lilach
אוהוהו ! טוויסט בעלילה!! מה יקרה עכשיו ? מי זה שי ? את זה תראו בפרק הבא ( נ"ב פרק זה מוקדש להדר ! המגיבה היחידה שליי :(( ! תגיבו !)

תקרת הכוכבים שלי

lilach 17/07/2011 883 צפיות 7 תגובות
אוהוהו ! טוויסט בעלילה!! מה יקרה עכשיו ? מי זה שי ? את זה תראו בפרק הבא ( נ"ב פרק זה מוקדש להדר ! המגיבה היחידה שליי :(( ! תגיבו !)

הצלצול הצורם שנשמע בכל רחבת בית הספר החדש שלי , גורם לי לפלוט נשימת הקלה ארוכה .
אני אוספת את הספרים החדשים שלי , מסניפה אותם רק לרגע , להריח את הריח של הדף החדש והלבן , ואז דוחסת אותם לתיק הישן והמלוכלך שלי .
אני ממהרת לפסוע הרחק מהכיתה , אמנם אני ניצחתי בקרב נגד הכיתה המשוגעת הזאת ( כולל המורה כן ?) אבל המועקה שהייתה שם חנקה אותי למוות , אני ממש מאושרת להשתחרר .
אני מכוונת את צעדי לעבר ספסל חום קטן מוסתר ומוצל , ובדיוק שאני מתכוונת לשבת אני שומעת את הקול המגעיל שלו קורא לי .
" היי … את !" הוא אומר
אני מסתובבת בחדות , ברור לי לגמרי מי זה ,אין לי שום ספקות , קול הצחוק המהדהד שלו , נשמע כאילו הוא צוחק לידי ממש עכשיו .
אני מתבוננת בו בעיניים רושפות " מה אתה רוצה ?" אני שואלת בזעם
"כלום " הוא עונה ומחייך חיוך לבן שיניים ,
"אז לך " אני מסננת, החיוך שלו יפה מאוד , אבל אני לא נותנת לזה להשתלט עליי . הוא יראה מי זו שירה פארפר .
"ואם לא ?" הוא שואל " מה תעשי לי ?, תרביצי לי?"
הקול המלגלג שלו מרתיח אותי אז אני עונה בכעס לא מרוסן " תיזהר . כדאי שתרגע ומהר כי אני עדיין עלולה לעשות את זה !"
הוא מחייך שוב " נו ." הוא אומר " נראה אותך ."
אני מחליטה להתעלם , אני מסתובבת לכיוון השני ומתבוננת בעץ שמעל הראש שלי .
"אני מצטער ." הוא אומר פתאום " אנחנו עושים את זה לכל החדשים . לא ידענו שאת כל כך רגישה."
אני לא עונה
" נו … , תני לפצות אותך לפחות " אומר בקול מוזר ,
" זה מאוד יפצה אותי אם תלך . אני מבטיחה . "
הוא צוחק בשקט , אז אני מסתובבת בכעס " אמרתי משהו מצחיק ?"
הוא ממשיך לצחוק , ואז אומר בין נעירת צחוק מגעילה לאחרת " לא . את פשוט כל כך .. כל כך מתגוננת …"
עכשיו אני כבר באמת מוכנה להחטיף לו אגרוף " אם אתה לא זוכר, לפני שנייה וחצי אתה כל הכיתה שלך כולל המורה המטורללת שלך, ניסיתם להשפיל אותי . ביום הראשון שלי בבית ספר הזה ! , אז אל תגיד לי שאני מתגוננת . אידיוט . "
הוא שותק כמה זמן ואז אומר "אני באמת מצטער , אני מקווה שתצליחי לעבור את זה איכשהו , אחרי הכל אנחנו כן הולכים לשבת ביחד כל השנה …"
אני זועמת אז אני מסובבת את גבי אליו עוד פעם
"אה .. וכמעט שכחתי , אני יונתן .יונתן נאור נסיכה "
אני כמעט מתנפלת עליו באגרופים שלופים אבל מצליחה איכשהו לרסן את עצמי ,
" חשבתי שסיכמנו משהו " אני לוחשת באיום
" אה כן נכון . בלי נסיכה כן ?"
אני מהנהנת בנוקשות ואז בפתאומיות הוא מתקרב אליי מאחור ולוחש לי באוזן ,
"ורק שתדעי . נסיכה . שאם בא לך להיפגש מתישהו לאיזה סרט … אני כאן ."
אני עוד לא מספיקה להגיב למפגן האוידיוטיות המוזר שלו שפתאום אני שומעת קול מוכר .
מוכר להחריד .
" מי זה שירה ? ומה את עושה איתו ?" הוא שואל בכעס ונועץ מבט אכזרי ביונתן.
אני מתנשפת בפאניקה
" שי ? שי מה אתה עושה פה ?" אני כמעט צורחת באימה .
" כלום " הוא מתחמק , " מה את עושה פה ? איתו ?"
" אנחנו רק דיברנו שי "יונתן מתערב בפליטת פה חסרת טקט לחלוטין
שי פונה אליו עכשיו , הוא מחייך חיוך אכזרי ביותר ואומר " הייתי מציע לך בחום לב לשתוק אם אתה לא רוצה שהמעיים שלך יהיו פרוסים על מגרש הספורט המלוכלך שלכם …"
" שי. תפסיק עם זה " אני לוחשת
הוא מתקרב אליי ומקרב את פניי אל פניו , " בטח יפיפייה שלי .. כמה שאני התגעגעתי , הכל בשבילך ."
עכשיו הוא כבר ממש מתכוון להצמיד אותי אליו , אני מנסה להתחמק , אבל הוא ממשיך בשלו , אני כבר רועדת מפחד , מתפללת שמשהו יעצור אותו .
" אתה לא רואה שהיא לא רוצה ?" יונתן צועק עליו
שי לא נראה מוטרד במיוחד , הוא מתייחס אל יונתן כאל יבחוש מטריד, ובאמת ככה הוא נראה ליד גופו האימתני של שי , הגוף המאיים שלו .
" לא רוצה מה ?" הוא שואל בחביבות .
"לנשק אותך. אידיוט " יונתן אומר באידיוטיות ,
הוא מחייך אליו חיוך מאיים , ואז פונה אליי "את לא רוצה לנשק אותי יפה שלי ?" לוחש סנטימטרים ספורים מפני , אני מרכינה את ראשי ומסמנת "לא" עם הראש .
הוא מתתרחק ממני לאט ואז אומר לאט לאט ככה שממש אפשר לשמוע כל הברה ,
" טוב . לא חייבים עכשיו . את עוד תרצי מתישהו ."
אני מהנהנת רק בכדי להיפטר ממנו ואז אומרת בקול הכי יציב שאני מצליחה להשיג ,
"מה אתה עושה פה שי?"
" באתי לראות אותך יפה שלי " הוא מחייך "אה וכמובן להחזיר אותך הביתה " הוא אומר בזחיחות מטרידה ,
" הביתה ?" אני שואלת בפחד
"אליי .יפה שלי . חזרה אליי "
האוויר נפלט מהפה שלי בנשיפה , אני מרגישה את מסכת ההלם מתפשטת לי על הפנים , ושאני מפנה את הפנים ליונתן אני רואה שהבעתו זהה לשלי , וכאילו כדי להעצים את האימה , שי מתכופף
ולוחש לי ישר באוזן
"את לא זוכרת יפה שלי ? אני שלך ואת שלי . לתמיד ."


תגובות (7)

אעאעאעעאעאאע!!!!!1
הקדישו לי פרק!!!!!
חיחיחיחחי אני מפורסמת!!
איזה כיף לי!!
טוב, אני סתם מגזימה.
יש לי תחושה ששי הוא החבר לשעבר שלה שלא מניח לה…
יש צורך להגיד שתמשיכי ושהתאהבתי מחדש בסיפור שלך??

18/07/2011 20:28

חמוד ביותר!

18/07/2011 22:01
lilach LC

תודהה :)) אני אמשיך ….

19/07/2011 02:17

אאההעאההעאהעעעהאע!!!!!!!
איזה שלמות!!!!!!!
למה את לא ממשיכה כבר?!?!?!?!?!??
אני *ממש* אוהבת את זה!!!!!
ומזדהה איתה…:(
ותמשיכי גם את-אופס, זאת החברה הכי טובה שלי- טוב?(פאפי פייס)

22/08/2011 16:48
lilach LC

תודה רבהה ! את לא יודעת כמה זה חשוב לי !
אבל מה פתאום מזדהה ? זה קרה לך ?
לילך :)

26/08/2011 04:47

כל כך יפההההה!!!!

22/11/2011 11:10
lilach LC

חחחחחח… שוב תוודהה :))

25/11/2011 12:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך