מקווה שתהנו אני ממש אהבתי את הפרק שיצא כמו שאתן ראותו הקדשתי את הפרק לשתי הקוראות המדהימות שאני אוהבת שהציעו רעיונות מדהימים אז תודה לשתיכן!! ותודה לכל הקוראים והמגיבים אני אוהבת אתכן עד סוף העולם ובחזרה -אלה-

תסתכלי לי בעיניים תראי מה עשית ללב של גבר -35- (מוקדש ל "מישהי מיוחדת" ול "נויה טומלינסון^")

06/03/2014 1877 צפיות 10 תגובות
מקווה שתהנו אני ממש אהבתי את הפרק שיצא כמו שאתן ראותו הקדשתי את הפרק לשתי הקוראות המדהימות שאני אוהבת שהציעו רעיונות מדהימים אז תודה לשתיכן!! ותודה לכל הקוראים והמגיבים אני אוהבת אתכן עד סוף העולם ובחזרה -אלה-

"אני רוצה להיפרד"
___________________________________
מנקודת מבטה של מיכאלה :
מאיפה בא לי האומץ ?! מאיפה בא לי הרצון הטיפשי הזה !?
אבל תבינו… בנאדם שמתעסק עם זה מסתבך…
אני ימשיך להיות כאן בשבילו ..ואני יבקר את אמא שלו כל יום …
אבל אני פשוט לא מסוגלת להיות עם בנאדם ששיקר לי במשך חודש… וזה לא! זה לא כמו מה שאני עשיתי,כי אני לא יכולתי להסתבך…לא יכולתי להיכנס לכלא… הוא סיכן אותי, את המשפחה שלי המשפחה שלו את עצמו ! כמה טיפש אתה יכול להיות!?
מתן…אתה זה שגרמת לי ללכת כי לא חשבת על ההשלכות של המעשים שלך….

הוא הסתכל עליי…המבט שלו אטום … כאילו הוא לא מעקל את מה שאמרתי ליפני שלוש דקות….
"את מה!?"
"אני מצטערת…"
הדמעות התחילו לרדת …אני אוהבת אותו בגלל זה אני עושה את זה ..בשביל לנסות להציל אותו מעצמו.
"מתן..אני.." נגעתי לו בכתף..
"בבקשה..אל תגיעי בי…"
הוא הניח את היידים שלו על בירכיו וקבר את ראשו בין ידיו .
"איך את יכולה לעשות לי את זה ?! את מכולם? איך את עוזבת אותי עכשו…אני צריך אותך.."
"אז איך?!"
"מה איך!?"
"איך חשבת על לסכן את הכל ככה !? חתיכת מטומטם!!"
"אני יודע אני דפוקק!!אבל אני יעשה הכל למשפחה שלי !!! הכל!! אין לי הרבה בחיים,את מה שיש לי אני ינסה להציל בכל מחיר ! כנראה שאת לא ,כנראה שלא אכפת לך מספיק…"

הייתי בשוק שהמילים האלה יוצאות מהפה שלו !

"תחזור על זה!"
"כנראה שלא אכפת לך מספיק מהמשפחה שלך ! שאת לא מוכנה לעשות הכל !"
"אני לא מוכנה לעשות הכל!?"
"לרקוד כמו ז**ה בבר זה לא נקרא לעשות הכל !!!"
זהו…פה נשברתי
העפתי לו סטירה שכל הבית שמע …
הלב שלי התנפץ ששמעתי את המילים האלה…. הוא כנראה כלכך לא מעריך אותי שלא אכפת לו להגיד את המילים האלה ..מי זה הבנאדם הזה ?! איפה מתן שלי…
"כוסאמקק! את לא מרביצה לי!!!! את לא מבינה את זה ????!"

הוא תפס אותי בשתי ידי ולחץ לי עליהן חזק, וקירב אותי אליו הדמעות לא הפסיקו לזרום …הוא הסתכל לי עמוק בעיינים היה לו מבט שלא הכרתי מבט כועס ,רכושני,מפחיד…
זאת פעם ראשונה שאני יכולה להגיד שפחדתי ממתן…

הוא הסתכל עליי עוד קצת
המבט שלו חזר להיות אחד המבטים של מתן שאני מכירה …
מבט מצטער …
הוא שחרר לי את הידיים ורצתי למעלה …
נעלתי את הדלת של החדר שלו לקחתי תיק והתחלתי לארוז…
נעליים בגדים הכול …רק ללכת משם ..

שמעתי אותו עולה במדרגות ונשען על הדלת
"אהבה שלי …אני מצטער …על הכל …אל תלכי לי…"
"מתן תעוף מפה …"
"תפתחי לי בבקשה …בואי נדבר על זה כמו אנשים בוגרים .."
"כמו אנשים בוגרים?! אין בך שום חלק בוגר !! אתה חתיכת ילד שלא יודע להעריך שום דבר !! "
"אני מתחנן!!!!בבקשה תפתחי לי את הדלת .. "
"תשלם לי אני ז**ה לא !?! אני כנראה אוהבת כסף !! ואני כנראה לא אוהבת את המשפחה שלי או אותך !! כי אני עושה הכל רק בשביל כסף !!! "
"סעמק את יודעת שלא התכוונתי !! רתחתי על זה אז פשוט יריתי את הדברים …"
"כן ירית את המחשבות שלך את מה שחשבת עליי כל הזמן הזה …מתן אתה ילד ואתה טיפש ואתה עלוב ! "
"אני יודע אני יודע …אבל בבקשה תני לי להסביר לך!!"
"אין מה להסביררר!!!!"
"יש!!!"

סיימתי לארגן את הדברים שלי ..

הורדתי את הגורמט שהוא קנה לי מהיד שלי …ובכיתי לא הפסקתי לבכות …קירבתי אותו ללב שלי …נישקתי את הגורמט והנחתי על השולחן …לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהדלת ….

מיהרתי לרדת במדרגות שמתן אחרי …
שמתי את הכפכפים ובדיוק שבאתי לצאת מהדלת מתן תפס אותי סובב אותי והצמיד אותי לדלת ….
"אל ..אל תלכי לי .."
הדמעות ירדו לו על הלחיים … החיים שלי ,אהוב שלי ,האושר היחיד, שיש לי בוכה …אני נותנת לו להישבר אני גורמת לו להישבר …אבל אין לי מה לעשות…אין לי דרך אחרת…

"אני חייבת מתן זאת הדרך היחידה.."
"די לא …זאת לא הדרך היחידה..אל תלכי לי … תישארי איתי ,שלי ,אל תעשי את זה אני צריך אותך! את הסלע שלי ,את הבנאדם היחידי שבגללו אני שפוי שבשבילו אני קם בבוקר …בבקשה אני יודע אמרתי חרא של מילים …אני יעשה הכול שתסלחי לי הכול ..!! רק תגידי לי מה!! "
"אתה רוצה שאני יסלח לך?."
"כן.."
"אז תיתן לי ללכת …"
"אל תבקשי את זה ממני"
"מתן .."
"לא!"
"די !!די! תן לי ללכת ! אתה גרמת לזה!! "
"אני מנסה לתקן .."
"אי אפשר! אי אפשר לתקן!!!"
"אין דבר כזה, אנחנו נתקן ,ביחד…"
"אין ביחד! אין אני ואתה את ואני יותר! "
"את לא מתכוונת לזה..אני יודע שאת אוהבת אותי!תסתכלי לי בעיניים ..תסתכלי ותגידי לי שאת לא אוהבת אותי …ואני ייתן לך ללכת .."

הסתכלתי לו בעיניים …ובכיתי ..
"אני אוהבת אותך."
לא יכולתי לשקר …הוא לא היה מאמין לי ..
"ואני גם אוהב אותך ..מלאך שלי ."
"אז תיתן לי ללכת …תיתן לי לארגן את הדברים בראש!תיתן לי לנסות לסמוך עליי שוב!!"
"אני לא יכול !!"
"אתה יכול. תן לי לצאת מהדלת כבר .."
"אני לא יכול מיכאלה …אני יודע שאם תצאי ,אז זה באמת נגמר …"
"זה נגמר בשנייה שראיתי שאתה דילר של סמים!"

הוא שתק ….
"אני ילחם עלייך! אני לא ייתן לעצמי לצאת מהלב שלך ,רק המחשבה של להיות בלעדייך מטריפה אותי … תבטיחי לי שלא תעברי הלאה! תבטיחי לי!!"
"תיתן לי ללכת"
"לא! לא ליפני שתבטיחי לי !"
"אני מבטיחה"

נתתי לו נשיקה קצרה על השפתיים הדמעות שלו עוד ירדו …
פתחתי את הדלת ויצאתי …
שמעת אותו הופך את כל הבית צורח מקלל כולו עצבני….
נשמתי נשימה עמוקה ויצאתי מהשער.

מנקודת מבטו של מתן :
שמישהו יעיר אותי!!!! שמישהו יגיד לי שזה חלום רע! שהיא לא יצאה בדלת שהיא לא עזבה אותי שלא עשיתי טעות, שלא אמרתי את המילים הרעות הלאה, שמישהו יחזיר את הגלגל אחורה …
ומה רציתי!? להציל את אימא שלי !?
חשבתי שאני עושה נכון טעיתי ! חשבתי שפעלתי לפי הלב כנראה שהלב למד להטעות אותי …
אני מתעצבן ! אני רותח על עצמי! שהעזתי לקלל אותה שהעזתי לפגוע בה שהעזתי לסכן אותה !
אני מתחיל לשבור דברים ! כל הבית הפוך …
אני מוציא בקבוק וודקה מתיישב על הספה ושותה …
שותה בשביל להטביע את הכאב בשביל לגרום לו להיעלם ….כלום לא עוזר הלב שלי מרוקן אין לי אף אחד …אני שולח לה הודעה …כולי שיכור …

אל :"הפרח שלי האחת והיחידה "
"אני יודע שפגעתי בך …אני יודע שהייתי דפוק …אבל חשבתי שעשיתי נכון, חשבתי שפעלתי לפי הלב והבנתי שפעלתי לפי המוח הדפוק שלי, אני לא יוותר עלייך לעולם ! את האישה שלי את החיים שלי את האימא של הילדים שלי! שאת הולכת את לוקחת את הלב שלי איתך!!! אז נכון ניסיתי להציל את החיים שלה ! ניסיתי בלי לחשוב למה זה יגרום.
אבל אני אוהב אותך ורק אותך אני שלם איתך, נושם איתך, חי איתך! ושאת לא כאן אני כלום… בבקשה תחזרי… אני יעשה הכול בשביל שתחזרי…בשביל לחבק אותך ,בשביל לחיות איתך, בשביל לאהוב אותך …בשביל לגרום לך לחייך כל יום כל היום …אני יודע שזה חרא של תקופה ואני מצטער מכל הלב שהכנסתי אותך לזה …אבל על דבר אחד אני לא מצטער ואני בחיים לא יצטער עליו ואני מודה כל יום לאלוקים שבשמיים עליו והוא את אוצר שלי ! את מביאה לי שקט את מכניסה בי היגיון את מרגשת ומרתקת אותי …את מקבלת אותי עם כל הפאקים שבי עם כל האידיוט והשטויות שלי ! בבקשה תחזרי!! אני לא יכול בלעדיך!רק תבואי …רק תני לי להיות איתך,להרגיש אותך לאהוב אותך…אני מצטער על המילים שלי …אני לא יכולתי להגיב לזה …שאת הולכת אז אני מתחנן תחזרי!! אני מחכה לך …בבית שלנו…הבית שהפך בחצי שנה האחרונה להיות שלנו…הבית שבלעדייך הוא סתם 4 קירות בלי חיים בלי נשמה ….אני מתתת שתחזרי…רק תחזרי…אני אוהב אותך ואני מצטער ."

שלחתי …

אחרי חצי שעה ראיתי שהיא מחוברת ….
היא קראה….
_מקליד/ה…._

תחזרי תחזרי בבקשה ממך
אני לא מבקש את הכל
אסטרולוגים אומרים שהעולם יתהפך
אם לא תחזרי זה יהיה נכון

תחזרי תחזרי זו היתה טעות
כמה זמן עוד צריך לשלם
חשבתי אתמול על הלילה ההוא
על היום בו שמחנו יום שלם

הכל היה יכול להיות ככה או אחרת
הכל יכול להשתנות אם תרצי
אני לוקח רכבת ונוסע לעבר
המקום שבו אולי תמצאי

תחזרי, אין עם מי לדבר,
אין עם מי לעשות, אין את מי לשקר
מה לעשות
תחזרי, אין את מי לנשק,
אין עם מי לחלק את החיים שלי.

תחזרי תחזרי בבקשה ממך
אני שונא את הכוח שלך עלי
הפסקתי לישון בלילות בגללך
כבר נשאר פתאום לבד יותר מדי

תחזרי תחזרי השעות חולפות מתגעגע כבר
לאיזה יום שקט
אתה בא איתי או לא שאלת על החוף
ואני בחרתי רק לפחד
(אייל גולן וארקדי דוכין -תחזרי)


תגובות (10)

וואי זה מושלם,קראתי ביומים את כול הפרקים של הסיפור כי שחכתי מה קרה,ואני חייבת להגיד שהוא פשוט מושלם,אני מכורה אליו ומצידי לקרוא אותו שלושים אלף פעם וזה עדיין היה מושלם בעיניי!!
לגבי הפרק הוא מדהים תמשיכייי………
♥♥♥לין

06/03/2014 20:31

איזה מרגש

06/03/2014 20:37

מושלםםםםםםםםםםם !!!!
שמתן ומיכאלה יחזרו !!!! תתמממשיייייייכיייייייי

06/03/2014 20:41

המשךךךךך

06/03/2014 20:46

המשך דחוףףף

06/03/2014 21:33

תמשיכיי

06/03/2014 21:44

תחזיריייייי אותםםםםםםם להיות ביחדד

06/03/2014 21:52

וואוי אני בוכה פה זה ממש עצוב זה כל כך לא קרה… שהיא תחזור הביתה ותתחיל לבכות עוד יותר בדרך ושאח שלה יהיה בסלון אם חברים והיא לא תעלה היא תעצור ליד הדלת ותתחיל לבכות והוא ירוץ אלייה יחבק אותה ולאט לאט עם יפלו לישיבה
תמשיכייייייייייייי

07/03/2014 11:43

וואוווו איזה פרק מושלם ועצוב! תמשיכייייייי

08/03/2014 20:58

וואו מושלם!!
אלוהים יודע איך רק עכשיו ראיתי שהמשכת..

16/03/2014 12:05
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך