Saving lives
היי לכולם אני עשיתי העלתי את התיאור דמויות עוד פעם כי אני באמת רוצה שהסיפור הזה יצליח או שלפחות יהיו תגובה או שתיים אני באמת שהשקעתי בסיפור הזה והוא מוכן עד הסוף אז תנו לו הזדמנות ותקראו הכל באהבה

תמיד תזכור שאני אוהבת אותך תיאור דמויות ##

Saving lives 06/07/2014 845 צפיות תגובה אחת
היי לכולם אני עשיתי העלתי את התיאור דמויות עוד פעם כי אני באמת רוצה שהסיפור הזה יצליח או שלפחות יהיו תגובה או שתיים אני באמת שהשקעתי בסיפור הזה והוא מוכן עד הסוף אז תנו לו הזדמנות ותקראו הכל באהבה

שני לוי – היי אני שני ואני בת שבע עשרה מרמת אביב , אני לעומת כל הבנות האחרות באמת נהנת מהחיים !~! אני יוצאת , שותה , מעשנת מה לא ודווקא טוב לי עם זה, תגידו מה שבא לכם אתם יכולים לקפוץ לי !! אני יכולה ללבוש קצר כי להורים שלי לא אכפת ממני אז גם לי לא אכפת מהם . יש כאלה שחושבים שהם הפסיכולוגים שלי ושהם יכולים להגיד לי מה שבא להם כמו : " את לא מי שהיית פעם " ," לא קר לך עם הבגדים הקצרים האלה " וכ"ו .. יש לי חברים אל תדאגו לי אבל הם לא באמת חברים שלי שאני צריכה אותם, חברים אמיתיים יש לי אבל רק אחת קוראים לה נעם ועליה אני יכולה לסמוך בכל מצב היא תמיד אמיתית איתי , היא לא אוהבת את איך שאני מתלבשת היא חושבת שאני נראית כמו זונה ככה …טוב אז אין לי אחים \ אחיות אני בת יחידה ואת האמת הכי כיף וטוב לי ככה !~!

נעם מזרחי – היי אני נעם אני בת שבע עשרה ואני גרה ברמת אביב , אני מאוד מופנמת וביישנית אני אומנם מרוקאית מלאה אבל כנראה שהסטיגמה שהדביקו למרוקאים לא כל כך נכונה .. ,
ליד חברים אני ממש ההפך 180 מעלות אני משתוללת עושה פאדיחות בקיצור הכל חח . חברה הכי טובה שלי היא שני אנחנו מכירות מהגן ומאז אנחנו BFF למרות שהחברות שלנו די במשבר בגלל שלצערי היא מאוד השתנתה , בשנתיים האחרונות היא התחילה לעשן ,לשתות להתלבש עם חולצות שנראות כאילו הן קטנו בעשר מידות בכביסה והמכנסיים ..עדיף שאני לא יפרט.. אני מאוד רוצה שהיא תחזור להיות שני שאני אוהבת , שני שכיף לי להיות איתה , שני שאם אנחנו הולכות למסיבה שאני לא יצטרך לחזור הביתה לבד בגלל שהיא הלכה עם איזה בחור לבית שלו …
יש לי חבר קוראים לו תומר הוא החבר המושלם אין לי עוד מילים לתאר אותו הוא פשוט מושלם אהה כן הוא גם חתיך :) אנחנו חוגגים עוד מעט שנה לחברות ביננו ואני ממש מתרגשת !!!!

תומר – היי אני תומר אני בן שבע עשרה מרמת אביב ,אני לא גר בבית עם הורים ואחים ואחיות אפילו אין לי שם משפחה כי אני גר בבית יתומים , ההורים שלי נטשו אותי חודש אחרי שנולדתי מסתבר שהם שמו אותי בתוך הסל קל עם פתק שרשום בו : " תשמרו עליו כל עוד אתם יכולים ותדאגו שהוא לא ייפגע " ליד הדלת של בית היתומים ולא שמעו מהם עוד .., בגיל שמונה עשרה אני יכול להשתחרר מפה אבל עד אז אני "כלוא" במקום הזה . יש לי חברה קוראים לה נעם והיא כל החיים שלי אני אוהב אותה הכי בעולם , אני לא מתכוון לספר לה על זה שאין לי הורים בגלל שאני לא סובל שמרחמים עליי ושאומרים לי יהיה בסדר כי אני התרגלתי למצב ואין מה לעשות …


תגובות (1)

תתחילי

06/07/2014 12:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך