*STAR*
את המתיחה הזאת עשיתי פעם אחת לבן דוד שלי אבל לא העלתי לאינטרנט חחחחח זה היה כל כך מצחיק. מקווה שאהבתם ותגיבו ❤️

״אל תתני לו שוב לפגוע אל תניחי לו לפצוע צאי לדרך חדשה״ פרק 16

*STAR* 07/04/2014 1207 צפיות 4 תגובות
את המתיחה הזאת עשיתי פעם אחת לבן דוד שלי אבל לא העלתי לאינטרנט חחחחח זה היה כל כך מצחיק. מקווה שאהבתם ותגיבו ❤️

מהפרק הקודם:
~נקודת מבט אלינור~
אחריי הסרט צחקנו מלא על כל מה שהיה בו, ריכלנו על מפורסמים, עשינו לק אחת לשנייה.. כמו חברות טובות.
~נקודת מבט *****~
התוכנית שלי מתקדמת מעולה, היא לא תדע מאיפה זה בא לה.
——————————————
~נקודת מבט אלינור~
״בוקר טוב עולםם!!״ צעקתי מהחלון, מודעת לזה שאנשים ישנים עכשיו, השעה 5:40 בבוקר!!!
אני לא יודעת איך קמתי כל כך מוקדם ומאיפה כל האנרגיה על הבוקר אבל, אם כבר אנרגיה למה שלא ננצל אותה?
ציחצחתי שיניים, סיקרתי את השיער ואספתי אותו לקוקו גבוהה מתוח, שמתי טייץ ורוד זוהר של אדידס עם גופיית ספורט תואמת, נעלתי נעליי ספורט, שמתי הרבה דודוראנט, טיפה איפור, אייפון, אוזניות ו.. יוצאים לריצת בוקר.
תוך כדיי שאני רצה חשבתי על כל האירועים המוזרים שקראו לי, על זה שננעלתי במקלחות, על ההודעה המוזרה עם התמונה שלי, אני לא מבינה.. למה שמישהו יעשה לי דבר כזה? אין לי שום אויבים ולא רבתי עם אף אחד אבל, אני לא ייתן למשוגע לנצח, אני לא אפחד ממנו, שום דבר לא יפחד אותי!
הגעתי הביתה, ואוו אני מהירה, הלכתי להעיר את מאור, ניכנסתי לחדר שלו וראיתי ששיר שם, אני אעיר אותם בדרך שלי.
אזז… בואו נתחיל!!!
קודם כל מאורוש, באתי בשקט ואיפרתי אותו בעדינות, איילינר, אודם, סומק, צללית ומסקרה ונעבור אלייך שירוש, לקחתי עיפרון שחור וציירתי לה שפם, זקן וגבות מחוברות.
צילמתי תמונות של הזוג היפה, כיוונתי להם את השעון לעוד 5 דקות והחבאתי את הפלאפון בשביל שיהיה לי סירטון.
~נקודת מבט מאור~
טוו.. טוו.. טוו.. שמעתי את השעון המעורר שלי מצלצל אבל, לא כיוונתי שעון מעורר.
״שיר את כיוונת שעון?״ שאלתי אותה בקול עייף, עדיין עוצם עיניים.
״לא״ אמרה.
״אעאעאעאעאעאעאעאע״ שמעתי את שיר צועקת וקמתי מהר.
״לא ידעתי שעברת צד״ אמרה וצחקה.
היסתכלתי עלייה ורק עכשיו שמתי לב לפנים שלה.
״דברי איתי אחרי שתעשי גבות, שפם ו.. זקן?״ אמרתי.
״על מה אתה מדבר?״ שאלה.
״מראה״ אמרתי.
שיר הלכה למראה והתחילה לצרוח דברים לא מובנים, באתי בשביל להרגיע אותה ואז ראיתי שאני מאופר, מזה?! מה אני קוקסינל?!
״אלינורררר״ צרחתי.
״מה?״ היא שאלה בחיוך כשפתחה את הדלת.
״את עשית את זה?״ שאלתי והצבעתי על פניי עצבני.
״לא״ היא אמרה ואז היא רצה מהר, לקחה את האייפון שלה מתחתית ערמת הבגדים שלי והתחילה לברוח.
לקח לי כמה שניות להבין והתחלתי לרוץ אחריה.
״אני יהרוג אותך״ צרחתי כשאני רץ אחריה.
~נקודת מבט אלינור~
-לפני 10 דקות-
כשהגעתי לחדר שלחתי לאלירן הודעה
׳עוד כמה דקות תגיע לבית שלי מוכן לבית ספר, זאת תהייה חוויה חד פעמית׳ התארגנתי מהר עם בגדים שכבר הכנתי.
סקיני ג׳ינס כחול משופשף, חולצת בית ספר ורודה כהה ונעלי בובה שחורות, חיזקתי את האיפור מהבוקר, פיזרתי את השיער, התבשמתי ולקחתי את התיק שהיה מוכן כבר מאתמול.
״אלינורררר״ שמעתי את מאור צועק. בידיוק בזמן.
הלכתי אל חדרו מתכננת בראשי מה לעשות.
״מה?״ שאלתי בחיוך כשפתחתי את הדלת.
״את עשית את זה?״ שאל והצביע על פניו.
״לא״ אמרתי. רצתי, לקחתי את האיפון שלי מתוך ערימת הבגדים של מאור ורצתי לבחוץ.
״אני יהרוג אותך״ שמעתי את מאור צורח מאחורי.
פתחתי את הדלת וראיתי את האוטו של אלירן מולי.
רצתי מהר לאוטו וסגרתי את הדלת של האוטו.
״תראה״ אמרתי לאלירן מתנשפת והצבעתי על דלת ביתי הפתוחה, מאור יצא מאופר מהדלת לבוש בבוקסר והתחיל לצעוק קללות, אני ואלירן צחקנו ואלירן התחיל לסוע כשמאור התקרב לאוטו.
״ואיי את צדקת, זאת באמת חוויה חד פעמית״ אמר אלירן כשהוא מנסה להסדיר את נשימותיו בגלל הצחוק.
״כן, ואתה יודע מה הכי טוב?״ שאלתי.
״מה?״ שאל.
״הכל מצולם״ אמרתי.
״ואוו שווה, את חייבת להעלות״ אמר.
״חחח.. כן״ צחקתי ואמרתי.
העלתי את הסירטון לאינסטגרם, כתבתי ׳בוקר מושלם לזוג מושלם׳ ותייגתי אותם
תוך שנייה מלא לייקים ותגובות.
מאור הגיב ׳חכי חכי בבית׳.
ושיר כתבה ׳צפי פגיעה׳.
חחח.. אוי הם הולכים להרוג אותי.
הבית ספר עבר רגיל, שיעורים, הפסקות, נשיקות לאלירן ומורות שצועקות עליי.
אחריי בית ספר התקשרתי לאנה כי שיר בטוח תהרוג אותי.
׳הלו׳ ענתה.
׳היי אנה רוצה לבוא אליי?׳ שאלתי.
׳בטח׳ אמרה.
׳טוב אז אני אגיד לחבר שלי גם לבוא שתכירו׳ אמרתי.
׳אויי שחכתי, אני לא יכולה לבוא׳
׳למה?׳ שאלתי.
׳אא.. אמ.. אני עושה בייביסיטר לשכנים שלי״ אמרה.
״אוקיי״ אמרתי.
״ביי״ אמרה.
״ביי״ אמרתי בחזרה. מוזר.. איך פתאום היא ניזכרה שיש לה בייביסיטר?


תגובות (4)

וואי ,אני נקרעתי מצחוק כשקראתי את זה!
תמשיכייייייייייייייי

07/04/2014 20:47

אני התבלבלתי בין השורות,והיא חשבה על דברים מוזרים שקראו לה,ובטעות חזרתי אחורה וקראתי-ננעלתי במלתחות,שמתי הרבה דאדורנט…
או,איך היא הולכת לסבול כשהיא תגיע הביתה,אולי זה שווה את זה,אבל היא לא תצחק הרבה זמן…
טוב זה כבר ברור,אנה היא האנונימוס שרוצה לדרוס אותה

07/04/2014 21:44

אמלה אין לי אוויר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכיייי דחוף

07/04/2014 22:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני לא מאמינה חחחחחחחחחחחחחח אני מתה אני יאמץ את הרעיון על אחים שלי חחחחחחחחחחחחח אני מתה ואני בתוכה שאנה היא האקסית של אלירן והיא זאת שרוצה לפגוע בה ותמשיכיייייייייייייייייייייייי עכשיו אני במתחחחחחחחחחחחחחחח

08/04/2014 15:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך