היי מקווה מאוד שאהבתם , אם תרצו שאני ימשיך עם הסיפור תגידו לי , תגיבו הרבה אוהבת ❤️

״ומה אם נתנשק האם זה משהו שאת תזכרי תמיד…״ הקדמה

היי מקווה מאוד שאהבתם , אם תרצו שאני ימשיך עם הסיפור תגידו לי , תגיבו הרבה אוהבת ❤️

היי מקווה שתאהבו את הסיפור קריאה מהנה..

לפעמים החיים מובילים אותנו למכשולים סגורים שלא ניתן לצאת מהם בלי עזרה כך חשבתי לעצמי בעודי שוכבת במיטה ורואה סרט על אהבה.
*סטופ*
היי אני רומי בת 15 מתל אביב ,
יש לי שער שחור מתולתל שאני תמיד מנסה להחליק , שונאת את השיער הזה..
עם הייתי שמנה 15 קילו יותר ממה שאני עכשיו ( שקלתי 60 והיום אני שוקלת 45).
יש לי 3 אחים גדולים, אלירום, שחר ומאור.
אלירום- בן 17 כיתה יא, לא מעשן , לפעמים שותה וסטוציונר כשמתחשק לו, הייתה לו חברה רצינית מגיל 14 עד גיל 16.5 והוא עזב אותה כי היא בגדה בו מאז הוא לא שם על בנות …
שחר- בן 19 בצבא, הוא בקרבי בא לבית כל שלושה שבועות שבועיים , אין לו חברה והוא לא סטוציונר הוא מעשן ושותה.
מאור- בן 17 כיתה יא׳, מעשן שותה וסטוציונר כבד, שונאת איך שהוא מתנהג…
אני בקשר הכי הרבה עם מאור ואלירום,
עם שחר רבתי לפני כמה חודשים, אנחנו לא מדברים כי היה לנו ריב ממש גדול בעקבות משהו ואיחלתי לו דברים שאני מצטערת עד היום, אני ממש רוצה להשלים איתו אבל הוא לא נותן לי לדבר איתו…
יש לי הורים מושלמים אבא גילי ואמא דורין…
אבא שלי חזק בתחום הנדל״ן ואמא שלי מעצבנת אופנה…


תגובות (4)

*ומה אם נתנשק

13/04/2015 16:54

חחח תודה לא שמתי לב.. כתבתי הודעה למי שרוצה לקרוא סיפור חדש הבאתי רעיון תגיבי בבקשה תודה…

13/04/2015 16:56

אני חושבת ודי בטוחה לפי כל הסיפורים באתר שזה יהיה עוד סיפור ערסים טיפוסי, בלי להעליב. היא תתאהב בסטוציונר ואח שלה יתעצבן הוא ישבור לה את הלב ואח שלה ירביץ לו וינסה לעודד אותה היא תתאהב במישהו חדש ובסוף תחזור לסטוציונר. היא תיכנס להריון וכולם יחיו עד אושר ועושר. חרוש. תעשי משהו שלך, מקורי. משהו שעוד לא ראו באתר. סיפורי ערסים יש בכמויות פה, באמת. משהו יחודי כבר אין כמעט. חוץ מכמה כותבות, כמו אנונימית, עוד אחת, רוני, פירפיר ואני אכניס גם אותי כי לא כתבתי סיפור ערסים בחיים.
תקראי סיפורים של הבנות שלא כתבו סיפורי ערסים ותחשבי על רעיון בלי ערסים או סטוציונר. ובסיפור לא מספרים על הדמויות אנחנו צריכים להכיר אותם תוך כדי.
בהצלחה בכל מקרה באתר.
טולי♥

13/04/2015 17:16

טוב תודה אני כותבת סיפור חדש תקראי

13/04/2015 17:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך