כותבת סידרתית!!
אוקיח אז מה אתם אומרים?! פרק חמישי וזה.. טוב אני לא יתחיל לחפור יותר מדי אני רק יגיד שאני לא מרגישה טוב ואני עם סחרחורות כבר שלושה ימים בערך. ושאני יודעת שזה משעמם אבל תסמכו עליי עלילה בונים לאט לאט. ואני יודעת שחלק מכם יגידו מה פתאום חבר ?נוי?איך? אז תבטחו בי????הכול יהיה טוב. טוב חפרתי! אוהבת המון ???? ויותר מאשמח לתגובות הערות/הארות!

תיבת המזל של החיים-פרק 5

כותבת סידרתית!! 11/04/2016 1234 צפיות 6 תגובות
אוקיח אז מה אתם אומרים?! פרק חמישי וזה.. טוב אני לא יתחיל לחפור יותר מדי אני רק יגיד שאני לא מרגישה טוב ואני עם סחרחורות כבר שלושה ימים בערך. ושאני יודעת שזה משעמם אבל תסמכו עליי עלילה בונים לאט לאט. ואני יודעת שחלק מכם יגידו מה פתאום חבר ?נוי?איך? אז תבטחו בי????הכול יהיה טוב. טוב חפרתי! אוהבת המון ???? ויותר מאשמח לתגובות הערות/הארות!

בס"ד
נקודת מבט של נוי:
קמתי בבוקר על הספה שבסלון הענק בבית של נדב,מסביבי היו בעיקר ילדים שישנים על מזרנים ותמר ישנה על הספה .
'קמתי ראשונה' מלמלתי לעצמי וקמתי מהספה.
לקחתי את התיק שלי והלכתי למקלחת בשביל להראות קצת יותר נורמלי.
שטפתי את הפנים וצחצחתי את השיניים הבטתי במראה ונחרדתי מהדמות שהשתקפה שם,נראיתי נורא .
'את לא מבינה שאת תמיד יפה' נשמע קול מאחוריי,הסתכלתי במראה וראיתי שזה דין,חייכתי חיוך ביישני ,הוא התקרב אליי ליטף את פניי והזיז אותי קצת בשביל שיוכל לצחצח שיניים.
הוא צחצח שיניים והביט בי דרך המראה ,'מה?' שאלתי אותו לא מבינה.
הוא סיים לצחצח שיניים הסתובב אליי ואמר,'סתם את יודעת שהיה לי כיף איתך אתמול' אמר בחיוך.
אתמול הייתי רוב הערב דין,היה לי כיף וזה פשוט זרם רקדנו ביחד ונכנסו לבריכה פעם עם בגדים ופעם עם בגדים ים,ואחרי שכולם כבר הלכו לישון נשארנו לדבר,לא באמת שמנו לב על מה אנחנו מדברים לא קבענו כלום פשוט דיברנו והיה כיף.
'כן גם לי היה כיף' עניתי לו .
הוא השפיל טיפה את מבטו כשחיוך שהבליט את הגומה היפה שלי מתנוסס על פניו.
'את תכעסי אם אני אנשק אותך עכשיו?' הרים את ראשו והביט ישר בפניי.
'כן' עניתי לו בהתחכמות.
'לא נורא אני אוהב אותך כועסת' התקרב ונישק אותי ,זאת הייתה נשיקה הרבה יותר טובה מזו של אתמול .

נקודת מבט של רומי:
קמתי בבוקר בלי כוחות,אתמול עבדתי עד מאוחר במסעדה ,צחצחתי שיניים והלכתי למטבח ,אימא עדיין לא קמה.
הוצאתי ספל של נס קפה והכנתי לעצמי את התערובת האהובה עליי כפית וחצי של נס קפה ושלוש כפיות של סוכר,אני עושה את זנ קק כשאני קמה לפני אימא כי אם היא רואה אותי עושה את זה היא מתעצבנת בטענה שזה בזבוז.
התיישבתי על אחד מהכיסאות שיש במטבח ושתיתי את הנס קפה בהענגה.
נזכרתי בתאריך של היום 5/5 היום לפני שמונה שנים אבא עזב,או יותר נכון אבא ואימא התגרשו והוא עבר לצרפת יחד עם האישה החדשה שלו.
הוא הציע לי לעבור איתו אבל ידעתי שאסור לי להשאיר את אימא לבד גם ככה המצב הכלכלי שלנו לא כל כך טוב.
סיימתי לשתות את הנס קפה שלי והסתכלתי בשעון 10:38 ויום שבת היום הלכתי לחדר שלי וחזרתי לישון.

נקודת מבט של נופר:
קמתי בבוקר וישר הלכתי לצחצח שיניים ,חזרתי לחדר של תום שעדיים ישן וישבתי על המזרן חושבת כמה זמן לקח לי להרדם אתמול,אחרי שתום נרדם הרשתי לעצמי לבכות קצת ,זה פגע בי מאוד מה שאביאל אמר לי אתמול הוא פשוט אמר לא בפירוש אבל מה שהתכוון אליו היה ,את פשוט בן אדם גרוע!
ואת האמת לי נמאס לנסות להחזיק לעצמי את הביטחון העצמי שכל הזמן מתערער.
'בוקר טוב' אמר תום בפיהוק.
חייכתי אליו והחזרתי לו 'בוקר טוב' .
הוא קם לצחצח שיניים ולשטוף פנים ,הוא הצחיק אותי אני אפילו לא יודעת למה הוא פשוט הצחיק אותי.
'אז מה קורה איך החיים?' שאל כשחזר לחדר.
'קקי בלבן' אמרתי.
'מישהי קמה פה עם מצב רוח' אמר בחיוך.
חייכתי והוא חייך אלי 'טןב בואי למטה נשתה ונעשה לעצמנו משהו לאכול למה אני גווע' אמר והחזיק את הבטן שלו.
'די על הבוקר כמה אתה יכול לאכול?' אמרתי לו בקול גבוה.
לתופ פשוט הייתה קיבה שלא נגמרת הוא היה יכול פשוט כל היום רק לאכול,יש לו מזל שהוא מתאמן והאוכל נהפך לקוביות.
'בואי בואי כבר' משך אותי מהמזרן והרים אוצי על הגב שלו מה שגרם לי לצרוח.
'שקט את לא מבינה שזה רק תירוץ להסתכל לך על התחת' אמר בצחוק.
'איף שקט שקט' אמרתי לו ןנתתי לו מכה בעורף.

נקודת מבט של נוי:
'אומייגד' צעקה תמר כשראתה את הנשיקה שלי ושל דין מה שגרם לנו להיפרד.
'אומייגד' היא חזרה שנית הפעם לא בצעקה.
'תרגעי הרגת אותי' אמר דין בחיוך.
'רגע אתם עכשיו זוג וזה?' שאלה בסקרנות.
השאלה הזאת הביכה אותי 'תמר ביי' אמר לה דין ומשך לי את היד.
הוא לקח אותי לחדר של נדב הוא מכיר את הבית הזה טוב הוא ונדב החברים הכי טובים מגיל אפס בערך.
'נו אז מה נעננ לתמר?' שאל אותי בחיוך כל כך יפה.
'לא יודעת תענה לי אתה' אמרתי לו ונתתי לו נשיקה.
'אני רק ינחש ואני יגיד שזה כן' אמר .
'אלוף הניחושים אתה' צחקתי והסתכלתי עליו .
עדיין לא הייתי מאוהבת בו ,עדיין לא אהבתי אותו,אבל כן הרגשתי אליו משהו ואחרי אתמול הבנתי שאני מרגישה אליו משהו שמתפתח לכיוון כזה.
'טוב בואי לסלון לפני שתמר מפרסמת את זה בחדשות' צחק ולקח את ידי.
צחקתי והלכתי אחריו לא מבינה מה קרה פה איך פתאום יש לי חבר.


תגובות (6)

יפהה מאוד. אהבתי.

11/04/2016 17:56

מחכה להמשך.

11/04/2016 18:03

חח תודה רבה המשך יבוא בקרוב מאוד!!
אוהב המון????

11/04/2016 22:15

אז בתור משוגעת שנסחפה לסיפור התחלתי הרגע בערך וכבר סיימתי…
מחכה לפרק הבא…
סיפור מושלם!!!

11/04/2016 23:45

את תמיד כותבת מושלם בלי שום קשר.. תמשיכייי

12/04/2016 08:37

חחח תודה רבה אני ימשיך בקרוב????????????

12/04/2016 16:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך