אם אתם רוצים לראות מי נכנס לחדר בבקשה תגיבו זה חשוב לי מאוד אני אהבתי את הפרק מה איתכם?

תמר ושחר פרק שישי

17/01/2014 734 צפיות 2 תגובות
אם אתם רוצים לראות מי נכנס לחדר בבקשה תגיבו זה חשוב לי מאוד אני אהבתי את הפרק מה איתכם?

קמתי בבוקר עם חיוך פעם ראשונה אני לא אוהבת כל כך את הבוקר התקשרתי לשני אנחנו הולכות ביחד כל בוקר היא עלתה אליי שמתי בושם ויצאנו כשהגעתי לבית ספר ישר חיפשתי את שחר רציתי לראות אותו ולדבר איתו. ראיתי אותו בא לכיוון שלי.
אז מה קורה יפה? הוא שאל חייכתי ושמתי את השיער שלי שיכסה לי חצי עין אני אוהבת כשהשיער מכסה לי את הפנים שחר התקרב אליי והזיז לי את השיער מאחורי האוזן ולחש ככה הרבה יותר יפה לך. חייכתי חיוך רחב הוא נתן לי נשיקה על הלחי. למרות שאמרתי שאני אחבק ואנשק רק את החבר שלי אבל אני שמחה שלא זזתי הפעם הרגשתי צמרמורת בגוף הרגשתי שאני מתחילה להתאהב בו.
נכנסתי לכיתה ולא הקשבתי למה שהמורה מדבר חשבתי רק על שחר
תמר את איתנו המורה שאל אני לא עניתי והוא הוציא אותי מהכיתה זה היה השיעור האחרון אז לא התווכחתי עם המורה יצאתי מהשיעור והתקשרתי לשני אמרתי לה שאני הולכת הביתה והיא אמרה לי שהיא תישאר בבית ספר יש לה עוד שיעור.
יצאתי מהבית ספר ולא הפסקתי לחשוב על הנשיקה של שחר עברתי את הכביש ולא שמתי לב שהגיעה מכונית היא לא ראתה אותי והתנגשה בי עוד לפני שהבנתי בכלל מה קרה היו מסביבי המון אנשים לא הרגשתי את הרגל שלי הזמינו אמבולנס והתקשרו לאמא שלי
הגעתי לבית חולים ואז ראיתי את אמא שלי היא הייתה מבוהלת נכנסנו לאיזה חדר היו שם המון רופאים הם שמו לי גבס והביאו לי קביים הם אמרו לי להישאר במיטה ולא לזוז אני צריכה להתאושש ראיתי את שני היא באה אליי וחיבקה אותי. היא חייכה ושאלה אם אני רוצה שהיא תקנה לי משהו מהקפיטריה של הבית חולים אמרתי לה שאני לא רעבה שני אמרה שהיא גוועת ושהיא יורדת לאכול ותכף תחזור אחרי עשר דקות שמעתי דפיקה בדלת ואז הדלת נפתחה וראיתי את שחר הוא חייך ואמר את משוגעת את יודעת איך הבהלת אותי צחקתי הוא התקרב לשבת ליד הרגל שלי שאלתי אותו אם הוא רוצה לחתום על הגבס הוא צחק הוציא עט מהתיק שלו וכתב משהו לא הצלחתי לראות אז שאלתי אותו מה רשום שם ואז הוא אמר שכתוב שם תמר אני אוהב אותך
הייתי בהלם הוא שאל אותי אם אני רוצה לנסות להיות איתו ואמרתי לו שאני לא יודעת ושאני בקוש
לפני שסיימתי את המשפט הוא התקרב אליי ונישק אותי לא עצרתי אותו. הוא עצר ושאל אותי מה אני אומרת לא עניתי התקרבתי אליו ונישקתי אותו הדלת נפתחה וראיתי שם את….


תגובות (2)

תמשיכייי

17/01/2014 07:11

תמשיכייי

17/01/2014 07:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך