נוי[=
פרק לא משהו מקווה שאהבתם

תן לי מפתח בשביל לפתוח את ליבך-פרק 9

נוי[= 01/07/2015 720 צפיות תגובה אחת
פרק לא משהו מקווה שאהבתם

פרק9-מה אני מרגישה?
__
*נ.מ של רואי*
"מה את עושה?!" צעקתי על לוסי והרמתי את קלואי שדיממה.
"היא..היא ביקשה." היא מילמלה
"חתיכת כלבה.את ואני גמרנו!" צעקתי בעצבים וירקתי לכיוונה. רצתי עם קלואי לביתה, "תסבלי קצת אל תלכי ממני." מילמלתי בשקט,הדלת נפתחה וגבר עמד שם והסתכל על קלואי בהלם.
"מה עשית חתיכת מזדיין?!" הוא צעק עלי ודחף אותי לקיר,הרגשתי איך העצבים שולטים בי ולא המוח. נתתי לו אגרוף לפרצוף ,"אני הצלתי אותה אז מצידי זדיין איתה." צעקתי בעצבים.
"רואי" שמעתי את קלואי לוחשת אבל לא התייחסתי,כאב לי הלב.כאב לי שיש לה מישהו ושעכשיו אני לא יכול להיות לצידה. "רואי בבקשה." היא מילמלה
"בהצלחה." אמרתי ויצאתי מהבית שלהם,לא יכלתי לראות אותה ככה לידו.התיישבתי על הספסל שואף את העשן הרעיל של הסיגרייה. כנראה אלוהים לא רוצה אותי ואותה ביחד,הוא אוהב אותי שבור ורוצח וזה מה שהוא יקבל.
*נ.מ של קלואי*
קמתי באיטיות נזכרת במה שרואי אמר ובאכזבה על פניו.זאת לא אשמתי,הוא זרק אותי לזבל ואני רק המשכתי בחיים. אני לא יודעת מה אני מרגישה לדור,מצד אחד בא לי לאהוב אותו אבל מצד שני אני נמשכת לרואי. "איך את נסיכה?" דור שאל מודאג ונשק לשפתיי.עינייו החומות הסתכלו עלי במבט מאוהב ושיערו השחור והלא ממש מסודר דיגדגו את ראשי. "בסדר." מילמלתי
"יאלה בואי." הוא אמר ועזר לי לקום,רגלי הייתה עם תחבושת ועליה כתוב באדום "אוהב אותך.רואי".הרגשתי את הכאב החד בלבי ותפסתי את ידו של דור שעזר לי ללכת.
"הדייט עוד לא הסתיים?" מילמלתי בשקט מביטה בפארק הגדול.
"לא." הוא אמר ותפס את ידי.
"הנה הזה שהביא אותך עם זונה בלונדינית." דור אמר וסובבתי את ראשי כדי לראות, רואי ישב שם עם סיגרייה ביד ובלונדינית בין הרגלים שלו. צעדתי מולם במהירות ובטעות התנגשתי בבלונדינית. "תסתכלי לאן את הולכת." היא אמרה בזילזול והסתכלתי על רואי שהביט בי.
"אשמתי שאת תופסת חצי מהפארק עם התחת שלך?" אמרתי באותו טון והלכתי ולדור שצחק.
הבלונדה ניגשה אלי ותפסה ברגלי בחוזקה,היא הסתכלה על התחבושת והסתכלה על רואי שהביט בנו מבט אדיש. "כל כך שקוף עליך שאת אוהבת את רואי," היא אמרה בארסיות
"אבל שתדעי לך צעד אליו אין לך חיים." היא הוסיפה בארסיות וצחקה. בלעתי את רוקי והרגשתי את ראשי מסתחרר.


תגובות (1)

תמשיכי♡♥♥♥♥♥וסתמי זה פרק ייפה

01/07/2015 13:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך