נוי[=
איכס לא אהבתי):מקווה שתאהבו ותגיבו

תן לי מפתח בשביל לפתוח את ליבך-פרק 10 [אין תגובות):]

נוי[= 02/07/2015 852 צפיות 6 תגובות
איכס לא אהבתי):מקווה שתאהבו ותגיבו

ראשי הסתחרר והרגשתי איך עיניי נעצמות ורק קולות של צעקות וחששות נשמעו באוויר.
-נ.מ של רואי-
הבטתי בקלואי מעולפת אבל לא עשיתי כלום,משה החזיק אותי ולא נתן לי להתקרב אליה.שחבר שלה יטפל בה,אני לא אחראי עליה ואני גם לא אהיה,אני סתם טמבל שריחמתי עליה ולא הרגתי אותה. יולי הסתכלה עלי בחיוך והתיישבה על ברכי תוך כדי שהיא מנשקת את שפתיי בלהט.אבל הגוף והפנים של קלואי לא הפסיקו להעלות במוחי ולגרום לי תחושה של כאב.
הזזתי אותה והלכתי בצעדים כבדים אל עבר קלואי,מרגיש את התחושה של האהבה ממלאת את גופי.הרמתי לאט והסתכלתי על פנייה היפות שהיו לבנות ועל שפתייה שכל פעם גירו אותי. "חיים למה? היה טוב." ניקול צעקה לי מאחורה אבל לא התייחסתי אליה,היא לא מבינה שהיא סתם סטוץ כדי לעודד אותי. "אל תגע בה." חבר שלה אמר בעצבים אבל לא היה לי אכפת,עם הטמבל הזה הסיכויים שלה למות גדולים מאשר הסיכויים לחיות. "אני לא שואל אותך." אמרתי וסכבתי אותה לעבר ביתי,מביט בעינייה הכחולות שהיו חצי פתוחות,העיניים שתמיד היפנטו אותי ושברו לי את הלב מרוב אהבה. ראשה הונח על בית החזה שלי והרגשתי את ידה מלטפת את עורפי ומעבירה בי זרמי חום ואהבה. "קלואי," לחשתי לה אבל היא לא ענתה "אני אוהב אותך." מילמלתי מקווה שהיא לא תשמע,אני לא רוצה להרוס לה את היחסים עם החבר שלה. הכנסתי אותה לבית שלי ושמתי אותה על המיטה שלי,ליטפתי את שיערה הבלונדיני. הורדתי את החולצה ונשכבתי לידה בתקווה שחבר שלה לא יבוא ויהרוס את הרגע. עצמתי את עיניי והרגשתי את ידה מלטפת את בטני ומעבירה בי צמרמורות נעימה,סובבתי אליה את ראשי והסתכלתי על עינייה, "תודה." היא מילמלה והתקרבה אלי עם ראשה,שפתינו השתפשפו רכנתי לנשק אותה אבל דלת נפתחה והיא זזה אחורה. "יש לי חבר,סליחה." היא מילמלה ויצאה מהחדר משאירה אותי שבור. "רואי." שמעתי את קולה והסתכלתי עליה "אני הולכת." היא מילמלה
"ביי." אמרתי בשקט ועצמתי את עיניי מקווה שהיא רק חלום.
"ביי." שמעתי את קולה ואותה מתרחקת ממני ומהלב שלי. הסתובבתי לכרית שהיא שכבה עליה והריח שלה עוד היה עליה. עצמתי את עיניי מדמיין את מגעה האוהב.
-נ.מ של קלואי-
הלכתי עם דור הביתה,ראיתי שהוא עצבני. "מה יש דור?" שאלתי
"מה עשיתם ביחד?" הוא שאל
"לא עשינו כלום תבין שאני אוהבת אותך." אמרתי לא יודעת אם אני משקרת או לא,לא יודעת אם אני אוהבת את דור. "אני אוהב אותך." דור אמר וחיבק אותי כשהגענו הביתה
"גם אני אותך.." מילמלתי ונשכבתי על מיטתי מדמיינת את רואי לצידי ודמעות זלגו מעיניי.
קמתי בבוקר,מביטה על דור והתחושות ריקנות חזרה אלי. "דור אני מתכוננות לעבודה." מילמלתי וקמתי מהמיטה.אחרי אירגוני הבוקר לבשתי סריג שחור משוחרר למעלה ולמטה צמוד, מכנס ג'ינס כחול כהה ומגפיים שחורות,עשיתי קוקו גבוה ומרחתי ליפלוגס. ראיתי את דור לידי והוא נשק ללחי שלי "תהיי זהירה." הוא אמר והנהנתי. נכנסתי למקום שאני עובדת בו,זה בר משולב עם בית קפה ואני מלצרית שם. הבחנתי ברואי שישב ליד הבר ושתה את הבירה שלו ולידו אישה שהוא לא התייחס אליה. הוא הבחין בי ועינייו התחילו להבריק,השפלתי את ראשי ועברתי מולו מנסה לא להתייחס אליו. "אני יודע שיש לך חבר אבל אני..אני הייתי שמח אם סתם היינו מבלים." הוא אמר לי בשקט והסתכלתי עליו בחיוך,רציתי להיות איתו כל דקה אבל יש לי מישהו. "בכיף." אמרתי בשקט
"בא לך היום בשמונה?" הוא שאל ואני הנהנתי בחיוך. אחרי יום עבודה קשה פתחתי את דלת ביתי מביטה על דור שצופה בטלוויזיה, התקרבתי אליו ונשקתי לשפתו. "אני הולכת להפגש עם חברה." אמרתי והוא קימט את פניו "תבלי אבל תשמרי על עצמך." הוא אמר בשקט וליטף את גבי. יצאתי מהבית כשאני לבושה בשמלה שחורה פשוטה עד הברכיים עם שרוולים ארוכים ועליה מעיל עור שחור,מגף קצר עם עקב גבוה ופרווה מלאכותית,אודם אדום ושערי היה אסוף בקוקו גבוה ומסודר. נפגשתי איתו ליד הבית קפה,הוא בחן אותי ושמעתי אותו בולע את רוקו.
"את..את ואו." הוא אמר וחייכתי במבוכה "בואי." הוא אמר לקח את ידי והוביל אותי לגבעה ירוקה ויפה.התיישבתי לידו וליד הנרות הריחניים שהוא שם,הייתה אווירה נעימה ורומנטית.
"רציתי להביא לך את זה." הוא אמר בשקטו הגיש לי קופסא אדומה,פתחתי אותה והייתה שם שרשרת מזהב עם המילה love,הסתכלתי עליה בהלם וחיבקתי את רואי מרגישה את שפתיו על צווארי.הוא הרים את ראשו שפתינו היו קרובות והרגתשי את חום גופו..


תגובות (6)

יש לך טעויות הקלדה וקצת שגיאות כתיב, בבקשה תעברי על הפרק לפני שאת מעלה. אני ממש שמחה שהחלטת לשכתב. פרק יפה!

02/07/2015 21:20

    אני שמתי לב כי מיהרתי

    02/07/2015 21:22

מעלףף , מאוד מעניין תמשיכי!!!

02/07/2015 23:27

מעניין מאד תמשיכי!!

03/07/2015 01:58

גם אם מיהרת יצא יפהה! ולעזעזללל שהיא תהיה כבר עם רואי שונאת את דור מה הוא נידחף באמצע החייםם?! תמשיכי

03/07/2015 14:58

תמשיכי דחווף!

12/07/2015 21:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך