פירפיר
לא פרק הכי מעניין..אבל מי לא אוהב מסיבות בריכה?? :)) ברוכה הבאה לקוראות החדשות והמדהימות. אני אשמח אם תמשיכו להגיב בסיפור כדי שאדע אם אתן אוהבות את הסיפור :)) נ.ב אם אתן צריכות עצה או שאלה אתן מוזמנות לשלוח לי הודעה בפייסבוק ofir hason כל שאלה אתן מוזמנות לשלוח הודעה ואני אענה לכן..התמונת פרופיל שלי עם גינס שחור כזה.. אתן כבר תזהו. רק תרשמו שאתן מהאתר חחח אוהבת מלא מלאא חג פורים שמח.

תמיד תהיי לי מאושרת-פרק 14

פירפיר 16/03/2014 2191 צפיות 2 תגובות
לא פרק הכי מעניין..אבל מי לא אוהב מסיבות בריכה?? :)) ברוכה הבאה לקוראות החדשות והמדהימות. אני אשמח אם תמשיכו להגיב בסיפור כדי שאדע אם אתן אוהבות את הסיפור :)) נ.ב אם אתן צריכות עצה או שאלה אתן מוזמנות לשלוח לי הודעה בפייסבוק ofir hason כל שאלה אתן מוזמנות לשלוח הודעה ואני אענה לכן..התמונת פרופיל שלי עם גינס שחור כזה.. אתן כבר תזהו. רק תרשמו שאתן מהאתר חחח אוהבת מלא מלאא חג פורים שמח.

נקודת מבט של אופיר.
הנשף הסתיים בשעה 2:00 בלילה. אני וסהר התקדמנו לכיוון האוטו מחובקים ועייפים. ואני? קופאת מקור.
"אהבה שלי קר לך?" סהר שאל אותי כשם לב שאני רועדת מקור.
"לאלא זה בסדר רק תדליק חימום באוטו" חייכתי אליו.
"קחי" אמר והושיט לי את הגקט של הטוקסידו שלו. הוא נשאר עם טריקו שהבליטה לו את את השרירים בחזה.
"מטורף אתה תקפא מקור!!" אמרתי לו.
"הנה הגענו לאוטו אני ידליק לך חימום" הוא חייך.
"אני רוצה לשבת ליידך" אמרתי לו.
"בסדר אהבה שלי. תהל נסיכה באלך לעבור ליד אסי?" הוא שאל את תהל.
"כן בטח"תהל חייכה ועברה למושב הקדמי ליד אסי.
סהר עבר לשבת לידי. שמתי את הראש עליו ונרדמתי הכי מאושרת בעולם.

נקודת מבט של סהר .
"אסי אני נשאר לישון פה סבבה?" שאלתי את אסי והוא הנהן. הוא כבר רגיל שאני ישן פה.
הרמתי את אופיר שישנה ועליתי איתה לחדר שלה.
"אופירי?"
"מממ?" היא ענתה כולה מסטולה מהשינה.
"את לא רוצה להחליף את השמלה לבגד יותר נוח?"שאלתי.
"כןכן הנה אני קמה" היא אמרה ואחרי שתי שניות התמתחה לאחור וקמה.
"טוב תסתובב" היא אמ רה.
"לעע האמת נוח לי ככה" חייכתי בממזריות.
"טיפש" היא צחקה והחליפה את הבגדים לפיגמה.
"בואי בואי לפה" אמרתי לה. היא עלתה על המיטה, נשכבה על החזה שלי וחיבקתי אותה.
"אני אוהבת אותך הכי שבעולם אתה יודע?" היא אמרה.
"אני אוהב אותך יותר אופיר אביב.את האחת של חיי." אמרתי.
היא הרימה את הראש. נתתי לה נשיקה קטנה ונרדמנו.

נקודת מבט של אסי.
תהל נשארה לישון אצלי. רק לישון.
היא לא הייתה עייפה אז ראינו סרט. למרבה המזל תהל לא מהאלה שאוהבות סרטים קיטשיים של אהבה. תהל אוהבת מתח אקשן. ראינו את הסרט חטיפה.
"אסי?" תהל שארלה.
"ממ?" שאלתי. עדיין מרוכז בסרט.
"אתה לא מתחרט,נכון?" היא שלה.
"מתחרט על מה יפה שלי?" שאלתי והסתכלתי לה בעיניים היפות שלה.
"על..על זה. עלינו."היא אמרה.
"אני לא מתחרט בכלל. תראי אני לא ישקר לך. זה קצת מוזר לי שאנחנו ביחד פתאום כי את כמו אחותי. אבל את מדהימה תהל. אני מרגיש אלייך דברים שלא הרגשתי עם אף אחת בחיים" חייכתי אליה.
"ומתי הבנת את זה שאתה מרגיש אליי משהו?"היא שאלה.
"אממ ביום הזה שבאת אליי לעודד אותי אחרי שעדן נפרדה ממני. אחרי שדגדגתי אותך והייתי מעלייך. כשהסתכלתי לך בעיניים." אמרתי.
"ואצלך?"הוספתי ושאלתי.
היא צחקה צחוק כזה.
"אסי אתה כזה דפוק חחחח. אני מאוהבת בך כבר איזה שנה. כזה סתום שלא שמת לב. "היא צחקה.
"ממש דפוק שבזבזתי שנה בלי הילדה המדהימה הזאת" אמרתי.
"וואלה מי זאת?"היא שאלה בחיוך.
"תהל פרץ אחת, מכירה?"שאלתי בהתחכמות.
"וואלה לא. עכשיו אני הולכת למשוך לה בשיערות ולהגיד לה שאתה שלי" היא צחקה וגם אני.
"רק שלך אהובה שלי."חייכתי ונישקתי אותה.
נרדמנו מחובקים.

בוקר.
אני ותהל ירדנו למטה לארוחת בוקר. שכחנו לספר לאופיר שאנחנו ביחד. עכשיו מחכה לנו סרט של החיים.
"תהל?נשארת לישון פה?"אופיר שאלה בשוק.
"אמממ כן.."תהל הסמיקה. אני צחקתי בשקט כזה.
"מה אתה צוחק?"אופיר שאלה אותי בעצבים.
"תרגעי אחותי, תביאי לאכול ארוחת בוקר בשקט" צחקתי.
"אתם ביחד?"אופיר וסהר שאלו ביחד.
"מה?"תהל גמגמה.
"כן אנחנו ביחד"חייכתי והחזקתי לתהל את היד. היא הסתכלה עליי בחיוך.
"הופה הופה מי אלההה" סהר צחק.
"מזל טוב אחי. מזל טוב תהלי, לי ולך יש שיחה צפופה אחר כך" אופיר אמרה וחיבקה את תהל.
"מתאים לכם מסיבת בריכה?" פתאום אופיר שאלה.
"וואלה מתאים" אמרתי.
"אוקיי אז תזמינו אנשים. תהל בואי איתי נבחר בגד ים." אופיר אמרה ותהל עלתה איתה למעלה.
אני וסהר נשארנו לבד.
"אחי..אתה אוהב אותה?" סהר שאל.
"אני לא יכול להגיד לך עדיין שאני אוהב אותה ושעזבתי את כל הרגשות שהיו לי לעדן, אבל,כן אני מרגיש אליה משהו חזק. אני מקווה שעם הזמן זה יתםתח לאהבה" חייכתי אליו.
"אח שלי הכריש. סוף סוף סיימנו עם הסטוצים, חייב להגיד לך אני גאה בנו"הוא צחק.
"אז מה סהר? אחותי אה?" שאלתי אותו.
"אוהב אותה יותר מכל דבר אחר בעולם" הוא חייך.
"שמח בשבילך גבר, תיזהר לפגוע בה,אני שובר אותך לחלקים"חייכתי והוא צחק.
התחלנו להזמין אנשים. הרבה אנשים. סידרנו את השולחנות בפיצות ושתייה. ומלא אלכוהול.

נקודת מבט של אופיר.
אני ותהל עלינו לחדר לבחור מה ללבוש.
"טוב דברי" אמרתי לה.
"על?"היא עשתה את עצמה כאילו היא לא מבינה.
"עלייך ועל אסי. איך זה קרה בדיוק?" שאלתי אותה בעצבים.
"מה את עצבנית עליי. הכל קרה ממש מהר. אחרי שהשמעתי לו את ההקלטה הוא פשוט נישק אותי, אחרי זה את וסהר עליתם לבמה לקחת את הכתר ואחרי זה נרדמת. מתי ציפית שאני יספר לך?" היא שאלה.
"צודקת.."אמרתי לה.
"אומייגאדד לחברה שלי יש חבר!" צעקתי בהתרגשות ומחאתי כפיים. היא צחקה.
"טוב בואי נבחר מה ללבוש?"היא שאלה.
"כן כן"אמרתי.
אני בחרתי חזייה מנומרת כזאת ותחתון כחול רויאל, אהבתי את השילוב של זה. שמתי שמלת חוף כחולה שקופה כזאת כפכפי הוואינס כחולות .
תהל לקחה חזייה בצבע ורוד פוקסיה ותחתון שחור. היאשמה שמלת חוף שחורה שקופה כזאת. היא הייתה מהממת.
ירדנו למטה וראינו שהבנים סידרו כבר הכל. פיצות על השולחנות, שתייה חריפה ולא חריפה,מוזיקה והכל היה מושלם.
יצאנו לגינה.
"וואווו" הבנים אמרו שניהם כשהסתכלו עלינו בבגד ים.
אני ותהל נשכבנו על המיטות שיזוף.
הרגשתי שמרימים אותי.
"שיטט סהררר לא .פליזז לאא "התחננתי.
"ההתחננויות שלך לא יעזרו לך" הוא חייך ואחרי שנייה? הוא זרק אותי למיים.
"אתה תשלם על זה אדון ביטון" צעקתי עליו ורדפתי אחריו בכל הבית כולל הקומות למעלה. בסוף הוא תפס אותי והרים אותי.
"איך אמרת שאני אשלם על זה?" הוא שאל בממזריות.
"אני לא יכולה עם העיניים שלך מציק אחד." אמרתי והוא צחק.
יש לו משהו מהפנט בעיניים אני לא יכולה.
"מממ יש לך משהו פה" הוא חייך והצביע על האף שלי.
"מה?תוריד לי את זה" התחלתי עם ההיסטריות שלי.
הוא התקרב לאט לאט ונישק אותי נשיקה קטנה על האף, מהאף הוא עבר ללחי,ואז בסוף הוא נתן לי נשיקה בפה רומנטית וסוחפת. חייכתי אליו, לקחתי את היד שלו ושילבתי בשלי, ויצאנו לגינה.
"הופההה הופההה" חייכתי אל אסי ותהל שהתנשקו להם על המיטת שיזוף.
האנשים התחילו להגיע והמוזיקה נשמעה בכל הרחוב נראה לי. היה ממש כיף וממש משחרר.
המסיבה נגמרה בסביבות 00:00 בלילה. תפסתי שיזוף לכל הקיץ נראה לי.
"אהבה שלי אני אזוז הביתה דברי איתי" סהר נתן לי נשיקה.
"מה אתה לא נשאר פה?"שאלתי.
"לא איזה..אני חייב לראות את אמא שלי" סהר אמר.
הנהנתי והוא הלך.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייי
מושלם!!!!!!!!!!!

16/03/2014 18:58

תמשיכייי מושלם
ותקראי את שלי המשכתי
נ.ב חג פורים שמח גם לך
אוהבת ❤️

16/03/2014 19:16
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך