היי בנות אני מקווה שיהיו מספיק תגובות וצפיות

תמר ושחר פרק שביעי

18/01/2014 731 צפיות אין תגובות
היי בנות אני מקווה שיהיו מספיק תגובות וצפיות

הדלת נפתחה וראיתי את תומר אח של שחר הוא היה עם פרחים ביד הוא זרק את הפרחים והלך אמרתי לשחר שאח שלו ראה אותנו שחר אמר שהוא יילך לדבר איתו הוא יצא מהדלת ודיבר עם תומר.
שחר חזר ושאלתי אותו מה קרה שחר אמר לי שתומר חיבב אותי. אפילו אני לא ידעתי הוא אמר הייתי בהלם לא ידעתי מה להגיד שחר חייך אלי ואמר שהכל יהיה בסדר לא יודעת איך אבל כשאני לחוצה הוא היחיד שמרגיע אותי המגע שלו אני מרגישה ביטחון כשאני לידו.
חייכתי אליו הוא אמר לי שהוא חייב ללכת הוא שאל אם הוא יראה אותי מחר אמרתי לו שאני לא יודעת חייכתי הוא נתן לי נשיקה ארוכה והלך
שני הגיעה אחרי 20 דקות כמה זמן לקח לך שאלתי אותה היא אמרה שהיא לא ידעה מה לבחור
טוב תקשיבי שני אני ושחר ביחד
היא קפצה עליי הרגל שלי כאבה ואמרתי לה היא לא הקשיבה לי היא צחקה ואמרה סוף סוף.
למחורת בבוקר הייתי חייבת ללכת לבית הספר גם כי אני רוצה לראות את שחר וגם כי יש לי מבחן במדעים ואין מועד ב
נכנסתי לשער וראיתי את שחר הוא חיבק אותי ונתן לי נשיקה למה באת שחר שאל
מה אתה לא רוצה לראות אותי עניתי הוא חייך ונתן לי נשיקה בלחי אמרתי לו שאני חייבת ללכת יש לי מבחן במדעים ואני לא יכולה לאחר הוא חייך והרים אותי צחקתי ואמרתי לו שיוריד אותי הוא לא הסכים ולקח אותי לכיתה לא הפסקתי לצחוק הגענו לכיתה הוא נתן לי נשיקה ואמר לי בהצלחה.
אני כל כך אוהבת אותו רק הוא יכול לגרום לי לחייך בבוקר צעקתי לו שאני אוהבת אותו והוא שלח לי נשיקה באוויר נכנסתי למבחן והלך לי די טוב סיימתי ואז ראיתי הודעה מאת תומר הוא שלח לי שאנחנו צריכים לדבר ואמרתי לו מה קרה הוא שאל את המורה אם אני והוא יכולים לצאת המורה הסכימה וישבנו בספסל ממול למגרש הוא סיפר לי שהוא מחבב אותי ואמרתי לו שאני יודעת הוא התקרב לנשק אותי וצעקתי עליו מה אתה עושה אני חברה של שחר עכשיו איך אתה יכול לעשות את זה
הוא אמר שהוא מצטער אמרתי לו שמצטער זה לא מספיק ושיש לו מזל שהוא לא הצליח לנשק אותי הלכתי התקשרתי לשחר ידעתי שהוא לא בשיעור אמרתי לו שאני חייבת לדבר איתו והוא אמר לי שהוא במחששה עם חבר הגעתי למחששה והוא אמר לחבר שלו שיילך שנייה סיפרתי לשחר שתומר התקרב לנשק אותי שחר התעצבן הוא שאל אם הוא נישק אותי ואמרתי לו שלא זזתי ישר הוא נרגע קצת אבל עדיין היה עצבני ביקשתי ממנו שלא ייעשה מזה כזה עניין גדול והוא לא הקשיב הוא הלך לתומר והתחיל לצרוח ולקלל אותו תומר עמד שם חסר אונים הסתכלתי עליו במבט של רחמים אמרתי לשחר שיפסיק שחר הקשיב לי והפסיק מה יש לך לומר להגנתך שחר אמר תומר הסתכל עליו ואמר:כל דבר שיש לי אתה מצליח לקחת גם לי שמצאה חן בעיניי לקחת אותה אליך ועכשיו גם את תמר עד שמצאתי מישהי שאני מחבב שחר לא אמר כלום הוא הסתכל עליו הסתכל עליי ואמר לי לבוא איתו ישבתי איתו בספסל וליטפתי אותו בפנים התקרבתי לנשק אותו והתנשקנו אני אוהבת את ההרגשה הזאת כשאני והוא מתנשקים אני מרגישה כאילו שאין אף אחד מסביב רק אני והוא התנתקנו ואז הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא שמח שהוא מצא אותי אמרתי לו שגם אני שמתי את הראש שלי על הברכיים שלו והוא והוא חייך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך