בבקשה תגיבו! אני ממש אשמח לתגובות- רעות וטובות.

תעלומות היער: פרק 5- שבו אמא אחת כועסת, וחברויות נבנות.

20/08/2015 832 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו! אני ממש אשמח לתגובות- רעות וטובות.

״דניאל רוברט בייקר, לאן לעזאזל נעלמת?!״ צרחה גברת בייקר על בנה, ואז באה וחיבקה אותו. ״יש לך מושג כמה דאגנו? בית הספר נגמר בשתיים וחצי. עכשיו חמש בערב!!!! איפה היית?!״ דני מלמל משהו. ״מה כבר אפשר לעשות אצל השכנים?״ שאלה אמו בפליאה ושיחררה אותו מהחיבוק המוחץ. ״ילדה מהכיתה שלי, דייזי גולדמן, גרה בבית השכן. הלכתי אליה.״
״טוב, איש צעיר, אני שמחה שיש לך חברים, אבל אתה מקורקע לשבועיים! עכשיו לך לחדר שלך.״ דני נאנח והלך שפוף לעבר החדר שלו. הוא היה מבואס מהקרקוע, אבל לפחות הוא חבר של דייזי גולדמן.
*********
״מה אתה עושה פה?״ שאלה דייזי. ״זה לא ברור? אני מלווה אותך לבית הספר!״ אמר דני בחיוך גאה. דייזי צחקה. דני אהב שהיא צוחקת. הוא אהב יותר שהוא זה שגורם לה לצחוק. ״שנזוז?״ הוא שאל, מושיט אליה את ידו. ״שוב, מה אתה עושה?״ היא שאלה בחיוך. ״נותן לך יד, כמובן.״ דייזי צחקה עוד פעם, ונתנה לו יד. ״בסדר, דניאל בייקר. אני נותנת לך יד.״ דני הרגיש גאווה. ״תקראי לי דני.״ והם הלכו לבית, הספר, מחזיקים ידיים.


תגובות (3)

תקשיבי לי חמודה , סקס או לא סקס אני ארשום מה שאני רוצה , אין פה הגבלות , ויש פה אפילו קטגוריה של סקס . אל תכתבי לי על קטע שלי לכי תמצאי מקום אחר לפרסם את זה , אני לא חברה שלך ואם יש בעיה עם הקטע שלי , דפדפי . וביכלל , מי שואל אותך ? מי את ביכלל שתפגעי בביטחון שלי בכתיבה ? ומי את שביגללה אני אפסיק לרשום פה ? ביוש.

20/08/2015 09:05

חמודה, ברגע שאת כותבת פה סיפור, את שואלת אותי. כשבאתר יש אפשרות לתגובות זה אומר שיש לי את הזכות להביע את דעתי על הסיפור שלך, ודעה שלילית לא אמורה לגרום לך להפסיק לכתוב פה. וזה שאת נפגעת מכל תגובה לא נעימה לא אומר שמנסים אישית לפגוע בך. אז אני ממליצה לך לעבוד על הרגישות המיותרת שלך. ואגב, כותבים בגלל, בגללה ובכלל. בלי י׳. אולי כדאי שתעבדי קודם על הכתיב שלך לפני הרגישות וההיעלבות המוגזמים לחלוטין שלך. ביוש גם לך חמודה.

20/08/2015 09:58

    חחח את סותרת את עצמך , יש לך זכות להגיב אבל אין לי זכות לפרסם סיפור סקס ? ד"א , לא באמת פגעת בי , ציינתי את זה כי זה יכול לקרות .. וביגלל (שימי לב לי' , במיוחד ביייייישבילך ) שיש בנות שבאמת נפגעות ובאצת רגישות , אותך ? אני לא רואה ממטר ותיכנסי עוד מעט יהיה עוד איזה סיפור סקס שמחכה לך .
    התתגובה לא הייתה קשורה לזה שהטקסט נכתב טוב או רע , היא הייתה קשורה לתוכן , לא התאים לך התוכן , את מוזמנת לא לקרוא . ראעת את מילה סקס ? שוב , דפדפי ותעברי לסיפור אחר . עוד משהו .. אפשר לעבוד על שגיאות כתיב גם עם רגישות והיעלבות מוגזמת לחלוטין .. זה לא סותר אחד את השני . יום מצוין מאמא

    20/08/2015 18:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך