כותבת סידרתית!!
פרק רביעי! מקווה שאהבתם. מה אתן חושבים בינתיים על הדמויות למי הכי התחברתם? אוהבת המון אשמח שתגיבו!????

תיבת המזל של החיים -פרק 4

פרק רביעי! מקווה שאהבתם. מה אתן חושבים בינתיים על הדמויות למי הכי התחברתם? אוהבת המון אשמח שתגיבו!????

בס"ד
נקודת מבט של נוי:
מרחתי את העיפרון השחור בתוך העין שחי כך
שהבליט את הצבע הירוק הבהיר שלה ,מרחתי מסקרה הסתכלתי על המראה והרגשתי יפה.
היום יש יום הולדת לנדב ידיד שלי מהכיתה,אני לא מהמשקיעות למסיבות אבל אני צריכה להראות נורמלי.
הוצאתי מהארון שלי גי'נס בהיר וחולצה שהבטן שלי מציצה ממנה קצת .
התלבשתי ונעלתי סנדלים בצבע לבן ,ירדתי למטה וחיכיתי להודעה מספיר חברה שלי שאימא שלה תיהיה בחוץ בשביל לקחת אותנו.
'נוי את תשני אצל נדב?' שאלה אימא שלי בזמן שחתכה סלט.
'כן' אמרתי ובדיוק אביאל ירד והסתכל על מה שאני לובשת.
אימא ניגבה את ידייה במגבת והלכה לחדר עבודה שלה.
'מה זאת החולצה הזאת?' שאל בקצת עצבים.
'מה הבעיה בה?' שאלתי לא מבינה ובדיוק גם נופר ירדה למטה.
'יפה החולצה' החמיאה לי והתיישבה על אחד הכיסאות שהיו במטבח.
'מה יפה רואים לה את כל הבטן' אמר אביאל בעצבים.
'נוי אל תשמעי לו זה יפה' אמרה נופר .
'ממש מצאתי עם מי לדבר' אמר אביאל לנופר וידעתי שזה לא הולך להגמר טוב.
'מה זאת אומרת?' שאלה בהרמת גבה.
'זאת אומרת שאת לא ממש הדוגמא הכי טובה שיש לתת לנוי על הבגדים עם מה שאת לובשת' אמר בעצבים.
הסתכלתי לנופר בפנים ראו שהיא קצת נפגעה אבל היא לא מראה את זה,נופר היא נכה רגשית.
'אתה פשוט דפוק אוקיי ' אמרה ועלתה למעלה .
הוא נאנח ובדיוק צלצל הפאלפון שלי מה שאומר שהגיע הזמן שלי לצאת.

נקודת מבט של תום:
ישבתי בבית בלי יותר מדי מה לעשות,ההורים שלי ריתקו אותי אחרי שהמורה שלי למתמטיקה התקשרה אליהם בשביל להתלונן שאני לא מכין שיעורים.
שיחקתי עם כדור גומי,זרקתי ותפסתי,זרקתי ותפסתי.
פתאום קיבלתי שיחת פאלפון על צג הפאלפון הופיע ,"המכוערת בנשים" נופר!
'הלו' עניתי לה.
'איפה אתה?' שאלה.
'בבית' עניתי לה.
'טוב אני באה אלייך' הודיעה.
'טוב' אמרתי לה וניתקתי

נקודת מבט של נופר:
שמתי כמה בגדים בתיק מברשת שיניים ויצאתי מהחדר,לא התחשק לי להישאר בבית,אני גם ככה שונאת להיות פה אני אוהבת להיות רק בחדר שלי בממלכה הפרטית שלי.
ירדתי במדרגות אימא שלי כבר לא הייתה במטבח ,בטח יצאה לאנשהו,אביאל ישב במטבח ואכל סנוויץ.
'נופר לאן את יוצאת?' שאל בקול מעצבן.
פשוט יצאתי בלי להגיד מילה,לא מגיע להם לדעת כלום עליי.
הזמנתי מונית כי אני קצת פוחדת ללכת עכשיו לתום ,עליתי על המונית והיא התחילה לנסוע.

נקודת מבט של נוי:
'תראו מי הגיעה לפה' צעק לי דין כשהגעתי למסיבה.
חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה בלחי,עברתי בין הילדים בשביל לומר לכולם שלום.
'מזל טוב לנער היום הולדת' אמרתי בשמחה לנדב כשראיתי אותו.
'כבוד שבאת' אמר וקד קידה קטנה.
'כבוד שהזמנת' צחקתי וקדתי לו גם .
'טוב חמודים משחקים אמת או חובה' הכריזה תמר ילדה מהשכבה שלי.
כולם התיישבו במעגל ותמר סובבה ראשונה,שנאתי את המשחק הזה תמיד איך שהוא הוא נגמר במשהו ממש רע עבורי.
'וכמובן שהוא יפול על נערת הנאחס שלכם' אמרתי כשהבקבוק נעצר עליי .
'אמת או חובה' שאל דין .
'אמת' אמרתי בחיוך.
'חובה עלייך להגיד את מי מבין כל הבנים הכי בא לך לנשק עכשיו' אמר בחיוך שהדגיש את גומת החן שלו.
דין היה "חתיך השכבה" הוא היה בעל עיניים כחולות עמוקות ושיער חום וכמובן מה שאפייין אותו הגומות שלו ,וחייב שיהיה לו גוף שרירי ושזוף .
השאלה ששאל הביכה אותי,לא ידעתי מה לענות.
'אממ טוב רק בגלל שיש לו יום הולדת נגיד נדב' אמרתי ואיכשהו הצלחתי לצאת מהשאלה הזאת בשלום.
נדב חייך ודין קרץ לי,כל השאר סתם הסתכלו על המתרחש.
תמר קמה בשביל לסובב את הבקבוק.
'די זה לא הגיוני' אמרתי לא מאמינה כשהבקבוק נעצר עוד פעם עליי והפעם מי ששאל הייתה תמר.
'אוקיי גברת אטיאס אמת או חובה?' שאלה .
'בשביל לגוון נגיד חובה' אמרתי.
'אוקיי אז חובה עלייך לנשק את דין במשך 40 שניות בלי להפסיק' אמרה את מה שעליי לעשות.
'את לא רצינית' אמרתי לה .
'שניה דין מפריע לך?' היא הסתכלה על דין והוא לא אמר כלום.
'למישהו פה זה מפריע?' שאלה את הילדים האחרים שנראה כאילו התחילו להתעניין יותר במשחק .
'יופי אז קדימה להתנשק' ציוותה עלינו.
'זה מפריע לך?' שאל אותי דין.
'בוא נסיים עם זה' אמרתי .
קמתי מהמקום שלי וגם הוא קם,עמדנו במרכז המעגל.
'אני סופרת זמן' הודיעה תמר,'מעכשיו' אמרה .
דין התקרב אליי ואני התקרבתי אליו ואז הצמדנו את השפתיים שלנו אחד לשניה,הוא התחיל להניע את שפתיו ואני הנעתי את שפתיי באותה צורה הוא הכניס את לשונו לפי ואני עשיתי אותו דבר.
זאת הייתה נשיקה כיפית טובה,היו לי קצת פרפרים בבתחשב לכך שאני מתנשקת עם הילד הכי חתיך בשכבה.
שמעתי קולות של כמה ילדים מהמעגל ,אבל החלטתי לא לשים לב אליהם.
'חמש…ארבע…שלוש…שתיים…אחת…נגמק הזמן' הכריזה תמר.
אני ודין התנתקנו אחד מהשניה ,הוא חייך אליי ואני השפלתי טיפה את מבטי.
'טוב קדימה ריקודים' אמרה תמר בהתלהבות ופתאום נשמעה מוזיקה ,ילדים התחילו לרקוד גם הם .
דין התקרב אליי ולחש לי 'היה לי כיף' .
'גם לי היה לא רע' לחשתי לו גם.
'את נכנסת למים?' שאל והצביע עם הראש על הבריכה.
'כן' אמרתי בחיוך.
הוא חייך אליי בחזרה,'אז קדימה בואי נכנס' אמר.
'אני שניה הולכת להלחיף לבגד ים' אמרתי והתחלתי לחפש בעיניים שלי את תמר בשביל שתבוא להלחיף איתי.
'את לא הולכת לשום מקום' אמר ולפתע הרים אותי רץ איתי וזרק אותי לתוך הבריכה.
לא הבנתי מאיפה זה בא לי,'דין' צעקתי בעצבים.
הוא צחק והתקרב אל הבריכה,'אל תדאגי את יפה גם ככה' לחש לי.
'הא באמת?!' אמרתי לו בעצבים מזויפים ומשכתי אותו למים,'גם אתה' החזרתי לו ויצאתי מהבריכה.
מפה ידעתי שהולך להיות לילה ארוך

נקודת מבט של תום:
'טןב די מספיק להיום' אמרתי לנופר ולקחתי מידה את הסיגריה,אני נותן לה לעשן קצת רק שהיא ממש עצבנית .
'מעצבן' אמרה והסתכלה עליי.
'מה אני יכול לעשות אני לא שולט במעצבן שלי' אמרתי בחיוך.
'אז כדאי שתתחיל לשלוט' אמרה בעצבים.
ידעתי שהיא לא עצבנית עליי,אבל גם לא ידעתי על מה היא עצבנית,כשנופר עצבנית שואלים פעם אחך אם היא לא עונה לא שואלים עוד פעם ,נותנים לה להרגע.
'אני יכולה לישון אצלך היום?' שאלה.
'ברור' עניתי לה .
'יהיה אכפת לך אם אני ילך לישון עכשיו אני עצבנית מדי בשביל להיות ערה' הסבירה.
'ממש לא חכי אני יביא מזרן' אמרתי .
היא הנהנה ולקחה את התיק שלה למקלחת,כנראה בשביל לצחצח שיניים ולהחליף בגדים.
הוצאתי מזרן שיש מתחת למיטה שלי והצעתי את המזרן.
היא חזרה מהאמבטיה עם פיג'מה לא קצרה שכיסתה הכול,ונטולת איפור אבל גם ככה היא יפה.
'טוב תשני על המיטה שלי' אמרתי לה.
'מה אתה דפוק אני ישנה על המזרן ואפילו אל תנסה לשכנע אותי שלא' אמרה ,ידעתי שהיא ממש עצבנית אז פשןט קמתי ונשכבתי במיטה שלי.
היא כיבצה את האור ונשכבה על המזרן,היא עצמה את עינייה ודמעה בודדה ירדה מעינייה,אחרי כמה דקות היא נרדמה ,הסתכלתי עליה שהיא ישנה,כמה היא רגועה,יכלתי להבחין בכמה דמעות יבשות שהיו על הלחי שלה,אני מתאר לעצמי שאביאל אמר משהו שפגע בה.
פשוט אין מישהו שמבין אותה ,המשפחה שלה חושבת שהיא פרחה וחושבת שהיא כלום,אבל הם לא יודעיפ את האמת,הם לא יודעחםצמי זאת נופר האמיתית,נופר שעוזרת לכול מי שקרוב אליה בכל מה שיצטרך,נופר החמודה המצחיקה.
חשבתי הרבה עד שנרדמתי .


תגובות (1)

לנוי

10/04/2016 17:02
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך