sahar_love_live_smile
לאב יה ❤️

׳היחידה׳~פרק 21

sahar_love_live_smile 11/06/2015 1534 צפיות 5 תגובות
לאב יה ❤️

פרק21-גלידת שוקולד.

״וואו באמת נחמד פה!״ שקד אמרה וסרקה עם עיניה את המועדון במבט מתרשם.
מה שהיה נחמד בו שזה באמת המקום לבוא, להשתכר, לרקוד כמו מטורף ולסיים את הערב לא לבד וגם המקום לבוא, לשתות איזה משקה נחמד, לרקוד קצת ולחזור.
הנהנתי לחיוב ושתיתי מהקולה הקרה שהזמנתי.
״אני שמחה שזה מקום שלא כל שניה מישהו אחר נמרח עלייך שיכור.״ עמית אמרה מעט בסלידה.
״כן אני בטוחה שגם ליאב שמח לגבי זה,״ שקד אמרה בגיחוך ועמית גילגלה את עינייה.
״אני לא מבינה מה אתם רוצים משנינו?״ היא שאלה.
״אתם די חמודים ביחד,״ אמרתי.
״אבל אנחנו לא ביחד!״ היא קבעה ושמטה את ידייה לצדדים מתוך יאוש.
״למה לא באמת?״ שאלתי.
היא גיכחה ״למה כן?״ היא שאלה כמקניטה את השאלה הלא הגיונית שלי.
״הוא רוצה. את רוצה תצ-״ התחלתי לומר והיא קטעה אותי ״הוא רוצה אני לא,״ אמרה.
״מה אכפת לך לצאת איתו לדייט אחד לנסות?״ שקד שאלה ועמית נעצה בה מבט רצחני.
״צודקת. לא צריך.״ אמרה כמפוחדת והרימה את ידייה כחפה מפשע. צחקקתי קצת והחלפנו נושא.
דיברנו על הפנימייה, על היחידה, כל מה שיקרה, כי תכלס אנחנו לא באמת יודעות לאן נכנסנו. זה פשוט עניין של לסמוך. אני ושקד סיפרנו קצת לעמית עלינו והיא בחזרה. מידי פעם השיחה גלשה לדיבורים עלי ועל דור, וכשזה קרה מיהרתי להעביר את השיחה לשקד וגולן או לסטוץ שהיה לי לא מזמן.

״טוב אני הולכת להביא לי לשתות,״ אמרתי כשהנחתי את הקש השחור בכוס שהייתה מלאה עד עכשיו בקולה קרה. בעזרת ידי ירדתי לאט מכיסאות הבר הגדולים שעיני נתפסו באזור הכניסה שהיה ממולנו. הוא נכנס לשם. רז. הוא נכנס לבד והיה נראה שמחפש משהו. מבלי שישים לב הסטתי את המבט וחזרתי באיטיות וטבעיות לכיסא כשאני מסדרת את השיער כך שמי שבא מכיוונו לא יוכל לראות את פניי.
״מה קרה?״ שקד שאלה אותי והעבירה את השיער שלי למאחורי האוזן כך שתוכל לראות את פני.
במהירות החזרתי אותו למקומו ״אם תסתכלו עכשיו בטבעיות לגמרי,״ אמרתי והדגשתי את החלק האחרון של המשפט כרמיזה ״לצד שמאל שלי, תראו מישהו עם ברמודה לבנה ומכופתרת תכלת.״ אמרתי ועצרתי לשניה כדי לתת להן להסתכל.
״חתיך.״ שקד אמרה.
״מה איתו?״ עמית שאלה. שתיהן היו מאוד מבולבלות מהסיטואציה.
״זה רז.״ אמרתי במעט בושה ומיד שמעתי את שקד פורצת בצחוק.
״מי זה רז?״ עמית שאלה. היא ידעה על הסטוץ אך לא אמרתי לה את שמו. שקד רק המשיכה לצחוק ״זה הסטוץ שלה.״
״תיהי בשקט!״ הפצרתי בה, זה הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו.
״ניראלי מאוחר מידי.״ עמית אמרה ושמעו על קולה שהיא אומרת במעין מבוכה.
״מה?״ שאלתי לא מבינה וקימטתי את גבותי על אף שלא יכלו לראות אותי.
״הוא בדיוק בכיוון שלנו,״ היא ענתה.
״אופס?״ שקד אמרה.
״אני אהרוג אותך!״ סיננתי ״תתנהגו בטבעיות!״ הורתי ועשיתי את עצמי צוחקת מאיזה בדיחה.
״סהר?״ שמעתי את קולו שנשאר צרוד וסקסי כמו באותו הלילה.
מולי שקד ועמית החניקו חיוכים וצחקקוים ואני עטיתי על פני הבעת פנים מופתעת והסתובבתי עם ראשי.
״רז?״ שאלתי והוא הנהן.
״ידעתי שאני אפגוש אותך פה.״ הוא אמר בחיוך מרוצה ובאותה השניה השתנתה לי הבעת הפנים. הוא לא בא לפה במקרה?
״סליחה?״ שאלתי על מנת להבין.
״באותו הבוקר ברחת מהר מידי, לא הספקנו לדבר ורציתי להזמין אותך לצאת איתי.״ הוא אמר ומיד קפאתי במקום. סטוץ זה סטוץ ולא יותר מזה.
״אני לא חושבת,״ אמרתי בחוסר נעימות ובזווית העין ראיתי את שקד מחייכת ואת עמית מעט מובכת.
״למה לא? לא נהנית?״ הוא שאל בחיוך מרוצה ומיד שקד פרצה בצחוק. הסתבבתי והבטתי בה במבט רצחני עד ששתקה.
״ניראלי חברה שלך חושבת שכן,״ הוא קרץ לה בחיוך מתגרה.
באותו הרגע החלטתי להיות החלטית וחד משמעית. אם הוא יראה שהנוכחות שלו פה מערערת לי את הביטחון או גורמת לי למבוכה הוא ישתמש בזה.
״היית נהדר, לא ילך, שחרר.״ קבעתי והסתובבתי חזרה לכיוון הבנות.
״אפילו לא דייט אחד? אפשר לעשות שיחזורון.״ הוא אמר והיה ניתן לשמוע את החיוך בקולו. ראיתי איך שקד מהנהנת בחיוך מתגרה ואיך עמית הובכה מכל המצב.
״אתה עוד כאן?״ שאלתי לא מסתובבת אליו ולאחר מכן נשמע שקט כך שהסקתי שהלך.
״מה לעזאזל?״ עמית שאלה.

״אני הולכת שניה לשירותים,״ אמרתי ובקפיצה קלילה נחתתי על הרצפה. בשביל להגיע לשירותים היה עליי לעבור בחלק היותר רועש וסואן של המועדון. הרחבה ואזור הבר היו מלאים עד אפס מקום ברוקדים שתויים. התחלתי ללכת, נדחקת בין אנשים, נדחפת על ידיהם ודוחפת מעט בחזרה וכשהגעתי לכניסה לשירותי נשים נתקלתי במשהו קשה. הריח היה מוכר. הרמתי את ראשי וראיתי ממולי את רז עומד בביטחון.
״נו מה?״ שאלתי כשראיתי שהוא חוסם אותי מלעבור כששתי בנות פסחו על ידינו ונכנסו לשירותים.
הלכתי ימינה והוא כמוני, שמאלה והוא מחקה אותי. ״תן לי להיכנס!״ ציוויתי. הייתי עצבנית גם ככה בגלל מכה שקיבלתי מאיזה פוסטמה ברחבה ומרוב שהתאפקתי עד שניה בכיתי את הפיפי שלי.
״דייט.״ אמר.
״תן לי להיכנס.״
״דייט.״ הוא הרים את קולו אך עדיין נשאר עם אותו חיוך ספקן.
״תן לי להיכנס.״
״דייט.״ הוא כמעט צעק.
״אוקיי רק תן לי כבר!״ נשברתי. ממש רציתי להשתין וכבר נמאס מהחפירות. דייט אחד לא יהרוג אותי.
״כן?״ שאל מופתע.
״כן, רק תן לי להיכנס.״ אמרתי תוך כדי שאני מקלידה את מספרי באייפון השחור שלו ושומרת באנשי הקשר.
״שיהיה לך בילוי נעים!״ הטחתי את האייפון בחזהו, עקפתי אותו ונכנסתי לשירותים.

~נקודת המבט של שקד~
•חודש אחרי•

״אוקיי מעולה, תודה.״ גולן אמר לטלפון ומיד לאחר מכן ניתק את השיחה.
״סגרתי עם הדי.גיי. עכשיו.״ אמר וסימן וי על הסעיף של המוזיקה ברשימה המאוד ארוכה ומפורטת שהכנו. אופיר מאוד חשובה לשנינו ככה שחשוב לנו לעשות לה מסיבה מושקעת ושתהנה, כי מגיע לה.
״סבבה, אני דאגתי ליידע את המוזמנים בשיא הסודיות-היא לא תדע מזה.״ אמרתי.
״אין עלייך!״ הוא קרא, נתן לי כיף ומשך את ידי לחיבוק ארוך. הוא אחז אותי חזק בין ידיו והעביר את ידו על ידי גבי מעלה מטה כמה פעמים. הרחתי את הריח שלו מקרוב והתענגתי על כל שניה.
צלצול טלפון קטע את הרגע האינטימי של שנינו וגרם לנו להתרחק אחת מהשניה. הבעיה היא שהרגעים האלו קורים יותר מידי.

~פלאשבק~

״אני אלווה אותך,״ גולן קבע ונעל אחריו את הכיתה לאחר ששנינו יצאנו. אני, שכבר ידעתי מראש ומניסיון שאין טעם להתווכח איתו, הנחתי לו לכרוך את ידו סביב כתפי וללוות אותי בעוד הרוח הקרירה מכה בשנינו.
כל הדרך היינו מאוד קרובים. ידו שהייתה כרוכה סביב כתפי ליטפה את זרועי בעדינות ממכרת וראשי היה שקוע בחזהו שפלט חום. אני יודעת שאני עושה משהו לא נכון. אני חברה מאוד טובה של אופיר, אנחנו יוצאות יחד, מבלות, מדברות, היא מספרת לי הכל! אני באמת באמת אוהבת אותה והיא אותי, היא סומכת עלי ובכל זאת עכשיו, אני צמודה לחבר שלה, לא ממהרת להרפות ממנו ולוותר על הקרבה אליו.
״לילה טוב,״ אמר גוחן והעיר אותי ממחשבותי. רק עכשיו שמתי לב שאנחנו בכניסה למגורי הבנות.
״לילה טוב.״ אמרתי והוא רכן אלי ונתן לי נשיקה על הלחי. מגע שפתיו החמימות על עורי הקריר היה מושלם. יכולתי להמשיל ככה לתמיד.״

~סוף פלאשבק~

זה נוגד את כל העקרונות והערכים שלי אבל בכל הזמן הזה שעבדנו יחד על המסיבה, התקרבנו. באמת התקרבנו. אני מרגישה שאם אז, כשהייתי עוזרת לו, חיבבתי אותו, עכשיו אני באמת מרגישה אליו משהו חזק.
היום הולדת בעוד שבוע ואני מרגישה שאני ממש מבזבזת כל שניה שיש לנו יחד. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עליו, ממש טוב לי איתו ובכל פעם שאנחנו נפגשים אני מתרגשת מחדש.
אני יודעת. אני יוצאת בוגדנית וחסרת כבוד ואמון. אבל בינתיים, לא קורה כלום, ועל הרגשות שלי אי אפשר להאשים אותי. זה לא שעשיתי עם זה משהו וגם ככה עוד שבוע המסיבה ואז נפסיק להיפגש, הוא יפסיק להתייחס אלי כמו אל ידידה והרגשות שלי כלפיו לאט לאט ידעכו. אז כרגע זה נחשב כבסדר, לא עשינו כלום ולא נעשה.
״אז סיימנו את הרשימה.״ אמרתי כששמתי לב שליד כל הסעיפים היה מסומן וי.
״נכון,״ הוא העביר מבט חטוף בדף שהיה מולו ואישר את דברי. ״נשאר לנו עכשיו רק לארגן את האוכל והשתיה ביום של המסיבה עצמה.״ אמר והנהנתי.
״שקד תודה! תודה באמת, לא הייתי מצליח לעשות את זה בלעדייך.״ הוא אמר והביט בעיניי. הוא חייב להפסיק לעשות את זה כי בקצב הזה אני כבר לא אצליח לשלוט ברגשות שלי כלפיו.
״בכיף, בשביל אופיר.״ אמרתי בכנות.
״איזה מזל יש לאופיר שהיא זכתה בחברה כמוך.״ הוא אמר ומיד משך אותי לחיבוק ארוך. הוא טמן את ראשו בשקע שבין צווארי לכתפי ויכולתי להרגיש את נשימותיו על ראשי. מבלי ששמתי לב בכלל הוא נתן לי נשיקה בזווית הפה ״לילה טוב שקד.״

~נקודת המבט של סהר~

״היי מאמי,״ אמרתי ונישקתי את רז. היינו שנינו בטיילת בתל אביב, שם קבענו להיפגש.
״התגעגעתי אלייך.״ הוא אמר בלחש כשהתנתקנו ועיננו עוד היו עצומות ומצחנו צמודים.
אז כן, בסופו של דבר, בניגוד למה שאמרתי וקבעתי לעצמי כנראה שהלחימה של רז הייתה שווה את זה כי אחרי הדייט הראשון שהייתי חייבת לו דווקא די נהניתי והסכמתי להצעה שלו גם לדייט שני וגם לשלישי והנה אנחנו זוג מן המניין.
״גם אני אלייך,״ מלמלתי ותפסתי בפניו לעוד נשיקה תשוקתית.
״מישהי פה באה חרמנית,״ הוא אמר בהתגרות.
״שתוק!״ הפצרתי בו והכתי בחזהו.
״יאללה שנסתובב?״ שאל בחיוך ותפס בידי, אני הנהנתי ונשענתי עם ראשי על כתפו.

״את רוצה שאני אקנה לנו גלידה?״ שאל אותי רז כשעברנו ליד דוכן גלידה עמוס באנשים.
״כן.״ עניתי ונשקתי לפיו. הוא החזיר לי נשיקה והתקדם לכיוון התור הארוך של האנשים. אני זזתי לצד השביל וחיכיתי לו בזמן שהגוללתי כמה תמונות ופוסטים באינסטגרם, מדברת בינתיים עם שקד בווצאפ קצת.
״סהר?״ שמעתי קול מעליי והרמתי את ראשי.

~נקודת המבט של דור~

״דור!״ שמעתי את קים קוראת לי מהצד השני של השביל. ראיתי שהיא עומדת מול מישהי וככול שהתקרבתי ראיתי שזאת סהר. עשינו סיבוב בטיילת והיא בדיוק הלכה לזרוק משהו לפח.
וואו ממש התאפקתי להחזיק את עצמי ולא לתפוס לה בפנים ולנשק לה את הצורה.
״היי,״ אמרתי בדיי זילזול.
״מה קורה?״ היא שאלה מתוך נימוס.
״מה את עושה פה?״ שאלתי.
״סיבוב אתה יודע,״ היא מלמלה.
״את לבד?״ קים שאלה בהתרגשות. איזה חמודה היא, רואים שהיא לא עדה לשום דבר ממה שהתרחש בין שנינו בעבר. והאמת שה די מזל כרגע כי אין לי כוח לסתנות וסרטים. ״האמת שלא…״ מלמה ובדיוק הגיע גבר עם שני גביעי גלידה שנראו בטעם שוקולד לכיווננו. הוא נראה בערך בין גילה והוא היה נראה די טוב.
״הנה מאמי.״ אמר, הביא לה את הגביע ונישק אותה נשיקה אקוכה ותשוקתית. מאמי? נשיקה? מה הולך פה? מבלה לשים לב ומבלי לשלוט בעצמי הבעת הפנים שלי השתנתה מנינוחה ואדישה לעצבנית ופני נדרכו בשניות ספורות. מאז שהיינו קטנים, עד שעזבתי בסודיות ליחידה לא הייתי עד לסהר בתוך מערכת יחסים כולשהי, כך שלא ידעתי עם הרגשת הקנאה והצביטה בלב שהרגשתי היו טבעיות. הם התנתקו בתשוקתיות ובאיטיות.
״אממ.. תכיר,״ אמרה לו בחוסר נעימות.
״קים,״ אמרה והוא לחץ את ידה בנעימות כשהיא מחייכת חיוך רחב.
״ודור.״ היא אמרה בשקט וסוף סוף הסתכלה לי בעיניים. ראיתי איך עיניה חוששות מהמבט שלי ב׳חבר׳ שלה ובה.
״מה קורה אחי?״ הוא שאל אותו בהתלהבות ובא ללחוץ את ידי. מי אח שלך? הסתפקתי בלזרוק לו ׳שלום׳ קטן ושתקתי.״אז זה החבר שלך?״ שאלה קים בהתלהבות והוא אישר לה את תשובתה בכך שכרך את ידו סביבה באהבה.
״רז,״ הציג את עצמו. אז ככה קוראים לזבל. ״ומי אתם?״ שאל.
״הוא המדריך שלי והיא החברה שלו.״ סהר הסבירה מהר ואני המשכתי במבט הבוחן, חושד, כועס ועצבני.
״טוב אז אנחנו לא נפריע לכם.״ קים אמקה בחיוך מתנצל ״תהנו!״ היא חייכה אליהם ומשכה את סהר הבולבלת לחיבוק ארוך.
״היה נעים להכיר אותך.״ היא אמרה לרז והוא חייך אליה חיול הדדי.
״גם אתכם.״ אמר.
״תהנו!״ סהר אמרה והם התחילו להתקדם.
בדיוק כשעבר לידי עצרתי אותו מהכץף ותקרבתי לאוזן שלו.
״היא שונאת גלידת שוקולד.״


תגובות (5)

אוה…. איזה חמוד דור3>
קנאי טיפשון(-:
תמשיכי הכתיבה שלך ממש ממש יפה(-:

11/06/2015 20:11

היי יש לי הערה,קודם כל אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך אך את מעלה פרק פעם בחודש בערך וכך שוכחים מה היה בפרק הקודם,מקווה שתקחי את הערה לתשומת לבך

11/06/2015 21:41

דור!!!!! אני מאוהבת סופית זהו!!
אני כל כך אוהבת את הסיפור הזה, ומלא זמן לא העלית פרק, אם את צריכה עזרה או משהו אז שתדעי שאני כאן ❤️
את נורא מוכשרת!! אני אוהבת את סהר, היא חמודה אבל גם פיקנטית, היא מצחיקה אותי
העליתי את הסיפור שלי
אני ישמח עם תקראי ותכתבי את דעתך
תמשיכי❤️❤️

11/06/2015 22:12

יוו סוף סוף פרקקק איזה מושלםםם תמשיכיייי מידדד עוד פרקק!!!

12/06/2015 09:00
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך