Roni1
תגיבו ❤️

״לתקן את העולם״- פרק אחד עשרה

Roni1 30/04/2015 961 צפיות 6 תגובות
תגיבו ❤️

•אלירן•

נכנסתי לתוך תא בשירותי בית הספר, בעודי עושה את צרכיי, שמעתי לחשושים מבחוץ.
״אבל עוד מישהו רוצה להצטרף,״ מישהו אמר,
״תקשיב אנחנו כבר חמישה, זה כבר לא כיף.״ עוד מישהו הוסיף,
״זה שש מאות שקל, אחי.״ הקול הקודם אמר.
הנחתי שהיו שם שני אנשים.
״בוא נוסיף אותו,״ אמר הראשון,
״טוב,״ השני מלמל בחשש.
הם קראו למישהו מבחוץ. כול הזמן הזה אני עמדתי בצד השירותים, מנסה להחביא את עצמי כמה שאפשר.
״מה החלטתם,״ הנער השלישי שאל.
״אתה בפנים, מעכשיו, אתה גם נלחם על ירדן.״ אחד מבניים הקודמים אמרו, כך הם גמרו את השיחה ויצאו מהשירותים.

——-

נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד ירדן בשקט. שבראשי לא מפסיקים לעבור מחשבות על מה ששמעתי ״גם אתה נלחם על ירדן״ הקול הדהד בראשי.
״אלירן,״ ירדן לחשה,
״מה?״ מלמלתי וחזרתי למציאות.
״מה יש לך?״ היא שאלה,
״מאז שיצאת אתה שקט.״ היא המשיכה במהירות.
״לא, סתם.״ אמרתי וחייכתי,
״עייף.״ תירצתי ובכך גמרתי את שיחתנו.

•ליאב•

התיישבתי הקפיטריה ליד אלירן נועה, אושר, יהב, ירדן, עידן ויולי, שהצטרפה אלינו לאחרונה.
״היי,״ מלמלתי ונשקתי לירדן על לחיה הימנית,
״היי,״ ירדן מלמלה, בזמן שהשאר אמרו שלום קטן.
״מה הולך?״ שאלתי והסתכלתי על אלירן, שהיה שקט מאז שהגעתי.
״בסדר.״ אלירן אמר והסתובב לכיווני,
״אתה בא רגע לצד, אחי?״ הוא שאל ברצינות,
״כן,״ מלמלתי והלכתי איתו.
״תשמע,״ הוא מלמל וגירד בסנטרו, כמו שהוא עושה תמיד שהוא חושב.
״כן?״ שאלתי וסימנתי לו להמשיך,
״בבוקר, יצאתי לשירותים.״ הוא התחיל להגיד והתנשם בכבדות,
״שמעתי כמה בנים, הם מתערבים על ירדן.״ הוא שפך במהירות.
הרגשתי את ורידי יוצאים ואותי מאדים. איגרפתי את ידיי והתנשמתי כדי להירגע.
״מי אלה היו?״ שאלתי ברוגע.
״שמע, אחי״ הוא אמר, ״אם אתה עושה משהו, אני איתך.״
״מי אלה היו?״ חזרתי ושאלתי,
״אני חושב שזה נועם, מהשכבה.״ אלירן אמר ותפס בידי,
״היו איתו עוד כמה.״ אלירן אמר, ״אם אתה עושה משהו, אני איתך.״ הוא חזר.
הנהנתי והתחלתי להתקדם.
״אז כדאי שתבוא.״ אמרתי אחריי.

•נקודת מבט כללית•

ירדן הסתכלה כל אלירן וליאב מתרחקים, שניהם נראו לה מעוצבנים.
היא תירצה לכול שאר החברים שהיו בשולחן שטות והלכה אחרים.
ליאב ואלירן, שהיו שניהם בסטרס מהחדשות שנודעו להם זה הרגע אפילו לא שמו לב שירדן באה אחריהם.
הם התפרצו במהירות לכיתה של נועם, בזמן שנועם ישב בכיסאו וצחק עם חבר.
שניהם נכנסו לכיתה וליאב החל להכות אותו, הוא ניסה להאבק חזרה, אבל ליאב היה חזק ממנו פי כמה.
אלירן שרצה גם להשתתף בכול ההמולה, העניק אגרוף לנער שעמד וצפה מהצד, אלירן זיהה את קולו מהשירותים.
בכיתה היה תוהו בבוהו, כולם נאבקו עם כולם וקללות התרוצצו באוויר.

•ירדן•

נכנסתי לכיתה כששמעתי רעש, נדהמתי לראות את כול הנערים שם מתקוטטים.
ניסית לצעוק כמה פעמים, אבל אף אחד לא הקשיב. כולם היו עסוקים בלרסק אחד לקני את הלסת.
הלכתי לליאב ונעמדתי בינו לבין הנער הבלונדיני, נועם נדמה לי.
״מה הולך פה?״ שאלת בצעקה והרחבים דעכו בהדרגה.
כולם הסתכלו עליי.
״מה הולך פה?״ שאלתי שוב, כשאף אחד לא ענה.
״הם התערבו עליך.״ אלירן מלמל והסתכל עליי,
״מה?״ שאלתי והנעתי את ראשי מצד לצד בנסיון נואש להבין מי נגד מי בכול העיניין.
״הם מתערבים עליך.״ אלירן איית כול מילה בנפרד,
״מי?״ שאלתי ושמטתי את ידיי מליאב, הוא התקרב לחבק אותי.
״הם,״ אלירן הצביע על ארבעת הנערים שעמדו מסביבי, מתנשמים.
פעם דבר כזה היה מחמיא לי, ירדן הקודמת הייתה מגחכת להם בפנים ומעניקה להם לא יותר מתגובה עוקצנית.
אבל היום, דמעות נקוו בעיניי והסתכלתי על חבורת המסכנים מסיביבי.
״מה קנאתם בו?״ שאלתי והצבעתי על ליאב.
״קנאים מסריחים, אני מאחלת לכם שאף פעם, אבל אף פעם. לא תתאהבו, לא תתרגשו. לא תחוו את הרגש הזה שנקרא אהבה. הלוואי שכול בת שרק תתחילו להרגיש אליה רגש תעשה לכם את זה!״ אמרתי להם והסתכלתי לכול אחד בעיניים, הם שתקו.
״אמן.״ מלמל וירק , ניקה את שפתו מהדם הקרוש שהיה עליה והוביל אותי ליציאה.
אלירן בא גם.


תגובות (6)

וואו! אהבתי ממש, זה ממש מעניין וזה כתוב בצורה כל כך טובה, אין לי הרבה מה להגיד לך כדי לשפר כי לדעתי זה מדהים.
אבל מה שכן אני לא הבנתי, זה איך ממצב שהיא כועסת עליו בגלל מה שעשה לנועה (ירדן על ליאב) אז פתאום הם מסתכלים אחד על השנייה במבטים מאוהבים, זה פשוט קצת לא מסתדר לי, את יכולה להסביר לי?
חוץ מזה זה מושלם וגם אהבתי את כל השמות, תמיד רציתי לקרוא סיפור שלדמות הראשית קוראים ירדן.
תמשיכי❤️❤️❤️

01/05/2015 10:13

    קודם כול, תודה. אבל אני חושבת שאחרי שנועה ראתה שירדן מרגישה משהו לליאב, אז היא תוותר לליאב קצת.
    והשמות זה מבוסס על מציאות, רובם בכול אופן. אם זה מעניין אותך את מוזמנת לשאול.
    תודה ❤️

    01/05/2015 10:39

    לא לזה התכוונתי.
    נועה, שמתי לב שהיא קצת הרפתה.
    אבל את לא הראית שום סימן לכך שירדן או ליאב בעניין אחד של השנייה, חוץ מהעניין של המבטים המאוהבים.
    זאת אומרת, למשל כשאת כותבת מנוקדת המבט של ירדן, היא לא חשבה או אמרה שום דבר שרומז לכך שהיא בעניין או שהיא חושבת על ליאב בתור משהו מעבר לידיד או חבר טוב.
    אני חושבת שאת צריכה יותר לכתוב בנקודות המבט שלהם מחשבות אחד על השנייה כי זה קצת לא הגיוני שהם יסתכלו אחד על השני במבטים מאוהבים אם הם אפילו לא חשבו אחד על השנייה.
    אבל על תתפסי אותי במילה אני קראתי את הסיפור הזה רק אתמול בלילה והיום בבוקר הגבתי אז אולי אני קצת לא זוכרת והיו כמה מחשבות, בכל אופן לא מספיק.
    חוץ מזה אני באמת מאוד אהבתי ואני מחכה להמשך,
    שבת שלום❤️

    01/05/2015 14:47

    ואולי זו רק אני, אבל אני ישמח עם תנסי לסדר לי קצת המחשבות ולפתור לי כמה סיבוכים בראש לגבי הסיפור שלך, ובאמת סליחה על החפירה.

    01/05/2015 14:50

תמשיכי!

03/05/2015 09:54

אני מסכימה עם רון אבל אני חושבת שבכל זאת הסיפור מדהים, תנסי להפחית עם בנקודת מבט כללית כי לדעתי האישית חלק מאוק עמוק לחזק בסיפור זה המחשבות על המתרחש מנקודת מבט של מישהו מסויים ואיך מישהו אחר מרגיש על זה ומה הוא חושב על זה ולדעתי זה מה שיפה בנקודות מבט וכשאת עושה נקודת מבט כללית הרגשות ו המחשבות ו הדברים היותר עמוקים שמעניינים לא נכתבים ואני חושבת שקצת חבל כי אני יודעת שאת כותבת נהדר ואם תכתבי גם מחשבות לתחושות של הדמויות זה יהיה מדהים.

18/05/2015 01:53
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך