מנצלת את זה שהיום אני בבית ומעלה את הפרק עכשיו..הפרק הבא גם כבר מוכן! שיהיה יום טוב לכולן, אשמח לשמוע את דעתכן.

תני לי מעט ממך-פרק 3

15/05/2014 919 צפיות 3 תגובות
מנצלת את זה שהיום אני בבית ומעלה את הפרק עכשיו..הפרק הבא גם כבר מוכן! שיהיה יום טוב לכולן, אשמח לשמוע את דעתכן.

מה לעזאזל הוא עושה פה?!?
״בר״ קראתי לו ועמדתי בצד הכניסה לחצר. הוא התקדם אליי והבין שאני עומדת בצד כדי לדבר איתו לבד…
״בוקר טוב ליפייפיה הנרדמת״ הוא אמר וצחקנו שנינו
״יש לך חום כאב ראש את חולה עשו לך משהו מישהו?״ הוא הוסיף
וצחקתי. הוא לא רגיל שאני ישנה צהריים.
״אז אני ישנה צהריים פעם ב… מה הלחץ מפגר״ אמרתי תוך כדי שאני צוחקת.
״למי קראת מפגר״ הוא אמר. הרים גבה והסתכל עליי בפרצוף מוזר
״לזה שהרגע ישבת ודברת איתו״
אמרתי. הוא הסתובב אחורה הסתכל עליו ואז עליי
״מי זה ומה הוא עושה פה?״ שאלתי.
״מה זה מי זה ומה הוא עושה פה? כל מי שנכנס אלינו הביתה צריך לעבור סלקציה דרכך?״ הוא שאל והמשיך להסתכל עליי עם הפרצוף המוזר הזה שלו,שתקתי.
״זה חבר שלי מבת ים, כמו אח שלי,
דברתי עליו איתך כמה פעמיים את לא זוכרת?זה אביאל..״ הוא הוסיף.
״זה אביאל?״ שאלתי בהתפלאות.
״תארת אותו הילד הכי טוב שבעולם, תמיד שאלתי איך אתה מדבר איתו בכלל אם אתה מתאר אותו ילד כל כך. מה שאתה לא בדיוק… איך אתה חבר של מישהו ששונה ממך כל כך?! כלומר תמיד היית אומר לי איך הוא לא מעשן, בקושי שותה, מכבד בנות.. ומסתבר שהוא בדיוק אותו סוג..כמוך.״ הטפתי לו והוא היה מופתע ממילותיי.
״מה זה ליר?! ואיך את מתארת אותנו עכשיו? פלילים ביותר אה?תזהרי אם תעצבני אותי אני אדקור אותך, לא חבל?״ הוא אמר בציניות
וצחק. צחקתי גם, באמת קצת הגזמתי אבל עדיין הוא הבין למה אני מתכוונת..
״טוב שמעי, הוא באמת היה שונה ממני אבל שהייתי בבית ים הוא הבן אדם היחיד שיצא לי להתחבר אליו… ואת יודעת בלי שום קשר עם הזמן אנשים משתנים״ הוא הוסיף והסביר לי את המצב.
״מה זאת אומרת משתנים? זה נשמע יותר כאילו אתה גרמת לו להשתנות״ אמרתי ותוך כדי שמעתי רעשים מהצד, הסתכלתי וראיתי שזה אביאל הזה ובתאל יושבים וצוחקים.
״לא, לא שיניתי אותו באמת שלא!
הוא השתנה לבד. עברו עליו הרבה דברים שגרמו לו להשתנות״ בר אמר והתקדם בחזרה לסלון אך תפסתי בידו והוא הסתובב אליי.
״מה זאת אומר דברים שגרמו לו להשתנות?״ שאלתי עם מבט מבולבל ולא מבין.
״נו מה ליר, זה כבר דברים אישיים..
אבל בואי שבי איתנו בסלון תכירו לבד, אבל להכיר בקטע של שלום שלום ביי ביי. לא יותר מזה״ הוא אמר. איפפפ איזה לחץ הוא.
הוא המשיך להתקדם לסלון וגם אני.
״זה בסדר כבר הכרתי וזה הספיק לי אמרתי״ תוך כדי שבר התיישב ואני התיישבתי בספה ליד מדליקה את הטלוויזיה.
״מה זאת אומרת כבר הכרת?״ בר נעמד והסתכל עלי במבט מלחיץ.
״אדון לחץ תשב שלא תתעלף ממה שתשמע״ אמרתי וצחקתי.
״זאת אחותך?״ אביאל נדחף לשיחתנו ושאל במבט מופתע.
״כן, לצערי״ עניתי במקום בר וצחקנו אני ואביאל.
בר עדיין לא הבין איך אנחנו מכירים ופניו החלו להיות אדומות.
״נו תענו על מה ששאלתי, מה זאת אומרת כבר הכרתם?״ בר אמר עצבני. עדיין עומד.
״אח שלי, מקווה שלא תתעצבן אבל היה איזה קטע היום..״
אביאל התחיל להגיד וקטעתי אותו
״היום אחרי בית ספר הוא ניסה להתחיל איתי ואיך נגיד את זה לא בדיוק הלך לו״ אמרתי וקרצתי.
ואביאל בתגובה הסתכל עליי במבט של תודה וחייך.
אני לא אחת שמשקרת, במיוחד לא לאח שלי אבל להתחיל איתי הוא באמת ניסה וגם באמת זה לא הלך לו.
חוץ מכל הקטע שהוא כמעט דרס אותי.. את זה העדפתי לא לספר. חבל שאביאל ואחי יריבו, חשבתי לעצמי וחייכתי בחזרה.
״אח שלי שלא יהיו טעיות כן?״ בר שאל סוג של שאלה רטורית כשקלט את המבטים שלנו.
״ברור שלא יהיה״ אמרנו שנינו.
״אני עולה להתקלח״ בתאל אמרה,
כנראה הרגישה לא קשורה.
״טוב אני אעלה גם, בר אני אכנס למקלחת אצלך סבבה?״ שאלתי תוך כדי שאני עולה למעלה.
״כן, וחסר לך את לא מנקה אחרייך שם״ הוא צעק לי כשאני כבר למעלה.
״אני אומרת לך בסוף תיהיה כוסית עם כל הסדר הזה שלך, אתה אמור להיות בן לא?״ צעקתי לו וצחקתי.
״חכי חכי״ שמעתי אותו אומר.
לקחתי את הדברים שאני צריכה ונכנסתי למקלחת, וכנראה שבתאל גם כבר נכנסה


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

15/05/2014 09:38

מושלםםםםםם
תמשיכי!

15/05/2014 14:32
123 123

אמאא איזה מושלם אני מתה!!! את כותבת מדהים

15/05/2014 15:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך