Geek girl
אני מקווה שאהבתם אין לי כלכך מה להוסיף אבל הגעתי לעלילה המרכזית בסיפור, וכל מה שישבתם שיקרה הולך להשתנות, אז בבקשה אל תתחילו לומר לי עלילה חרושה. אני מקווה שאהבתם ושתגיבו ותקראו לאביווו ❤️❤️❤️

תן לי עוד סיבה לחיות פרק 20 תגיבוו!!

Geek girl 22/08/2014 1059 צפיות 12 תגובות
אני מקווה שאהבתם אין לי כלכך מה להוסיף אבל הגעתי לעלילה המרכזית בסיפור, וכל מה שישבתם שיקרה הולך להשתנות, אז בבקשה אל תתחילו לומר לי עלילה חרושה. אני מקווה שאהבתם ושתגיבו ותקראו לאביווו ❤️❤️❤️

~בוקר~

״טרייסי קומי עכשיו את תאחרי,״ אימי צעקה לי אל תוך חלל החדר. התעלמתי, הגעיל אותי לחשוב שבמשך שש עשרה שנה חייתי עם אנשים שחטפו אותי. ״קומי אמרתי לך״ אימי פרצה לחדר בצעקות, ״טוב אני הולכת להתארגן, רק תירגעי קצת״ אמרתי בטון אדיש ופסעתי לכיוון חדר האמבטיה.

~כעבור שעה~

נכנסתי לכיתה, והתיישבתי בשולחן העץ בפינה, אליז קמה והתיישבה לידי, כאילו אנחנו מכירות מתמיד. ״ראית את אדריאן?״ ולפי המבט שלה, היא עוד ציפתה שאני יענה לה ברצינות ״מה לי ולאדריאן?״ היא הרימה גבה ואמרה באי נעימות. ״אדם יצא איתך ואיתה…״ פני שוב האדימו, והתחלתי לקרוע עם ציפורני בשולחן, ״אל תזכירי לי את זה שוב, ודבר שני אין לי מושג ממנה, וגם עם אפילו היא עכשיו תקוע, בבית של איזה סוטה שמנצל אותה לא יהיה לי אכפת.״ הייתי פשוט רותחת מזעם, אליז אפילו לא זיהתה שזאת אני, בחיים לא חשבתי שאהיה ככה, ״אל תגזימי״ אליז אמרה לי בקול צפוני ומהוסס. ״מה אל תגזימי?! היא בטח יושבת עכשיו במיטה הוורודה שלה, בחדר הוורוד שלה ומפלרטטת עם אדם, אז אני אגזים ועוד איך.״

מנקודת המבט של אדריאן:

״קומי הבאתי לך בגדים״ הוא זרק עלי שקית ישנה ובלויה של ביגוד, התאוררתי ועיינצי בבגדים שהביא לי, שאני יוכל כבר ללבוש משהו חוץ מחזיה ותחתונים. היה שם חולצת טישרט שחורה, מכנס דפוקאות׳י, טייץ אפור, גופיה שקופה, זוג נעליים ועוד כמה בגדים שללא ספק, הוא יכריח אותי ללבוש בגלל אורכם הקטנטן. הוצאתי מין השקית טייץ וחולצה וחיכיתי שהוא ייצא, הוא לא יצא, הוא ישב על שידת העץ הקטנה והסתכל עלי. ״נו קדימה למה את מחכה? אמרת שלא נוח לך להיות בלבנים״ הצמדתי את הבגדים לגופי ועניתי, ״אתה יכול לצאת בבקשה?״ יש בי עוד תקווה שהוא יצא ויכבד אותי.
״אממ לא, אתמול הסתובבת ככה כל היום, מה הבעיה להתלבש ככה עכשיו?״
״אין בעיה״ עניתי בחדות, קמתי וניסיתי להתעלם מנעיצות המבטים שלו בגופי, והתלבשתי. ״את לא מריכה להתבייש את יודעת, בקרוב עוד אראה אותך עירומה״ הוא אמא בלעג, וצחק עם בקבוק בירה בידו, ״את זה עוד נראה״ הוספתי והלכתי לסלון.
״זה לא קצת מסקרן אותך, איך הלכת לישון עם בגדים קרועים בלי לבנים, וקמת רק! עם לבנים.״ חתיכת בן זונה, הוא הפשיט אותי, אני חייבת לברוח מפה כמה שיותר מהר.
״הבנתי את הרמז שלך״ עניתי בבגרות וניסיתי, לא להרגיש כמו זונה. הרגשתי את ידיו נוגעות בכתיפי בעדינות, הוא סובב את פני ואמר, ״תתכונני, היום בערב הולך להיות לילה שלא תשכחי.״ הוא הכניס את ידו לתוך חולצתי ונגע בי קצת והוסיף, ״רק טעימה קטנה ממה שהולך לקרות היום.
זהו זאת ההזדמנות שלך לברוח אדריאן, תשכבי איתו ותוכלי לברוח, מה אכפת לך את כבר לא בתולה מזה עוד פעם אחת.
הסתובבתי אליו נתתי לו נשיקה קטנה בצאוור והוספתי ״רק טעימה קטנה ממה שהולך להיות היום בערב״ חיוכו התרחב והוא ישב על הספה ובהה בי.

מנקודת המבט של אדם:

״אז… מה אתה חושב שקרה לאדריאן״ הוריה שאלו בטון דורש, כאילו עשיתי לה משהו. ישבתי על ספת הבד האפורה שלהם, הבית היה הרבה יותר קטן וצפוף ממה שגרה פעם, היא עברה דירה ולא סיפרה לי?. ״תקשיב היא נעדרת כבר שלושה ימים״ אביה הוסיף ונלחץ מרגע לרגע. ״באמת שאני לא יודע, הפעם האחרונה שראיתי אוצה היתה במסיבה, ואני לא זוכר משם כלום״ הסברתי להם, אך לא שניתי את אמונם, הם חושבים שעשיתי לה משהו.
״טוב עם תדע ממשהו ישר תאמר לנו, אנחנו פונים למשטרה וכל פיסת מידע חשובה״ הם עדיין היו בטוחים שהסתרתי מהם משהו, ״אוקיי״ עניתי ומיהרתי לצאת החוצה.
הוצאתי את האייפון מכיסי וחייגתי לקייל,
״מה קורה אחי״ הוא שאל באי חשק
״תגיד אתה יודע משהו על אדריאן״
״אעם לא, הפעם האחרונה שראיתי אותה היה במסיבה״
״זאת גם הפעם האחרונה שאני ראיתי אותה״
״אז אין לי מושג ביי״
הוא מיהר לנתק

מנקודת מבט כללית:

אדריאן תקוע בבית של של איש שמטריד ומנצל אותה, אדם לא יודע שכולם חושבים שהוא שכב עם אדריאן ורק קייל יודע את האמת, קייל אנס את אדריאן ואף אחד לא יודע, טרייסי פגוע ומתפתה לא לסלוח לאדם.

מנקודת המבט של טרייסי:

״אתם חטפתם אותי אני יודעת!״ צעקתי עלהם בקול, ומבטם התכווץ ״עכשיו אחרי שגילית את זה, נצטרך להרוג אותך״ אבי שלף אקדח מחליפתו והתקרב אלי ו…

המשך מחר❤️


תגובות (12)

נשמע מעניין:) הרגע קראתי את כל הפרקים – ממש יפים! מצפה להמשךך..:)

22/08/2014 13:55

תודה חח (:
איך היה לך כח בוכהה אפילו לי אין כח

22/08/2014 13:59

קראתי את כל הפרקים והסיפור שלך ממש יפה ומעניין, מחכה להמשך.

22/08/2014 14:19

תודה❤️

22/08/2014 14:39

מה???????????????? תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי

22/08/2014 15:56

חסר לך הרבה ניקוד, גם בגרשיים.
יש לך הרבה טעויות מקלדת, אני ממליצה שתבדקי לפני שאת מעלה כי זה די מוריד מהערך שלו.
כל הקיצורים האלה, מכנסי דפוק אותי, את יכולה פשוט לכתוב ״מכנס קצרצר להחריד, שהייתי יכולה להיות בטוחה שלעולם לא הייתי מוצאת על גופי אלמלא מצבי.״ או רק את החלק הראשון(;
גם את ה״אעמ״ או מה שזה לא יהיה, שאת כותבת בגרשיים לא רושמים. תרשמי את זה במילים לפני, בסוף, או אמצע בנפרד.
הכל הלך לי מהר מדי, אין תיאורים ורגשות בכלל לא. את לא מתעסקת בפרטים הקטנים וזה חשוב.
סך הכל פרק יפה, תמשיכי❤️

22/08/2014 16:57

.-.

22/08/2014 17:08

דסושית ♥ אוקיי, השלמתי את הפרקים שפספסתי ^^ [השבוע הייתי במצב מוזר ולא הייתי מסוגלת לקרוא].
במילה אחת- אבדתי אותך. וואט? רגע. חכי. נשימה עמוקה. תני להבין. הכל הולך מהר בפרקים. לא הבנתי את העלילה .-. היא נחטפה? מאומצת? הוא סטוציונר? אחרת נאנסה? לא הבנתי מה קרה ולמי. הנקודה היא- תאטי את הקצב.
נוסף על כך, תוסיפי פיסוק בתוך הגרשיים. למשל, "להלהלה." או- "להלהלה," [דגש על הפיסוק] וזה יכול להיות גם לחילופין עם סימן שאלה/קריאה. נניח אני זוכרת שכתבת, "איפה אני" [משהו בניסוח הזה] כשזה אמור להיות- "איפה אני?" אז שתדעי שחסרים לך סימני פיסוק.
שמתי לב שגם בפרקים את כותבת -כעבור כמה דקות- או ~כעבור שעה~ וכאלה. מה שלא נכון בכלל. תורידי אותם. מספיק לפתוח בפסקה חדשה.
עם זאת, אמרתי לך פעם לא לרדת הרבה אנטרים. אבל כאן- חסרים לך המון. כשאדם מדבר יורדים באנטר, פשוט לא ירדת בכלל.
אפילו שאת ממש משתדלת לתאר- את חייבת להמחיש הרבה יותר. ותוסיפי מחשבות מאוד צריך פה. ולא רק משפט אחד בכל פעם.
אם את עושה מנקודת מבט של דמות תעשי יותר משלוש משפטים בלחץ [מכוון לסוף של הפרק הזה]. שיהיה לזה משמעות.
אל תסיימי באמצע משפט, "אבי שלף אקדח מחליפתו, התקרב אלי ו…"- שגוי.
מקווה שתיישמי ^^
אוהבת אותך ♥ [לא יותר מאשתי הקנאית].
מצפה להמשך :)

22/08/2014 21:07

ואוווווווווווווו
תמשיכייייייי

23/08/2014 09:22

חחחח מילים תודה ❤️

23/08/2014 12:32

למה את לא ממשיכההה????

14/03/2015 05:39

היי זאת geek girl שחכתי את הסיסמה ופתחתי פרופיל סיפורים חדש וקוראים לו שם קרמבו, והתחלתי גם לכתוב סיפור חדש, ממש סליחה על שלא המשכתי את הסיפור הזה

09/08/2015 15:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך