פירפיר
סורי אם זה קצר פשוט אני מהפלאפון..תהנו

תמיד תהיי לי מאושרת פרק-7

פירפיר 06/03/2014 2148 צפיות 3 תגובות
סורי אם זה קצר פשוט אני מהפלאפון..תהנו

נקודת מבט של אסי.
היום לעדן יש יומולדת.
"מה אתה מתכנן לעשות לה?"סהר שאל אותי והוציא עשן מהפה.
"אני ימלא לה את החדר בפרחים ונרות ואז שהיא תיכנס אני יעמוד באמצע וישיר לה את השיר שלנו"אמרתי.דמיינתי איך זה יהיה וחייכתי.
"פשיי אחשליי רומנטי".סהר צחק.צחקתי גם אני.
"טוב אחשלי היקר אני הולך לארגן דברים אחרונים.נדבר."אמרתי וקמתי מהחומה.

נקודת מבט של סהר.
כוסעאמק לא הצלחתי לדבר איתו עליה.
"סהרווושש"איזה מישי צעקה.
"מכירים?"שאלתי ועשיתי פרצוף לא מבין.
"מה אתה לא זוכר אותי?"היא שאלה והחיוך ירד לה מהפרצוף.
"לא.."אמרתי.
"אתה רוצה להיזכר?"אמרה וחייכה חיוך ממזרי.לא רציתי.נשבע שלא רציתי,אבל מה אני יעשה בנות זה עם מפתה.תוך שתי דקות מצאנו את עצמנו במקום מסתור מתנשקים בלהט.
"סהר?"שמעתי קול מוכר.פחדתי להסתובב.ידעתי שזאת אופירי.
הסתובבתי לאט לאט וראיתי את אופיר עומדת וזולגות לה דמעות.שיט לא.אהבת חיי בוכה.
"אממ לא חשוב..סליחה."היא אמרה וברחה משם.
התחלתי לרוץ אחריה עד שמצאתי אותה נשענת על איזה קיר מחבקת את הברכיים שלה והראש עליהן..ובוכה.
"אופירי?"שאלתי בזהירות.
"תלך מפה"היא אמרה.
התיישבתי לידה.מתעלם ממה שהיא אומרת.
הרמתי לה את הראש.
"אני אוהב אותך"אמרתי לה.
"מ..ה?"היא גמגמה.
"שמעת מה שאמרתי.."
"אני לא בטוחה ששמעתי טוב.."היא אמרה.
"אני אוהב אותך"חזרתי על זה.
"אני..אוהבת אותך"היא אמרה.
"ואני כל כך מצטער שהיית צריכה לראות מה שהיה עכשיו עם הפרחה הזאת..לא חשבתי שאני מספיק טוב בשבילך..סליחה קטנטונת."אמרתי והשפלתי מבט.
"היי..תסתכל עליי..אני אוהבת אותך."היא אמרה בקול המרגיע הזה שלה.
התקרבתי אלייה,הרגשתי את הנשימות שלה,והתנשקנו.נשיקה עדינה.הנשיקה הכי טובה בחיים.

נקודת מבט של אסי.
נכנסתי אליה הביתה וסידרתי את החדר שלה בנרות בצורת לב,שמתי את הדובי על המיטה והשרשרת הייתה אצלי ביד.הפעלתי את השיר שלנו..
'אהובה שלי את לי האושר שחיפשתי בחיי..'השיר התנגן ברקע.נעמתי באמצע הנרות שעל הרצפה וחיכיתי לה..

אחרי איזה חמש דקות שמעתי צחקוקים..היא הגיעה.
התרגשתיי כלכך..
היא נכנסה מתנשקת עם איזה מישהו בלהט ומגניבה צחקוקים.היא לא שמה לב אליי.אני עומד פה מולם מסתכל עליהם מתנשקים כמו איזה זין.הכל נפל לי מהיד.כל המילים נעלמו לי מהראש.אהבת חיי בגדה בי.לקחה לי חצי מהלב ודרכה עליו.
עדן הסתובבה אליי.
"א..סי.."עדן גמגמה.
"מ..ה..למ.ה"גמגמתי גם אני.
"אסי באמת חשבת שאני אוהבת אותך?"היא מיד התעשתה.היא לא אהבה אותי?
"הייתי איתך כדי להיות עוד יותר פופולארית.כדי שיעריצו אותי."היא צחקה.
שתקתי.באותו רגע עזבתי תבן זונה לא עניין אותי להרביץ לו בכלל.
"טוב עוף לי מהחדר"היא צעקה עליי.
יצאתי.מאוכזב.היא שברה לי את הלב.ניפצה אותו לרסיסים.כל כך אהבתי אותה שאפילו לא הקשבתי לאופיר ותהל שהן אמרו לי שהיא לא בשבילי.

נכנסתי הביתה וראיתי שסהר ואופיר מתנשקים וצוחקים.
"יפה לכם.אני באמת שמח בשבילכם.שמור עליה אחשלי."אמרתי ועליתי לחדר.
"אסי תפתח לי את הדלת"אופיר אמרה לי.
לא פתחתי לה.התכסיתי בשמיכה וכל מה שרציתי באותו רגע זה למות.ולהרוג את עדן ביחד איתי.
שמעתי את הדלת נפתחת.
"אסי..מה קרה?"אופירי שאלה וליטפה לי את הראש.
לא עניתי לה עד שהיא התייאשה ובאה לצאת.
"היא בגדה בי.אחרי כל האהבה שלי אליה היא בגדה בי.והודתה שהיא שיחקה בי."אמרתי עדיין מכוסה בשמיכה.
"מה?"היא הסתובבה אליי מופתעת.
"אני לא צריך רחמים עכשיו אחותי..כבי תאור שאת יוצאת."אמרתי ונכנסתי לישון.


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06/03/2014 18:27

תמשיכי!!!!בבקשה מהר!!!!

06/03/2014 18:35

איזה זונה היא ( עדן מן תיחנק זבל שבזיבלית למרות שהוא ותהל צריכים להיות ביחד אמן תחנק זאתי איכס

17/05/2014 18:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך