*STAR*
ווהוווו פרק 10!! תהנוו ותגיבו ;)

״אל תתני לו שוב לפגוע אל תניחי לו לפצוע צאי לדרך חדשה״ פרק 10

*STAR* 29/03/2014 1130 צפיות 4 תגובות
ווהוווו פרק 10!! תהנוו ותגיבו ;)

מהפרק הקודם:
~נקודת מבט אלינור~
העלתי תמונה שלנו לאינסטגרם שאנחנו מתנשקים ואני בחלוק בית חולים ורשמתי ׳אחרי כל הנאחס חייב להגיע משהו טוב אהובי אני אוהבת אותך׳ ותייגתי את אלירן, ישר התחילו לייקים ותגובות של ׳מה קרה?׳ ו-׳מזל טוב׳ וכל זה אבל התגובה שהכי עיניינה אותי הייתה ׳אהובתי המושלמת, האושר שלי, אני כל כך אוהב אותך שאת לא מבינה כמה׳ זהו!! אני מאוהבת!!
~נקודת מבט *****~
אני לא מאמינה שיש לו מישהי אחרת!!! אני חייבת לנקום, אני יתחיל לתכנן עכשיו והם לא ידעו מאיפה זה בא להם מוחעחעעחעחעחע!!!
——————————————
~נקודת מבט אלינור~
בוקר. בית חולים. איכס! אני רוצה הביתה!! למה לא משחררים אותי? ואז ראיתי את הרופא ניכנס.
״אלינור אנחנו נערוך לך בדיקות ואם את תהיי מוכנה נשחרר אותך הביתה״ יששש! חבל שלא דיברתי על מיליון דולר.
התחלתי להעיר את אלירן בנשיקות קטנות על הלחי והצואר, הוא נישאר לישון איתי אתמול. הוא קם.
״בוקר טוב אהובי״ אמרתי.
״בוקר מושלם אהובתי״ ענה לי.
״מתי אמורים לשחרר אותך?״ שאל.
״עוד כמה דקות יש לי בדיקות ואם אפשר משחררים אותי״ אמרתי בשימחה.
״יופי חיים שלי״ אמר והתקרב לנשק אותי.
״איככ לא ציחצחת שיניים!!״ אמרתי.
״נוו אבל אני רוצה נשיקה!״ אמר.
״ת-צ-ח-צ-ח!״ אמרתי כאילו מסבירה לילד קטן.
״אני רוצה נשיקה עכשיו! נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה נשיקה״ צעק בקול של ילד קטן.
״חחחח טוב טוב״ צחקתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים.
״מה זה הנשיקה הקטנה הזאת??״ שאל.
״נשיקה קטנה שאם הייתה מצחצח הייתה גדולה״ אמרתי ורצתי.
״ביושש יש לי בדיקות חחחח״ הוספתי.
עשיתי את כל הבדיקות ואמרו לי שאני כבר יכולה להשתחרר, איזה אושר!
״חיים שלי חוזרים הביתה״ אמרתי לאלירן כשנכנסתי לחדר.
״יופי אהובתי, בואי״אמר. החלפתי אץ הכותונת של הבית חולים בבגדים שאמא שלי הביא לי אתמול, קיבלתי אישור יציאה והלכנו הביתה.
העלתי תמונה שלי ושל אלירן מהבוקר ורשמתי ׳סוף סוף הביתה עם אהבת חיי׳ והעלתי, לייקים, תגובות וגם מאלירן.
~נקודת מבט *****~
היא חזרה הביתה.. ועוד איתו.. זונה!! היא עוד תשלם על מה שהיא עושה!! כמעט סיימתי לתכנן את התכנית, זה יהיה היום הכי גרוע בחיים שלה!! מוחעחעעחעחעחע!!!
~נקודת מבט אלירן~
סוף סוף שחררו אותה!! אהבה שלי היא, פעם אחרונה שהיא תהייה בבית חולים, עכשיו אני משגיח עליה עם 800 עיניים 24/7.
״את בטוחה שתסתדרי?״ שאלתי בפעם המיליון.
״חחחח כן״ ענתה.
״נוו אבל חיים שלי אני רוצה להיות כאן ולהשגיח עלייך״ אמרתי.
״אל תדאג אני נשארת בבית וגם מאור עוד מעט חוזר מבית ספר״ אמרה.
״אבל..״ אמרתי.
״בלי אבל! אתה צריך ללכת הביתה, להתקלח ולישון.. אתמול דאגתה לי והיום אני לך״ אמרה וחייכה. אלוהים איזה חיוך!! אי אפשר שלא להסכים לה.
״טוב אבל, אני חוזר בערב״ אמרתי.
״טוב ועכשיו הביתה, אוהבת אותך״ אמרה.
״אוהב אותך אמרתי. נישקתי אותה והלכתי הביתה.
~נקודת מבט אלינור~
ישבתי בסלון, רואה בובספוג ואוכלת טוסט ואז קיבלתי הודעה.
׳תהני מהארוחה והסרט אבל, את לא תהני לעוד הרבה זמן מוחעחעעחעחעחע!!׳ והייתה מצורפת תמונה שלי מעכשיו. התחלתי לסגור את החלונות ולנעול את הדלתות בלחץ. אימלה!!!
טוק טוק טוק. אימלה!! דפקו בדלת!! אולי זה הוא? הסתכלתי בעיינית וזה היה


תגובות (4)

אני קוראת חדשה זה ממש יפה והחלק האחרון מזכיר לי שקרניות קטנות רצחחחח תמשיכייייי היוםםם

29/03/2014 15:38

    חחחחח כן גם לי זה מזכיר אבל הסיפור לא ממש יעסוק בזה ובדיוק אני רואה שקרניות קטנות ויפות

    29/03/2014 16:15

תמשיכיייייייייייייי

29/03/2014 16:27

מי לעזעזל רושם בהודעה מחעעחחעחעעחע?
היא חסרת חיים או משהו כזה?
היא הרסה את האיום,זה נשמה כאילו ילד בן 5 שלח את זה..

30/03/2014 14:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך