*STAR*
נו באמת למה יש לי כל כך הרבה עבודות לעשות? זה לוקח לי את כל היום ואני יודעת שהפרק קצר אבל איכות עדיפה על כמות לא? מקווה שתאהבו למרות שזה קצר ושבוע טוב

״אל תתני לו שוב לפגוע אל תניחי לו לפצוע צאי לדרך חדשה״ פרק 26

*STAR* 03/05/2014 1337 צפיות 8 תגובות
נו באמת למה יש לי כל כך הרבה עבודות לעשות? זה לוקח לי את כל היום ואני יודעת שהפרק קצר אבל איכות עדיפה על כמות לא? מקווה שתאהבו למרות שזה קצר ושבוע טוב

מהפרק הקודם:
~נקודת מבט שיר~
היום הכי מושלם בחיים שלי!!! מאור לקח אותי לכל מיני מקומות וקנה לי מלא מלא דברים.
״נוו מאור לאן הולכים?״ שאלתי מצחקקת כשנסענו ברכב שלו.
״הפתעה״ אמר.
המשכנו לסוע עוד כמה דקות.
״שיט שכחתי משהו בבית יש מצב את באה איתי? זה גדול״ שאל.
״כן בטח״ אמרתי.
יצאנו מהאוטו והתקדמנו לבית כשהוא מאחוריי, פתחתי את הדלת ו..
״הפתעה״ כולם צעקו.
ראיתי את כל החברים שלי שרים לי שירי יום הולדת, מברכים אותי ומחבקים אותי.
~נקודת מבט אנה~
הינה הזמן לנקמה שלי.. חומר? יש מצלמה? יש עכשיו מה שנשאר זה שהכל ילך טוב.
——————————————
~נקודת מבט אלינור~
״מזל טוב״ צעקתי וחיבקתי את שיר.
״תודה חיים שלי, מתי הספקת לארגן את כל זה?״ שאלה.
״תתפלאי אבל אח שלך עובד מצויין״ אמרתי וצחקתי. שיר צחקה והלכה לעוד ילדים שבאו לברך אותה.
״אחלה של עבודה עשינו״ אמר אלירן מסתכל על הבית.
״מה שנכון נכון״ אמרתי והסתכלתי גם אני, כולם רקדו ונהנו.
״אז.. אפשר להזמין אותך לריקוד?״ שאל והושיט את ידו.
״כמובן״ אמרתי והחזקתי בידו, הוא לקח אותי לרחבת הריקודים ורקנו ביחד צמוד.
״הלכתי לשתות מאמי״ אמר לי באוזן כדיי שאני ישמע.
״טוב אבל אל תשתה יותר מידי״ אמרתי.
״היי״ שמעתי קול מאחורי.
״היי אנה״ אמרתי כשהסתובבתי.
~נקודת מבט אנה~
״מה קורה?״ שאלתי.
״מעולה, מה איתך?״ שאלה.
כל עוד את עם חבר שלי, עזבי חבר שלי, כל עוד את מחייכת, בעצם, כל עוד את חיה הכל גרוע.
״הכל טוב, אז את ארגנת את כל זה?״ שאלתי עם חיוך מזוייף.
״אני ואלירן״ אמרה. שוב פעם אלירן? לא נמאס לך? לא נמאס לך להרוס כל מה שחשוב לי? את הדבר האחרון שהיה שלי? את הגבר שלי? את החיים שלי? לא נמאס?!?!
״איזה יופי״ אמרתי. היית מתה יופי.
״אני הולכת לשתות, להביא לך?״ שאלתי.
עדיין לא שחכתי למה אני פה.
״כן, בלי אלכוהול״ אמרה. הצחקת אותי.
״אין בעיה״ אמרתי. יש בעיה.
הלכתי לשולחן שבו כל המשקאות, מזגתי לנו קולה, לי בכוס כחולה ולה בכוס אדומה.
הוצאתי את החומר מהכיס, שמתי בכוס האדומה, בדקתי שהמצלמה שלי בכיס והלכתי לכיוון שלה.
אני רק מחכה לראות את הפרצוף שלו שהוא יראה שהיא עם מישהו אחר וכמובן שאני אהיה פה בשביל לנחם אותו, סוף סוף היא תרגיש את מה שאני הרגשתי.
~נקודת מבט שיר~
ואוו.. זה יום כזה מושלם, כל החגיגה הזאת שארגנו לי האנשים שכל כך חשובים לי, אח שלי, חברה הכי טובה של וחבר שלי, שום דבר לא יכול להרוס לי את היום ה.. מה זה?! מה אנה עושה פה? ולמה היא שמה דברים במשקה? שיט היא הולכת לאלינור, אני לא אתן לזה לקרות, אז רצתי.
״אוי סליחה, לא שמתי לב אני כזאת קלמזית היום חח״ אמרתי וצחקתי על אנה שכולה הייתה רטובה כי ׳בטעות׳ דחפתי אותה כשרצתי.
~נקודת מבט אנה~
סוף סוף הנקמה שלי הג.. בשנייה אחת מה שראיתי זה היה את התקרה של הבית והייתי מלאה בקולה, הסתכלתי מי זה היה ומי זאת הייתה? השיר הזאת היא תמיד הורסת, הכל היא הורסת.
״אוי סליחה, לא שמתי לב אני כזאת קלמזית היום חח״ אמרה וצחקה. היא חייבת כאפה ועכשיו, יש לה מזל שיש פה אנשים.
״לא נורא במילא עמדתי ללכת הביתה״ אמרתי. זה נורא ואיום, היא הרסה לי את התכנית, החומר הזה עלה לי מלא כסף והבגדים שלי חדשים, שונאת אותה!!!


תגובות (8)

תמשיכי !!
אני אוהבת את הכתיבה שלך!
ומיכאלה ומתן חייבים להיות יחד!

03/05/2014 20:30

    טולי כפרה עלייך טעית בסיפור חחחח
    תמשיכייייייייייייייי מגיעה לבת זונה הזאת סתומה בלי להרוג אותה יש לה מזל ! ! !
    מושלם מתה על הסיפור ועל הכתיבה שלך!!!!

    03/05/2014 20:43

    חחחחחחחחח איזה קרועה חחחח הרגת אותי
    וקוראת חדשה תמשיכי

    04/05/2014 07:47

אעאעטעאעטיעאעא יואו תמשיכעייי

03/05/2014 22:08

טולי גם אני בדרך לקרוא את הסיפור הזה תמשי
כייייייייייייייי

04/05/2014 07:38

מושלם!

08/05/2014 21:39

רק הרגע ראיתי את הפרק….
תמשיכי!
מושלםםםםםם

15/05/2014 20:20

או הו, עבר כבר חודש, חשבתי שנטשתי אותך,אבל בעיקרון את נטשת אותנו…

06/06/2014 13:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך