like a boss
מקווה שתהנוווו אם אני יראה שבאמת יש בנות שאהבו את הסיפור אני ימשיך. אוהבת המוניםםם

"תנסי לפנות לי קצת זמן בתוך כל העולם המסובך שלך הלכתי לאיבוד"-הקדמה-

like a boss 22/03/2015 561 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנוווו אם אני יראה שבאמת יש בנות שאהבו את הסיפור אני ימשיך. אוהבת המוניםםם

–היוששש בנות אז לפני ההקדמה אני ממש מקווה שתאהבו את הסיפור הזה חשבתי עליו המון ואני נורא אשמח לביקורת ושתגידו לי מה לשפר,אוהבת המוניםם"
יסמין ווקסמן:
בת 16,כיתה י'.
שיער שחור ארוך עד התחת עם קצוות צבועים בבלונד,עיניים חומות בהירות וגדולות וריסים ארוכים.
יסמין היא לא ילדה רגילה,הכוונה שהיא לא כמו שאר הבנות,לא מזיז לה אם הציפורן נשברה או שהלק לא התייבש ודברים כאלה,אבל היא עדיין אישה!
לקראת השנה החדשה יסמין עשתה שינוי ענק!
תמיד היו צוחקים עלייה הבנים בגלל המשקפיים והבגדים הארוכים אבל היא החליטה שזהו נמאס לה,והתחילה להכנס לכושר והחליטה להראות לכל מי שצחק עלייה מה היא שווה
את יסמין יותר מעניין ללכת לראות סרטי אימה ולא רומנטיקה,לאכול המבוגר או פיצה במקום לאכול סלט ולגווע ברעב, והכי חשוב ליסמין זה להיות היא עצמה.
המוטו שלה:"מה שווה יופי חיצוני אם היופי הפנימי לא קיים"
היא לא מאמינה באהבה,אבל היא מאמינה שהיא תגיע יום אחד.
ליסמין יש משהו מיוחד,אתה יכול לשבת איתה שתי דקות ותתאהב בה,אבל רק מי שמכיר אותה באמת,ואין הרבה כאלה.
היא חברותית,לא שומרת טינה,חברה טובה.
אין לה אחים והיא גם מרגישה אין לה הורים כי הם אף פעם לא נמצאים בבית!
חברה הכי טובה-נועה הלוי.

אביאל אברזל:
בן 17 וחצי.כיתה יא'.
נהנה מהחיים ומנצל אותם כאילו זה היום האחרון לחיות.
סטלה בשבילו זה דרך חיים!
אם אתה תביא לו שתייה ונרגילה הוא יאהב אותך לכל החיים!
אביאל לא גדל כמו ילד רגיל,אבא שלו היה מכה את אמא שלו כשהיה קטן ולאחר שאחיו הקטן ליאור נולד אמו התאבדה,אבא שלו התמכר לסמים ואלכוהול ועכשיו הוא במוסד לגמילה,כשמגיעים לנושא על המשפחה שלו,הוא תמיד מצא דרך להתחמק,מאז היסודי.
אח שלו ליאור הוא הדבר הכי חשוב לו בחיים ומעון למות בשבילו.
אוהב את חיי הרווקות והסטוצים אבל מאמין שכשתגיע האחת הוא יתנהג אלייה כמו אל מלכה!
חבר הכי טוב-נתי כהן.

נועה הלוי:
בת 16,כיתה י'.
אוהבת את החיים,מסיבות ושתייה וגוררת את חברתה הכי טובה לכל זה בניגוד לרצונה אבל בשביל מטרה טובה!
לא שמה זין על אף אחד!
הדבר שהכי מענין אותה זה המראה שלה,אם שערה אחת לא במקום היא לא יוצאת מהבית אבל למרות כל זה,יש לה אופי טוב!
מאמינה באהבה ומחכה לה,וגם לנשיקה הראשונה שלה.
מאוהבת באביאל אברזל מכיתה יא אבל הוא אפילו לא קורץ לכיוונה,יסמין מנסה כל פעם להוריד אותה ממנו ומנסה לומר לה שהוא לא בשבילה אבל היא לא מקשיבה לה.
שונאת סטוציונרים ופרחות למרות שיסמין כל הזמן צוחקת עלייה ואומרת לה שהיא פרחה בהכחשה,בהומור כמובן.
בת יחידה להורים תומכים ואוהבים!

נתי כהן:
נתי הוא אחד שלא משנה מה תמיד יהיה שמח,יש לו אנרגיות חיוביות כל הזמן.
אוהב את החיים בדיוק כמו אביאל,אין מסיבה אם הוא לא שם ואם יש אז היא לא שווה.
בן 17 וחצי כיתה יא'.
שתייה ונרגיל זה הסם שלו.
לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן אבל אם היא מכבדת את עצמה וואלה מוחא לה כפיים ומכבד אותה.
הוא שם עין כבר הרבה זמן על יסמין,שומר עלייה מרחוק רק אביאל יודע על זה וזה למה הם לא צחקו עלייה כמו כולם.
הוא לא מאוהב בה פשוט שם עלייה עין,הוא מסתכל עלייה כמו האחות הקטנה שלו,שהתאבדה.
אחותו הייתה ונשארה הדבר הכי חשוב לו ובגלל הצקות מזדיינות בבית ספר היא לא יכלה לסבול את זה יותר וקשרה את עצמה מהצוואר.
היא השאירה לנתי ולאמו מכתב על כל מה שהיא עברה ולא יכלה לסבול יותר.
נתי יודע וכולם יודעים שברגע שמדברים על אחותו הוא לא רואה בעיניים.
אמא שלו היא הדבר היחידי שנשאר לו.
אבא שלו נרצח לפני כמה שנים בפיגוע וגם על זה הוא לא מדבר.
אביאל והוא החברים הכי טובים עוד מהגן ותמיד שם זה לצד זה לא משנה מה ויעזרו זה לזה גם אם הם ישנאו אחד את השני!
מאמין באהבה אבל רוצה שהיא תבוא קצת יותר מאוחר כדי שיוכל להנות מהחיים.

שיר הנושא:


תגובות (1)

נראה מעניין במיוחדד מחכה להמשךך
נ.ב את יכולה להסביר לי איך שמים את השיר?

22/03/2015 16:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך