה הם דבר אחד, אבל נשיקה כאילו אנחנו זוג שיכורים…
״בבקשה!״ אמרה מתחננת והביטה בנו בעיניים גדולות ומבקשות.
ידעתי שקייס הולך להסכים, הוא אף פעם לא אומר לה לא, אבל לא הרגשתי נעים עם זה שהיא תראה איך אנחנו מתנשקים.
ורצינו בזה כל כך.
״אוקיי״ נאנחתי לבסוף, ידעתי שזה לא יגמר עד שסוואנה לא תקבל את מבוקשה.
״קייס תנשק אותה כאילו אתה רוצה לקרוע ממנה את הבגדים״ אמרה סוואנה בחיוך וחזרה לכוון את המצלמה מולנו.
ידעתי שזה הולך להיות אגרסיבי, סוואנה לא תבין, אבל היא לא יחסה אלינו חשיבות, כאילו היינו רק עוד דוגמנים בסטודיו מוכר לצילום.
לא הכרתי את הצד הזה של סוואנה.
״מצטער אם אני מכאיב״ קולו של קייס פיצץ את בועת המחשבות בה שקעתי לרגע.
ומיד זה קרה, בלי שהייתי מוכנה לזה הרגשתי איך שפתיו נצמדות לשלי.
דורשות בכוחניות שאני יתמסר אליו, וזה מה שעשיתי.
נישקתי אותו, רציתי בזה כל כך ואני כמעט בטוחה שאם סוואנה לא הייתה פה זה היה נגמר בזה ששנינו ערומים על הספה.
ידיו עטפו את גופי והוא הרים אותי כך שרגליי יעטפו את מותניו.
״מעולה״ קולה של סוואנה נשמע ברקע, אבל הייתי כל כך שקועה בשיכרון החושים ששכחתי שסוואנה מצלמת אותנו.
זה כאב, הוא צדק, זה כל כך כאב אבל לא שחררתי, אהבתי את זה.
את איך שהוא נשך ונישק בכוחניות את שפתיי כאילו הייתי מים והוא הלך ימים שלמים במדבר.
ידיו לחצו על מותניי בחוזקה, והוא מוחץ אותי נגד החלון הקר.
״תנשק לה את הצווא…״ קולה המעומעם נעלם לאט לאט, הייתי שקועה אך ורק בו.
הוא עבר לנשק את צווארי, משאיר אותי חסרת נשימה עם שפתיים נפוחות.
שפתיו החמות שרפו את צווארי, הוא נשך נשיכות קטנות ומענגות שגרמו לאנחה שקטה לבקוע מבעד לפי.
לא היה אכפת לי שסוואנה עומדת שמה, רציתי שהוא יפשיט אותי עכשיו יותר ממה שאני כבר.
אבל הכל נקטע ברגע וקייס עזב את צווארי.
״הייתם מדהימים, אני חושבת שיש לי את כל מה שאני צריכה״ אמרה בחיוך והורידה את המצלמה.
חייכתי לעברה חסרת נשימה וברחתי כמה שיותר מהר אל החדר שלי.


תגובות (1)

אני כל כך אוהבת את הסיפור שלך! כתיבה מיוחדת ומושכת!! מחכה להמשך!

12/11/2015 18:34
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך