מורן ♥ new :)
ווואיייי כמה לימודיםםםםם!!! בנסס היה לי אתמול קצת זמןן אז המשכתי עם חברה את הסיפור בערך ב2 בלילה ולא הספקתי לעבור עליו אז זה מה שיצא חחחחחחח אוהבת ❤️❤️ אהה ושיר אני בפרק 57 של העונה הראשונהה וזה מושלםםםם !!! בגללך גם נדבקתי ב״זוכרת״ חחחחחחחח (:

״היי את תני לי סימן״ ❤️ פרק שני

מורן ♥ new :) 28/05/2014 918 צפיות 6 תגובות
ווואיייי כמה לימודיםםםםם!!! בנסס היה לי אתמול קצת זמןן אז המשכתי עם חברה את הסיפור בערך ב2 בלילה ולא הספקתי לעבור עליו אז זה מה שיצא חחחחחחח אוהבת ❤️❤️ אהה ושיר אני בפרק 57 של העונה הראשונהה וזה מושלםםםם !!! בגללך גם נדבקתי ב״זוכרת״ חחחחחחחח (:

– ליאל –
"וזהו… ואי נשמה תודה על הראיון, אני חייב לך בגדול״ אודי אמר לי אחרי שהוא כיבה את המצלמה וחיבק אותי חיבוק מוחץ.
״בקטנה, תקנה לי בגאט שניצל ואנחנו פיטים״ אמרתי ושנינו צחקנו. אודי זה ילד מהמקיף שלי, מיב, הוא קרוב משפחה של איזה מגישה בחדשות, אז עם כל הפרוטקציות שיש לו נתנו לו להיות סוג של מראיין לעיניי מוזיקה. כן, זה נשמע עלוב רצח, אבל עם 7 אלף שקל לחודש ועוד בשביל תיכוניסט מי לא היה קופץ עלזה??
״ליאל לבמהה״ קרא לי המפיק של המסיבה. גלגלתי עיינים וחייכתי לאודי, ״נראה אותך במקיף הא?״ צחקנו והוא הלך. נשמתי עמוק ועליתי לבמה.
בגלל שזה היום הראשון של הלימודים אז אני צריכה להפציץץ, להוציא את כולם מהבאסה, הפאק הוא שהבאתי היום שני סטים חדשים, שזה וואחד הימור… נלחצתי רצח, מעניין אם יאהבו אותם או לא… יאללה מה אכפתת לי העיקר להשתחרר קצתת!!
קיצר שמתי את הסט הראשון. בהתחלה כולם היו כזה יבשים ולא זזו עד שהתחילו להתמלא המקום ואז נהיה שם.. פיייי ממש טומורולנד של קריית אתא.
התחלתי לעוף על עצמי אחרי שראיתי שכולם מתלהבים ושמתי עוד סט, לא שמה לב לכלום חוץ מלחיוך שהיה תקוע לי על הפרצוף. ככה זה שהמוזיקה זורמת לך בוורידם.. (;

אחרי שאני ועמית (אחי שתמיד בא להשגיח עליי) הגענו לבית רק בארבע בבוקר אמא צרחה עלינו חתיכת צרחה..
״אתם התחרפנם לגמריי הא??? זה לא החופש הגדול, יש לכם לימודים מחר!! באמת עמית, בשביל מה אני שולחת אותך איתה? בשביל שתישארו שם עד שעות כאלה??״ היא התחילה לחפור ולחפור… טוב תכלס אני מבינה אותה, אבל ראבקק, הגעתי רק עכשיו! תני לישון!!
״נו אמא אין לי עוד הרבה הזמנות, ביטלתי את הרוב. ישלי עוד אחת מחר וההבאות רק בראש השנה וסוכות. עזבי אותי…״ אמרתי והלכתי לחדר עייפה, מנסה להשלים כמה שיותר שנות שינה..

– אביתר –
״אחותך עושהה לי אתת זה, אני רוצהה לשים בהה, רואיםם שהיא קיבלה תגניםם שלה מהאימאא״ אביאל התחיל לשיר. טפיי איזה בן של זונהה!! גם מעיר אותי בשבע לפנות בוקר וגם עם השיר המזדיין הזה.
״לך זדיין״ אמרתי וזרקתי עליו כרית. הוא התחיל לצחוקק.
״החבר הכי טוב שלך אברר היהה לך גיס חדשש״ הוא המשיך והלך.
סאמקק לפעמים אני שונא את הקטע הזה שהוא גר איתי. תבינו, אביאל.. אינלו בדיוק איפה להיות, אז מאז שאנחנו מכירים הוא פשוט גר אצלי. אשכרה, מהיום הראשון שנכנסתי לבית הזה אחרי שסבא וסבתא שלי זכרונם לברכה נפטרו ודפקתי לו מכות, הוא בא בערב עם שתי ידידות שלו ונשאר לישון פה. מאז הוא כבר נהיה חלק מהבית הזה כמוני, אולי אפילו יותר.. שנה שעברה הוא היה עובד במוסך במקום ללמוד, אז עם המשכורת שלו הוא היה משלם על הארונה והחשמל ואני על כל השאר מהכסף של ההורים שלי..
טוב מה עכשיו מחשבות כאלה על הסבאחח??
קמתי מהמיטה והלכתי למטבח, רואה את אביאל כבר יורד על מנה שווארמה.
״איכסס על הבוקר?״ אמרתי והוצאתי פיתה מהמקרר. שמתי שם חומוס והתחלתי לאכול.
״תגיד מה עם זאתי… נו שילת״ הוא אמר, ״ היא בטוחה שאתה הולך לכרוע ברך״ הוסיף ואני נחנקתי.
״פחחח חיה בסרט של דיסני… תן לי רק להחזיר לה את הכסף שהיא נתנה לי וזהו״ אמרתי.
״מה איזה כסף??״ הוא שאל.
״הכסף שהיא נתנה לי לטסט לאוטו. עוד איזה שבוע אני משכיר למישהו את הבית לחמש״וש ובסוכות לאיזה כמה תיירים. נגור איזה שבוע אצלה ועד שמחת תודה בעזרת השם נעיף אותה..״ אמרתי והוא הסתכל עליי בעצבים.
״אהה ומתי בדיוק תיכננת לספר לי שאתה הולך להעיף אותי מהבית לשבוע??? בן של זונה.. איפהה אני יהיה עכשיו? כוסומוו ראש השנה זה בשלישי״ הוא אמר בייאוש.
״מה אתה לא מקשיב?? אומרים לך שנהיה אצלה בנתיים״ אמרתי לו בעצבים.
״מה אצלהה ?? ומה המשפחה שלה תגיד בדיוק?? סבבה, הם יודעים שאתה מזיין אותה אז יעני אתם חברים אז סבבה, אבל מה איתי?? וזה עוד יומיים מי בכלל יתן לי??״ ראסמי הוא צודק.. סחה אביתר, עוד פעם יצאת מנאייק..

– ליאל –
בגלל שזה רק היום השני ללימודים ועדיין לא לומדים כלום אימוש הסכימה לנו להישאר בבית. אז סחבתי את עמית שיבוא איתי לפגישה עם איזה מישהו מירושלים שרוצה שאני יבוא לשם בראש השנה. כאילו יש חופש מחר, בשלישי, אבל הערב חג זה ברביעי, אז שלישי אני היה שם ורביעי נעשה ערב חג בבית.
״אני מארגן לך הכוללל, מהציוד עד לבית מלון ולמה שבא לך, רק תבואיי, שמעתי עלייך רק דברים טובים ואני פשוט חייב אותך שם!! אם אנחנו לא משחקים אותה בראש השנה הלכה כל השנה״ הוא אמר. באתי להסכים ופתאום העמית המפגר הזה התחיל לדבר.
״שני חדרים, עם גקוזי, קערת פירות, כוסית חינם מ10, אההה ואני רוצה תמונה עם חנטל. תסדר לי את זה ונסע אפילו עד אילת״ הוא אמר. דפקתי לו ברכייה מתחת לשולחן והוא התחיל לדמוע. חחחחח מגיע לו.
״יודע מה?? הולך״ הבנאדם אמר.
אני ועמית הסתכלנו אחד על השני בשוק.
״סגרנו״


תגובות (6)

חחחחחחחחח אני בוכההה ״ותמונה עם חנטל״.
יש לך הומור קורע❤️

28/05/2014 15:39

חחחחח הורג אותי ההומור שלך מזכיר לי את היציאות שלי כשאני עצבנית… דרך אגב את לא אמורה ללמוד עכשיו חזק עם כל הבגרויות? חחחח

28/05/2014 19:08

חחחחחחח יאוווווו אנייי פשוטטט מתההה זהוווו מתהה תמשיכיייי

28/05/2014 20:54

יאוו איך אני חולה על הסיפוריםם שלךך!!!!
הרסת אותי עם הקטע הזה בסוף..תמונה עם חנטל..
ובאמת מה אם כל הבגרויות שלך?!
אין, ידעתי שהם מפנטזים שהם אומרים שהם לומדים.. בטוח כל יום חגיגה.
הבית ספר שלנו מושבתת!!!
רק כיתות ט' נמצאים בבית ספר.. כל השאר.. השד יודע מה הם עושים..
זה לא פייר, אני רוצה גם חופששש!!!!!!
אה, ותמשיכיי(: חחח

28/05/2014 21:50

תמשיכיייי

28/05/2014 21:54

מושלםםם תמשעכי

28/05/2014 22:15
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך