תשוקה ואהבה(גרסה משלי לתשוקת הנצים)-פרק 2❤

time machine123 15/01/2019 538 צפיות אין תגובות

יוחנן ועידן המשיכו להתקוטט כהרגלם, ליאור ניסה בכל כוחו להפריד בין הנצים. לי פתחה את דלת הכניסה לאט לאט והציצה בעצבות לעבר האחים שלה וכשהייתה בטוחה שאף אחד לא ראה אותה, היא נכנסה לחדר כאילו לא קרה כלום.
יוחנן שמע שרק היא הגיעה, נכנס אף הוא לחדרה כדי שהיא תוכל להודות באמת על כך שהיא מנהלת רומן עם גבר שיכול להיות הסבא שלה.
לי ניסתה להתחמק מיוחנן, אך היא ממש לא הצליחה.
" מה יש לך ביד, נו תביאי נראה מה יש לך ביד?" אמר יוחנן בתוקף והביט בה ממושכות.
ברגע שהוא מצא ארבע מאות שקל בידה, הוא סטר לה בחוזקה.
" מה זה צריך להיות? ככה חינכו אותך לעשות? תתביישי לך, כל השכונה מרכלת עלייך עכשיו בגלל מה שעשית. אנחנו גידלנו אותך לתפארת. זו התודה שמגיעה לנו?" קרא יוחנן בעצבנות.
עידן וליאור מיהרו להגן על לי, שלא הבינה מה קרה ליוחנן פתאום.
" אל תכה אותה, זאת לא סיבה לנהוג באלימות. לי, תגידי את האמת, אצלנו לא מסתירים שום סודות. הבנים של הינומה ראו אותך נכנסת למכונית עם גבר שיכול להיות אבא שלך. כן או לא. תעני עכשיו!" ענה ליאור בנחישות וציפה שלי תגיד רק את האמת.
לי הביטה בו ושתקה. הרי מה היא תוכל כדי להגן את עצמה? אולי היא תכחיש? בכל מקרה היא לא תוכל לשקר לאחים שלה.
" טוב, אני יוצאת עם גבר . נו, אז מה? תנסה להרוג אותו משום שהוא התעניין בי?" שאלה לי בסערת רגשות.
יוחנן רק רצה להעניש את לי בגלל שהיא המרתה את פיו.
" שכבת איתו, כן או לא?" שאל יוחנן בתקיפות, "תסתכלי עליי כשאני פונה אלייך, שכבת איתו, כן או לא?" שאל בקול רם.
" כן, שכבתי איתו!" ענתה לי בלי פחד.
יוחנן שוב פעם סרט ללי.
" אל תכה אותה בבקשה, מה עוד אתה רוצה שהיא תעשה? היא אמרה את האמת." קרא עידן והניח את ידו על כתפיה.
" חסרת בושה שכמוך." קרא יוחנן בזעם והביט עליה כולו בכעס.
" גם אם תלחץ עליי, לא אגלה לך מי הוא. לעולם לא אגיד לך." קראה לי בקול שבור והלכה להסתגר בחדרה על כך שאחיה לא קיבלו את העובדה שהיא מנהלת רומן עם עידו נהרי.

***
בדיוק כשעידו הגיע לעבר ביתו, הוא הבחין שאריאל ציפה לו בדלת הכניסה . הוא הפנה לו את מבטו ומזמן רצה להגיד לו שמבחינתו הוא לא היה חתן מספיק ראוי בעבור נעמה.
מה שעידו רצה לעשות זה לבטל את הנישואים של אריאל ונעמה, בגלל שהוא היה נשוי לנעמה רק בגלל שהוא רצה לחפות על האונס של נעמה כשהייתה עוד נערה.
" שלום לך חמי, אני מעוניין לדבר איתך." ניסה אריאל להתחבב על עידו לשווא. " אתה בוודאי יודע שאני ונעמה סובלים ממחסור בגלל שאין לנו כסף משלנו ואנחנו לא יכולים לקנות לנו בית. "קרא אריאל בתסכול.
" אל תקרא למה שאני נותן לך מחסור, אל תשכח שבנישואים האלה לא ראיתי שנעמה באמת ובתמים מאושרת איתך. אני יכול לעשות כדי לגרום לכך שהנישואים שלך איתה יבוטלו במיידית." קרא עידו בתוקף .
אריאל ממש רתח מזעם.. איך הוא לא יכול להיכנס לחשבון הבנק שלו כסף על ההימורים שלו בקזינו?

***

לי המשיכה להסתגר בחדרה ולא רצתה לגלות לאחיה עם מי היא ניהלה רומן כי היא בעצמה התביישה במה שהיא עשתה.
היא לא ידעה בכלל איפה עידו היה גר, וגם לא היה בידה את מספר הטלפון של הנייד שלו.
היא לא יכלה לברוח כי היא בכל זאת כיבדה בכל ליבה את עידן, ליאור ויוחנן. כי הם היו האחים הגדולים שלה והיא האחות הכי קטנה, מה שאומר שהיא הייתה חייבת לכבד אותם משום שאין אף אחד שיכול לעזור לה ברגעים האלה חוץ מהם.
" היא לא יוצאת החוצה, ומסרבת לגלות עם מי היא מנהלת רומן. אני חושב שאנחנו צריכים להניח לה לנפשה." קרא עידן בהרהור.
" אני לא אניח לה לנפשה עד שאגלה מי זה הגבר הזה שהיא נפגשת איתו בסתר." אמר יוחנן בקול נחוש.
" יוחנן, לא היית צריך לסטור לה, לי תצטרך להודות באמת במאוחר או במוקדם." אמר ליאור בקול שקט.

***
ליאור הלך לראות בסתר את מישל , האישה שהוא אהב.
בגמר ההופעה הוא עמד מחוץ לחדר וציפה לבואה .
הוא לא תיאר לעצמו שיוחנן בטח שואל את עצמו לאן הוא היה יכול להיעלם.
כאשר שהוא ראה שהיא מתקדמת לעבר חדרה. הוא התבייש לגלות את כל מה שחשב עליה בקול.
" אנשים, אני צריכה קצת מנוחה, שאף אחד לא יכנס לחדרי כי אני זקוקה לטיפת שקט!" אמרה מישל בלחץ וסגרה את הדלת אחריה.
" שלום, אני רוצה לדבר עם מישל, רק רגע, אפשר להיכנס בבקשה?" שאל ליאור וחייך חיוך ביישני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך