׳היחידה׳~פרק 22

sahar_love_live_smile 19/06/2015 1634 צפיות 11 תגובות

דבר ראשון אני רוצה לומר שהפרק מוקדש למשי המדימה שמפרגנת לי מלא! לאב יה❤️

תהנו ❤️

פרק 22-המסיבה

~נקודת המבט של שקד~
•כעבור שבוע•

הבטתי במסך הטלפון שלי ׳אהובה שלי, לא יכולתי להגיע. מקווה שאת נהנית!׳ ההודעה התנוססה לה. הרמתי את המבט וראיתי את שמה של אופיר על שיחת הצ׳אט, השעה תשע וחצי בערב. המסיבה.
כיביתי את הטלפון ותחבתי את ראשי בכרית שאני מייבבת בבכי כבד.

-ארבע שעות לפני-

״וואי הולך להיות כל כך כיף!״ קראתי בהתלהבות כשנכנסנו אני וגולן לאולם הספורט. היינו אמורים לעצב אותו לקראת המסיבת שתתרחש בעוד כמה שעות.
״אני רואה שאת הולכת להינות,״ הוא אמר בחיוך והתקדם עם ארגז הקישוטים שהיה בידו לכיוון אחד הספסלים והניח אותו עליו. לאחר מכן לקח גם את שלי והניח לצד שלו.
״תודה,״ אמרתי בחיוך וישרתי את שולי החצאית שלי שהתקמטה בגלל הסחיבה.
״טוב, לי אין שום מושג בעיצוב וסטייל וכל השיט הזה, תתפרעי.״ אמר בחיוך.
״עד כמה נורא אתה?״ שאלתי.
״בואי נגיד שיש לנו מזל שיש לנו מדים מיוחדים של המפקדים ושאני לא צריך להתאים לעצמי בגדים כל בוקר מחדש.״ הוא צחק ואני איתו.
״אל תדאג, יש לך עסק עם מצקוענית!״ החמאתי לו וטפחתי על שכמו.
״בוא נראה מה הבאת פה,״ אמרתי ופשפתי קצת בארגז הקישוטים. היו שם הרבה מאוד דברים. מפות, בדים, חוטים, ציורים, תמונות, סרטים והמוני בלונים בכל מיני צבעים.
״טוב זה ברור שצריך ללכת על הלוק הצבעוני, זה הכי אופיר בעולם והיא תאהב את זה מאוד.״ אמרתי לו אבל בעיקר לעצמי.
הסתובבתי ובחנתי את קירות האולם.
״אני חושבת שאת אלו,״ אמרתי והרמתי את הבדים הציבעוניים, ״נתלה על הקירות.
״אוקיי,״ אמר במשיכת כתפיים ״שנתחיל?״ שאל.

״וואו אני גאה בנו!״ אמרתי והעפתי מבט סביב. כל האולם היה מקושט בצורה מושלמת. הבדים שהיו תלויים כמו קשת על הקירות, הפרחים שעיטרו את השולחנו הארוכים, והסרטים שהשתלשלו מהתקרה ויצרו אווירה מגניבה. בהחלט עשינו עבודה טובה.
״הכל בזכותך!״ גולן אמר וחיבק אותי בחוזקה.
״טוב נשאר לנו לנפח את כל אלו,״ אמרתי והרמתי את שתי חבילות הבלונים שרצינו לנפח. ישבנו על אחד ממזרוני ההתעמלות ובעזרת בלון ההליום שאדיר הזמים במיוחד תככנו לנפח את כל הבלונים הציבעוניים שיוסיפו לאווירה השמחה.
״יאללה תביאי אחד,״ אמר והבאתי חו בחון אחד, וכפי שהיה כתוב בהוראות הוא הלביש את קצהו על פיית מיכל הגז, פתח את השסתום ולאט לאא הבלון התנפח.
״מגניב!״ אמרתי לאחר שסיים למלא אותו, קשר לו חוט ושיחרר אותו לתקרה.
״יאללה אני אמלא ואת תקשרי.״ אמר וכך התחלנו.

״וואו!״ אמרתי שישבנו ביציעי האולם והשקפנו על כל העבודה שלנו בשלוש שעות האחרונות. את כל הבלונים הפרחנו לתקרת האולם וחלק קשרנו לכיסאות, שולחנות, לדלת וקצת לקירות האולם. זה היה פשוט מושלם.
״כן, מרשים!״ אמר גם הוא בהלהבות ונשען על מרפקיו על ברכיו.
״אתה הולך עוד מעט?״ שאלתי והעפתי מבט בשעון היד שלי.
״כן, אני אוציא אותה לסיבוב עוד שעה בערך ונבוא בזמן להפתעה.״ אמר והנהנתי.
״היא תאהב את זה,״ אמרתי והשקפתי קדימה, מזווית העין ראיתי את גולן בוהה בי מעט.
״מה?״ שאלתי מצחקקת במבוכה.
״כלום,״ אמר בחיוך והמשיך להביט בי במבט חולמני.
״מה?״ שאלתי שוב פעם ולחיי הסמיקו.
״אמרו לך פעם שאת יפה?״ שאל בחיוך.
״סליחה?״ שאלתי מובכת.
״את מהממת,״ אמר ובעזרת שתי אצבעותיו הסיט את פני אליו.
״גולן אני,״ אמרתי בקול וסדוק.
״ששש,״ השתיק אותי ושם את אצבעו על פי ״בואי נחסוך בדיבורים.״ אמר, רכן אליי וכעבור שניות ספורות שפתיו החמימות פגשו בשלי.

~נקודת המבט של סהר~

״פעם ראשונה שאני פה,״ אמר רז כשצעדנו שנינו אחוזי ידיים בשביל הגישה של הפנימיה לאחר שעברנו בשער הכניסה. לכבוד המסיבה של אופיר הוא בא כבן זוג שלי וזו היתה הזדמנות נפלאה להראות לו את הפנימיה שלי.
״נכון.״ אישרתי את דבריו.
״את מהממת,״ אמר שכנעמדנו אחד מול השני באמצע השביל. הייתי לבושה בשימלה שחורה צמודה וסקסית. שרוולי התחרה הארוכים שלה התאימו אותה למזג האוויר החורפי אך בניגוד אליהם שוליה שהתרחבו ככל שהתקדמה לכיוון הירכיים ששם הסתיימה, היוו לה מראה חופשי ומשוחרר. נעלי העקב השחורות שלבשתי נקשו על רצפת השביל והשרשרת הזהובה השחורה שענדתי שברה מעט את השחור ביחד עם האודם הבורדו הכהה שמשכתי על שפתי הבשרניות.
״גם לך לא חסר.״ החמאתי לו ושפשפתי את ידי מעלה-מטה על חזהו.
״כן?את אוהבת את מה שאת רואה?״ שאל והתקרב אלי עם ראשו והנהנתי בעיניים עצומות.
״אולי בסוף הערב תקבלי איזה טעימה קטנה.״ לחש לי באוזני ואז נשך אותה בעדינות.
״בוא, אני אראה לך את הפנימיה שלי.״ אמרתי לאחר התחבטות על עצמי כי ידעתי שאם לא אעצור אותו נלך לעשות את זממנו ולא נספיק למסיבה.

~נקודת המבט של עמית~

״ווהו!״ ליאב צעק בשיגעון ושתה את תכולת הכוס שלו. זה עיצומה של המסיבה וכולנו כבר שיכורים וקורעים את הרחבה. בקיצור עושים חיים.
״אופיר מזל טוב!!!״ צרחתי את נשמתי בעוד אני קופצת על הרחבה למשמע השיר הקצבי שהושמע. מי שבחר את הדי-ג׳יי בהחלט עשה עבודה טובה.
הכניסה הייתה מדהימה, אופיר הופתעה מאוד והיה נראה שהיא מאוד שמחה על המחווה המדהימה שאירגנו לה. שמעתי שאת המסיבה שקד וגולן אירגנו. באמת מעניין איפה היא, בטח רוקדת לה איפשהו.
באמצע כל המתח של אימונים, שיעורים, עבודות והחורף המבאס, מסיבה הייתה במקום הנכון ככה שהרשתי לעצמי להשתגע ושתיתי עוד שלוק מהבירה השלישית שלי כבר.
״עמית איזה יפה את רוקדת!״ ליאב צעק לכיווני צוחק בדיוק כשהתחלתי לרקוד לשיר קצבי.
״יש בעיה?״ שאלתי וגילגלתי את ידי אחת בשניה ממול החזה שלי.
״כן,״ אמר ״זה.״ אמר ובעזרת ידיו הצביע על הריקוד שלי.
״אתה מוזמן ללמד אותי,״ אמרתי במשיכת כתפיים.
״את בטוחה?״ שאל אותי מחויך במבט תחמן ובוחן ואני הנהנתי, הייתי בראש טוב מידי בשביל לסרב. תוך שניות ספורות כבר הרגשתי אותו מאחורי כשגבי נצמד לחזהו ושאצבעותיו נכרכות סביב מפרקי ידיי.
״מוכנה?״ שאל.
״לך על זה גבר!״ צעקתי בכל כוחי, מזיזה את ראשי מצד לצד לפי המוזיקה. כל מה שעניין אותי באותו הרגע זה לבלות ולעשות כיף.
בהתחלה הרגשתי איך הוא מזיז את ידיי מעלה ומטה, כשהוא מעין מסלסל אותן וגורם להן לנוע באופן משוחרר, סקסי, צעיר.
לאט לאט החיוך התפרש על שפתי ובעדינות שחררתי את ידי מידיו והמשכתי עם התנועות האלו.
״את לומדת מהר,״ החמיא לי באוזן.
״אתה חושב?״ שאלתי והתחלתי לצרף תנועות אגן שלא ידעתי שקיימות בכלל ביכולות שלי.
האווירה בנינו הייתה מאוד מתוחה. עמדנו צמודים כשאני רוקדת למולו, סביבנו רעש, אנשים, מוזיקה, חם, צפוף-אבל לא היה אכפת כי באותו הרגע נהנתי כל כך!
״לא לא לא!״ קרא בחיוך והרחיק את ידי מכיוון פי בדיוק שבאתי לקחת שלוק נוסף מהבירה שלי.
\"מה?״ שאלתי לא מבינה והסתובבתי עם הפנים אליו.
״את שתית יותר מידי גברת,״ אמר ושחרר את אחיזתי בבירה ולקח אותה מידי.
הבטתי בו במבט של ׳מה ניראה לך שאתה עושה?׳ כשלגם הוא שלוק ארוך מהבירה.
״זאת הדרך שלך להתנשק איתי?״ שאלתי בחיוך מתגרה.
״ככה את מכירה אותי?״ שאל בחיוך מתגרה והתקרב אליי והנהנתי חזרה בהתגרות.
״אתה יודע שאת הדייט שלך אתה לא תקבל ובגלל זה אתה מנצל כל דבר שקרוב לנשיקה.״ אמרתי בקול בטוח. ״וגם אין לך אומץ חנשק אותי.״
זה מה שאת חושבת?״ הוא ווידא את מחשבותי בחיוך תחמן והתקרב אליי עוד קצת ככה שכבר ממש היינו קרובים.
הנהנתי וצחקוק קטן נפלט מפי. תוך שניות ספורות שפתיו הוטחו בשלי באגרסיביות אך גם בנעימות. וואו! המגע של שפתיו על שלי, סחרר אותי. התנתקנו באיטיות כשחיוך משועשע, מתגרה ומרוצה מרוח על פניו של ליאב. באותו הרגע הבנתי שזה מה שחיפשתי ושזה מה שאני רוצה. היה לי כל כל טוב בנשיקה הזאת.
״מה את חוש-״ הוא התחיל כשקטעתי אותו כשתפסתי בפניו בחוזקה והצמדתי את שפתיי לשלו. נראה שהוא היה מופתע, כי בכל זאת, מי היה מצפה ממני לעשות את זה? אפילו אני לא. אך לאחר כמה שניות שבהן התעשט על עצמו, נראה היה שהוא לוקח שליטה על העניינים ומזווית העין ראיתי שהוא הטיח בעדינות את בקבוק הבירה שלי שהיה בידו בחזה של אחד הבחורים ברחבה, וכשהוא לקח ממנו את הבקבוק וידיו היו חופשיות, הוא תפס במותני וקירב אותי אליו. לשונו עמדה בפתח שפתיי ומעין ביקשה אישור להיכנס אלי פי, פישקתי מעט את שפתיי ונתתי ללשונו להתמזג עם שלי. וזה הרגיש כל כך טוב.


תגובות (11)

יאיייייי הם סוף סוף יחדדד!!!!!
וגולן…. ממזר בוגדני שכמוהו!!!!!
מתה על רז וסהר❤☺
תמשיכי!!

19/06/2015 16:21

יאאאאאאאאאאאאאאאאאא אנייי אוהבתתתתת אותךךךךךךך והפרק מהממם כרגיל אני בשוק מגולן העיקר מארגן לה מסיבה חצוף שיאו

19/06/2015 16:24

כתיבה ממש יפה אני יתחיל לקרוא את הסיפור שלך מההתחלה. אני מקווה שאת זוכרת אותי ושתדעי לא מזמן סיימתי לכתוב את העונה השנייה של הסיפור שלי את מוזמנת לקרוא.

19/06/2015 16:38

סוף סוף פרק חיכיתי מךא התגעגעתי

19/06/2015 17:39

יש !! סוף סוף מושלם!! תמשיכי!!!

19/06/2015 18:10

תמשיכייי!!

20/06/2015 09:33

יאו סהר איזה פרק מושלםםםם תמשיכיי!!

21/06/2015 01:46

כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כןכ כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כןןןןןןןןןןןןןןןן
סוף סוווףףףףףףףףףףףף
אוייי ברוך השםםםם
ידעעתייי אין אין אןןןן
מושלמים שליייייייייי
ליאבבבב אהבהה שלייייי
למרות שהוא של עמיתתתת
אבל לא נוראאאאאאא
אחחחחחחח איזה פרקקק
אלוהיםםםםםםםם
סהר תבורכייייייייייייייי
וגולןןןן אוו מיי גאד אני לא מאמינהנההההה
אבל ידעתי שהוא חושק בההההה
ידעתייייייי
אני פאקינג ידעעתייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
ובהקשר לפרק הקודם……
(אני לא שמתי לב שהעלת ואני כל כך מצטערת על זההה!!!!!)
ודור מגיע לך יזבלללללל מגיע לך
מגיע לךך מגיע לך מגיע לך מגיע לךךך!!!!!
חה חה חה חה חה חה חה חה
בגלל שהלכת לקיים הזאאאתתתתתת
תקנא יזבללל
תאכל מהדייסה שבישלת לעצמךךךךך
פרק מושלם
סיפור מושלם
כותבת מושלמתתת
תמשיייכייייייייייייייי אאאאההההוווובבבתתתתייייייייי
וסהר עניתי לך ;)

22/06/2015 21:37

אה וגם עוד פעם הייתה לי בעיה במשתמש איזה חראאא זההה ולא הייתה לי אפשרות להגיב לכל הסיפוריייםםםםםםםם

22/06/2015 21:41

מהמם
חיכיתי לזה המון הלוואי שיהיו זוג עכשיו:)
תמשיכי❤️

28/06/2015 14:10

אווווף בבקשה תמשיכי !!

29/06/2015 08:27
12 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך