לילה טוב ❤

תני לי מעט ממך-פרק 4

15/05/2014 1179 צפיות 4 תגובות
לילה טוב ❤

״נו בתאל תעזרי לי מה ללבוש״
אמרתי לה בפעם ה100 כשתוך כדי אני מייבשת את השיער. היא לא הייתה מרוכזת כאילו חשבה על משהו,
לא רציתי להציק לה היא מספרת לי הכל כנראה אחר כך היא כבר תספר,
חשבתי לעצמי.
״קחי״ בתאל אמרה והושיטה לי מכנס
קצר אך לא צמוד וחולצה חדשה שקניתי לא מזמן בצבע כחול שהגב שלה פתוח.
״בטוחה שזה יפה?ולא כאילו הכל יותר מידי קצר?״ שאלתי אותה תוך כדי שאני מחזיקה את הבגדים ביד ובוחנת אותם.
״נראה לי אני אשים ג׳ינס סקיני ארוך לבן״ הוספתי.
״הורס״ היא אמרה וחייכה אליי.
״בטוחה?״ שאלתי בחוסר ביטחון
״כן כן נו, שימי כבר!״ בתאל הפצירה בי. אחרי הרבה התלבטויות שמתי.
ונעלתי נעלי פלטפורמה שחורות,
״נו.. איך?״ שאלתי את בתאל בהיסוס.
״זה מושלם ליר, מה את עיוורת או משהו?״ בתאל שאלה לאחר שראתה שאני חסרת ביטחון בקשר לבגדים שלבשתי.
״לא יודעת, זה משמין אותי לא?״ שאלתי וטפחתי קלות על עצמי.
״לא משמין ולא כלום. סתמי מהר לפני שתהפכי לאנורקסית״ היא אמרה והחלה להתלבש.
״אנורקסי זה לא סקסי״ אמרתי וצחקתי. 
נגשתי לפינת האיפור שבחדרי. עשיתי פן לי ולבתאל, לאחר מכן התאפרתי לא יותר מידי רק אודם אדום שהוסיף ללק האדום לא צריך כל כך הרבה אני חושבת שאישה הכי יפה טבעי, אבל קצת תוספות ליופי לא יזיקו.כמה תכשיטים שיוסיפו למראה וזהו. אנחנו מוכנות.
״בר אני ובתאל יוצאות. אני אשלח לך הודעה שאני אגיע לשם, שאני אצא משם, ושאני אהיה שם״ אמרתי שעמדנו לצאת מהבית וצחקתי לעצמי. כמה שאח שלי דאגן אמאאא.
״חכי רגע כפרה עלייך, אני ואביאל החלטנו ללכת למסיבה גם. ניסע ביחד נחסוך כסף״ הוא אמר וקרץ.
אז גם הוא יוצא למסיבה.. עוד פעם אחת מהזונות שהוא מעמיס במסיבות תישן כאן. איזה ׳כיף׳. חשבתי לעצמי בציניות.
״אל תדאגי, אני אגיד למונית שתוריד אתכן במסיבה שלכן קודם״ הוא הוסיף,
מכיר אותי טוב האח הזה. הוא יודע שאני שונאת לאחר.
בר ואביאל ירדו במדרגות לכיוון הדלת. בר לבש חולצת טריקו לבנה עם כיס באזור החזה בצבע אפור וג׳ינס בהיר עם קרעים וגומי למטה נעלי בובה של מאניה והיה נראה מיליון דולר.
אביאל לבש חולצה שחור עם סמל של ׳לקוסט׳ בצד וג׳ינס אפור וגם עם קרעים וגומי למטה ונעלי בובה של אדידס
היה נראה חתיך.. לא יותר מזה.
״איזה חתיך אח שלי״ אמרתי ונישקתי לבר נשיקה גדולה בלחי.
״את צריכה להגיד תודה שהגנים עברו גם עלייך״ הוא אמר תוך כדי שהוא מנגב את האוד שמרחתי לו על הלחי. צחקתי
״טוב יאללה בואו, המונית מחכה״ בתאל אמרה והתקדמנו כולנו לכיוון המונית.
״אני צריך למועדון הקיוסק. והן..״ בר אמר שנכנסו למונית והסתכל עליי בשביל שאשלים את דבריו.
״אנחנו גם צריכות למועדון הקיוסק..״ אמרתי. ״מעולה״ בר אמר וחייך.
מה מעולה מה? הסתכלתי עליו במבט מוזר והעדפתי לשתוק יואו איזה סיוט,עד שאני יוצאת למסיבות ויש לי חשק לזה בכלל אז זה יהיהעם אח שלי, כאילו אני והוא הולכים להיות באותה מסיבה???!!!!
נקודת מבט אביאל-
כשהייתי אצל בר התארגנו והחלטנו לצאת למסיבה עלינו למונית עם אחות של בר נראה לי קוראים לה ליר אם אני לא טועה ועם חברה שלה, בתאל יצא לי היום לדבר איתה בצהריים נראה לי שעשיתי עלייה רושם טוב,
אבל לא יודע היא לא הטעם שלי.
גם לא בדיוק נראה לי שהיא בקטע של סטוצים וחוץ מזה ליר הרבה יותר מיוחדת ממנה..חשבתי וחייכתי לעצמי.
אז כשעלינו למונית הסתבר לנו שאנחנו הולכים לאותו מועדון לא הפריע לי וגם לבר לא הוא שמח כמה שיותר קרוב ככה שהוא יוכל לשמור עליהן… 
הגענו למועדון ישר אני ובר הלכנו לבר
לשתות קצת…קצת הרבה.
מהצד ראיתי את ליר ובתאל הולכות לרקוד ושישר כמה מתקרבים אליהם 
ליר שמרה על התנהגות קרירה ובתאל התלהבה מהנוכחות של הבנים האלה. טוב אבל אני מה אכפת לי מהן בכלל? זה התפקיד של בר לדאוג להן לא שלי.
**************
שתינו הרבה היה כבר 1 וחצי בלילה.
רקדתי השתגעתי הייתי מסטול מת!
אבל וואלה לא מבין בר ובתאל כל הזמן ביחד.. שמתי לב שהיא אמרה לו שהיא כבר עייפה הוא אמר לי שהוא הולך איתה הביתה ושאני יחזור עם ליר הסכמתי. 
ראיתי את ליר מהזווית העין שלי,
כל הזמן מדברת עם איזה אחד…
התחלתי לשתות עוד! כבר לא ראיתי בעיניים הייתי גמור מת.
היא התקדמה אליי,
״אביאל״ היא אמרה..חייכתי כמה היא יפה גורמת לי לחייך.
״וואי נו אביאל אתה מסטול״ היא אמרה בלחץ וגם צדקה.
הרגשתי שאני הולך להקיא תפסתי לה היד הרחקתי אותה ממני כדי שזה לא יהיה עליה, היא נלחצה לא הבינה מה אני עושה ואז פשוט הקאתי.
הקאתי את הנשמה שלי!!!!!
כבר הרגשתי הקלה קטנה בבטן,אבל הכאב ראש הרג אותי.
״אביאל בוא נלך הביתה בבקשה״
היא אמרה לי ״אתה בא לישון אצלנו גם ככה נכון?״ היא הוסיפה והננתי לחיוב.
היא החזיקה בי עם יד אחת שלה סביב מוטני, והיד שלי סביב הצוואר שלה.
הייתי מסטול מת, בטוח היא שמה לב לזה ופחדה שאני לא אפול.
חייכתי בגלל המצב שאנחנו נמצאים.
תוך כדי אנחנו מתקדמים לכיוון הכביש לעצור מונית, כשעצרנו היא ישבה לידי מאחורה שמתי לב שהיא עם פרצוף מודאג,שמתי עליה את הראש ״תודה״ לחשתי לה כשאני קרוב אליה…
״זה בסדר אני מקווה שכבר תלמד לפעם הבאה״ היא אמרה וחייכה חיוך מאולץ.
הנסיעה הייתה בערך 20 דק ופשוט נרדמתי. 
נקודת מבט ליר-
הנסיעה הייתה 20 דק וכנראה שכבר אביאל נרדם כשראיתי שאנחנו קרובים לבית הערתי אותו, ושילמתי לנהג. 
כשנכנסנו לבית לקחתי אותו לחדר שלי. 
יש לי שם גם חדר אמבטיה לקחתי אותו כדי לשטוף את פניו במים קרים בתקווה שזה יעיר אותו ויגרום לו להרגיש יותר טוב.
כשנכנסתי שמתי לב שבתאל לא במיטה שלי אבל בכל זאת הייתי עסוקה באביאל, אז נכנסתי שטפתי את פניו והוא חייך ״מה אתה מחייך?״ שאלתי אותו. ״סתם את דואגת לי כאילו אנחנו כבר מכירים שנים ושאני בן אדם חשוב לך״ הוא אמר וגרם לי לחייך.
״אתה חשוב לאח שלי וזה כבר מספיק״ אמרתי.
״טוב תשאר פה אני ילך להביא לך את הבגדים מהתיק שארגנתלפנ״ הוא הננן לחיוב, ואני הלכתי להביא לו.
היה חשוך בחדר של בר אז הדלקתי את האור. בתאלל???מה היא עושה ליד בר ועוד במיטה?!יש לי ולה שיחה ארוכה בבוקר!
לקחתי בשקט את הבגדים לאביאל כיביתי את האור ויצאתי. 
״קח״ אמרתי לאביאל כשהוא כבר חצי רדום. ״הלכת לייצר את הבגדים או מה?״ הוא אמר. ״חחח לא פשוט בתאל נרדמה עם מתן, איך אתה מסביר את זה?״ גיחחתי ואמרתי.
״דיי באמת?״ הוא אמר וצחק
״ששש תיהיה בשקט אתה עוד תעיר אותם״ אמרתי וצחקתי גם אבל בשקט.
״טוב תתלבש כבר״ הוספתי
״שאת פה? אם את רוצה בכיף,
לי זה לא מפריע פשוט חשבתי שלך כן״ הוא אמר וחייך חיוך תחמני. חחח מפגר חשבתי לעצמי
״לא לא חכה, אני יוצאת!״ אמרתי מחייכת
בנתיים גם אני התארגנתי לשינה כשהוא יצא כבר הייתי מוכנה.
״טוב אז תשן במיטה שלי״ אמרתי.
״כבר מהר אני ואת למיטה?״הוא אמר
״אביאל מה א…״התחלתי להגיד והוא קטע אותי.
״וואלה לא בקטע רע אני גם אני יודע שלא יהיה כלום אבל עזבי אני ישן בספה. לא רוצה בעיות עם בר״ הוא אמר וצחקתי.
מה הוא מפגר? חשבתי לעצמי.


תגובות (4)

תמשיכי!
מושלםםםםםם

15/05/2014 22:25

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם לאב יו אביאל תמשיכייייייייייייייייייייי

15/05/2014 22:42

תמשיכי!!!!!! קראתי את הכל עכשיו וזה באמת סיפור יוצא דופן…

15/05/2014 22:52
123 123

מושלםם!!! מחר על הבוקר פרק!! אני כבר מכורה לסיפור

16/05/2014 00:20
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך