כותבת סידרתית!!
אז זה סיפור חדש אני יודעת זה יחסית הרבה דמויות אבל לכל דמות יש עלילה משלה לא לדאוג. אז מקווה שתאהבו את הסיפור . ותגידו לי איזה דמות בינתיים הכי אהבתם?

תיבת המזל של החיים-דמויות -סיפור חדש

כותבת סידרתית!! 17/03/2016 805 צפיות 4 תגובות
אז זה סיפור חדש אני יודעת זה יחסית הרבה דמויות אבל לכל דמות יש עלילה משלה לא לדאוג. אז מקווה שתאהבו את הסיפור . ותגידו לי איזה דמות בינתיים הכי אהבתם?

בס"ד
דמויות:
אביאל: האח הגדול במשפחת אטיאס,בן 18 ,חתיך שכל הבנות רוצות ,לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן.
שונא ללמוד אבל בכל זאת משקיע כי יודע שבלי בגרות לא יתקדם לשום מקום בחיים.
דואג לאחים שלו במיוחד לאחותו הקטנה נוי שאליה הוא הכי מחובר מבין כל האחים .
שונא שאח שלו אביתר מסתבך בצרות ,ושונא שחותו נופר מתלבשת חשוף מדי.
תמיד מנסה להראות דוגמא לאחים שלו וללמד אותם מהטעויות שהוא עשה.
אהבה?אין!
רוצה?מת שתבוא האחת שבשבילה הוא יהיה מוכן להפסיק להיות סטוציונר ,למרות שבסך הכול הוא אוהב את החיים שלו.
אז מה יקרה בשנה האחרונה ללימודים?הוא ימצא האהבה?ואם כן מי זאת תיהיה?

נופר:האחות השניה במשפחת אטיאס,בת 17,יפייפיה ,עקשנית,פלפלית,מצחיקה וחדת לשון!
בנים מתים עליה בנות פחות,יש לה רק 2 חברות שעליהן היא סומכת וגם זה עד גבול מסוים.
מלאת ידידים,קוראים לה "מלכת השכבה" ,שונאת שאחים שלה מגוננים עליה ,ועוד יותר שונאת להקשיב להם מה שלא קורה הרבה.
הפסיקה להאמין בדבר הזה שנקרא "אהבה" אחרי שחבר שלה בגד בה אחרי שהיו חצי שנה ביחד.
אוהבת לצאת,להתפע במסיבות,ללבוש חשוף,אוהבת שבנים מחזרים אחריה,לעשן ידידים שלה מסכימים לה רק שהיא עצבנית.
מה יקרה שיקרה משהו שאולי יהפוך את החיים שלה מקצה לקצה?מה יקרה כשדברים יתחילו להתגלות?ומה עם אהבה?

אביתר: האח השלישי במשפחת אטיאס ,בן 16השטותניק העיקרי במשפחה,חתיך כובש לבבות ואחרי זה שובר אותם.
שונא וגרוע בלימודים ,המורים וההורים מתעקשים שיקח רטלין,אבל הוא לא מכון.
מרבה לריב עם ההורים שלו בעיקר עם אבא שלו בקשר למה שקשור ללימודים.
חש רק 4 נשים בחיים שלו שהוא מכבד,אימא שלו נופר,נוי והידידה הכי טובה שלו רומי.
הם הידידים הכי טובים כבר מכיתה ז' כולם חושבים שיקרה בינהם משהם אבל הם רק צוחקים כשהם שומעים משהו כזה.
החבר הכי טוב שלו הוא עומרי ,חברים מגיל ממש קטן ביחד עם רומי הם סוג של שלישייה כזאת שרק עושה שטויות.
מה יקרה איתו?האם יקרה משהו שישנה אותו?

נוי:בת הזקונים של משפחת אטיאס,בת 15 יפה,מצטיינת בלימודים,חברותית,את נוי אין אחד שלא אוהב.
אוהבת יותר מכל את אביאל אח שלה הגדול .
לא נמצאת הרבה בבית את רוב שעות היום שלה מבלה בסטודיו לריקוד,ריקוד אהבה שלה בחיים! הציל אותה מכל כך הרבה מצבים.
מה יקרה אם פצצה תנחת בחיים שלה?

תום אמסלם:בן 17 אחד הידידים הכי טובים של נופר שומר עליה כאילו היא אחותו,חתיך ,מנסה לקבל ציונים טובים בשביל לא לאכזב את הוריו,לא אוהב לזלזל בבנות ,ילד טוב ,בנות מתות עליו והוא מת עליהן אבל שונא להגיע למצב שהוא קם עם מישהי שהוא לא מכיר במיטה.
בסיפור הולך להתמודד עם מה?

עומרי:החבר הכי טוב של אביתר,חתיך בנות רוצות אותו אך נאמן לחברה שלו נויה,היא הנסיכה שלו.
הם ביחד מאז גיל 12 נפרדו בגיל 14 וחזרו בגיל 15,אוהב אותה ומכבד אותה יותר מכל אחת אחרת.
גר בקרוואן בחנייה של הוריו אחרי שההורים שלו אמרו לו "הבית שלו החוקים שלנו" אז הוא אמר להם "הקראוון שלי החוקים שלי".
שטותניק ועושה שטויות עם אביתר ורומי ,מעצבן את הוריו בקשר להכול.
בן יחיד להורים עם כסף.
אוהב להתאמן,לשחק כדורגל,והכי שונא לימודים!

נויה:חברה של עומרי,שקטה רגועה יפייפה אמיתית,אוהבת את עומרי בצורה לא אפשרית,גרה בפנימייה מגיל 10.
הוריה היו שותים ומכים אותה בלי ידיעת אף אחד ,עד שיום אחד אחד השכנים שמע צעקות מהבית הזמין משטרה והמשטרה תפסה אותם.
לא כל כך מקובלת בפנימייה,מעדיפה להיות לבד,זה לא כך כך מפריע לה בגלל שאת רוב השעות שלה היא מבלה עם עומרי.
אוהבת ללמוד,שקטה ,מסתדרת עם מה שיש למרות שעומרי קונה לה מה שהיא צריכה ומה שהיא לא צריכה.
מנסה למצוא את הטוב בכל דבר ,מאמינה במשט "אם תחייך אל העולם העולם יחייך אלייך בחזרה".

רומי:בת 16 הידידה הכי טובה של אביתר ועומרי,שטותניקית רצינית,מתאבקת מגיל 11 ,אוהבת להרגיש את האדרנלין בגוף.
גרה בדירה קטנה עם אימה היושבת על כיסא גלגלים כתוצאה מתאונה ,המום מעסיקים לא מוכנים לקבל את אימה לעבודה לכן עובדת בתור תופרת .
מנסות להסתדר עם מה שיש,רומי ממלצרת בשביל לעזור קצת לאימה.
מאמינה באהבה,וחושבת שאולי יום יבוא והנסיך יגיע.
טומבוי שהרבה בנות לא מסתדרות,לא הכי טובה בלימודים אך מנסה להשקיע.
חייכנית,עם חוש הומור.
האם משהו ישתנה לרומי בחיים?


תגובות (4)

יאללה תמשיכי מתה לקרוא כסר נשמע ממש מעניין.. חוץ מזה שאני מתה על סיפורי אהבה מפתיעים.. בנתיים הכי מעניינת אותי זו נופר אז קדימה תתחילי❤

17/03/2016 18:08

הדמויות חמודות אבל לא פירטת איך הם נראות…
אני הכי התחברתי לרומי אני רואה את עצמי בה
מתה עלייך מקווה שתצליחי >3

17/03/2016 21:02

אוהבת את הכיוון ! תמשיכי!♡♡

18/03/2016 01:14

תודה רבה בקרוב יעלה הפרק הראשון

18/03/2016 16:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך