תקרת הכוכבים שלי פרק 9

lilach 11/08/2013 796 צפיות 3 תגובות

מהרגע הזה ואילך אני לא יכולה לזוז .
צלצול הפעמון המחריד נשמע בכל רחבת בית הספר, הילדים האחרים מזמן כבר מתפנים מהכיתה , ואני לא מסוגלת לזוז .
נדמה לי שהזמן קופא מלכת, אני מתבוננת באימה בלוח הכיתה , שם רשום המספר ושמו של החבר שלי , מי שהיה פעם החבר שלי .
"לפחות זכית לכמה חודשים של שלווה " קול לוחש לי בראש "אף אחד לא הבטיח לך אותם מראש"
אני מרגישה אשמה שאני רוצה יותר.
"שירה !" יונתן מנפץ את הערפל "שירה די. הוא הלך , אני פה , בבקשה אל תבכי"
רק עכשיו אני מתפנה לחוש את הדמעות החמות שסוללות דרכן במורד הלחיים , שורפות את הפנים .
"אני מבטיח לך שזה ייגמר , אני אבוא אתך , נספר להם הכול "
משהו במשפט לא נשמע הגיוני ,זה מוציא אותי מהקיפאון , אני מסתובבת אליו בפליאה מהולה בזהירות .
"נספר מה ?" אני שואלת , דרוכה כולי , מרגישה רע שאני מתנהלת ככה מול יונתן .
"כל מה שהחלאה עשה לך , את תראי , הם לא ישאירו אותו עוד דקה אחת"
אני מנענעת את ראשי בחדות – הוא לא מבין כלום .
"מה יש שירה ? למה את מסתכלת עליי ככה?" הוא שואל בקול קצת פגוע .
"כי אין ….. אין מה " אני לוחשת , הקול שלי מתחיל להישבר תחת הדמעות .
"אין מה ?! " הוא מתרתח "הוא אנס אותך ! מה אין מה ?"
"אין הוכחות יונתן . מעולם לא היו , לא עשיתי את הבדיקה בזמן , אתה באמת חושב שאמא שלי הייתה נותנת לו להסתובב בחוץ אם הייתה דרך אחרת? " אני מרגישה מתה שאני מסתכלת בפנים הריקות של יונתן . אולי עכשיו הוא יבין שהוא חייב לעזוב .
הוא מרים אותי ומצמיד אותי אליו , אני שומעת את הלב שלו פועם מהר .
"אנחנו נמצא דרך " הוא לוחש לי באוזן "חייבת להיות דרך."

הוא מלווה אותי הביתה , ממש עד הדלת אבל לא נכנס.
"אני צריך לחשוב" הוא אומר " אל תדאגי , אני אחזור , אבל אני חייב לחשוב "
אני מבינה אותו , אני מקווה שהמחשבה שלו תוביל אותו לפרדה ממני , אני נפרדת ממנו בנשיקה אחרונה מדממת .
הוא נעצר באמצע .
"מה את עושה ?" הוא שואל בקול מופתע .
"אמ.. מצטערת… חשבתי ש…"
הוא מחזיק אותי חזק בכתפיים .
"למה את נפרדת ממני ?"
אני מביטה לו בעיניים הכחולות ספיר שלו , מנסה לא לבכות .
"אמרת שאתה צריך לחשוב , אני מבינה … אני מבינה שזה נגמר "
הוא מביט בי בחוסר אמון .
"השתגעת ? מה פתאום נגמר ? באמת נראה לך שאני אתן לחלאה הזו , לפרא אדם הזה , ליצור הנבזה והאלים הזה , לגמור את הדבר היפה ביותר שאי פעם קרה לי בחיים ?"
הוא אומר את זה בכל כך פשטות , חום מתפשט לי בלב .
אני נרתעת .
"אולי כדאי . זה סתם מסוכן בשבילך , שי ינסה שוב , אני יודעת, אני לא רוצה שתהיה במערכה ."
יונתן קופא .
"מה אמרת ?" הוא שואל בקול ריק ומבהיל .
"יונתן? מה …" אני לא מבינה .
"תחזרי רגע על מה שאמרת "
"זה מסוכן בשבילך, ואני לא רוצה שתהיה במערכה ?"
"לא שירה " הוא מחייך חיוך מאושר פתאום .
"אמרת שהוא ינסה שוב ." הוא עוצר "ואת צודקת , הוא באמת ינסה שוב "
הוא מחייך שוב.
"רק שהפעם נהיה מוכנים "


תגובות (3)

מחבר: תמרימרי
תאריך: 16.08.13

דבר ראשון רציתי לכתוב לך שאת כותבת נפלא וממש מרגש!
יש לי בקשה ואני ממש מקווה שתראי את זה בהקדם, יש לי אודישן ביום שני ואשמח להשתמש במונולוג שלך ״מונולוג של נערה מאוהבת״. כמובן שאם לא אקבל את הסכמתך לא אשתמש בו!
תודה רבה.

16/08/2013 07:24
lilach LC

וואו . אני ממש מתרגשת , זה אפשרי להשתמש במונולוג לא מוכר , אם כן , בכיף , תהני !

16/08/2013 13:06

תודה רבה!!!

17/08/2013 02:30
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך