היי, זה הקדמה לסיפור הראשון שלי, אני מאוד מקווה שתאהבו, יצא לי קצת ארוך..

״מבט אחד שלך..״- הקדמה

31/07/2015 595 צפיות תגובה אחת
היי, זה הקדמה לסיפור הראשון שלי, אני מאוד מקווה שתאהבו, יצא לי קצת ארוך..

מקווה שתאהבו3>
הקדמה-
לוטן אזולאי:
שלום, אני לוטן, אני בת 15 וחצי עולה לכיתה י׳, אני די נמוכה ורזה.. יש לי שיער חום עד אמצע הגב שבהתחלה הוא כהה ובהיר בקצוות, עיניים חומות, די קטנות ומלוכסנות. אני די משוגעת וגם קצת הרבה היפראקטיבית:) אני אוהבת לצחוק ולעשות שטויות;) ריקוד זה חלק בלתי נפרד מחיי! וגם נוטלה כמובן!
יש לי אח גדול, בן 17 וחצי, הוא מדהים! הוא קצת ערס אבל הוא לא משחק בבנות, הוא שומר עליי מהכל! אבל לא לוחץ מידי, אני מספרת לו כל דבר שקורה לי בחיים, הוא מאוד חשוב לי! יש לי הרבה חברות טובות ואחת במיוחד- שקד, היא כמו אחותי אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה , אני מתה עליה!
יש לי שני הורים מדהימים, לא חסר כלום, אין חבר.
דניאל אזולאי:
שלום שלום, אני דניאל אזולאי, בן 17 וחצי, שיער קצר קוצים, אליקס ועגיל באוזן אחת, שרירים וקוביות יש, גבוה, אני מאוד אוהב לעשות ספורט, יש לי אחות קטנה – לוטן , היא הנסיכה שלי, אני מת עליה, שומר עליה מכל דבר אבל לא יותר מידי, נותן לה לקבל החלטות בעצמה, אבל עוזר מהצד. יש חברה, ליאן, קשר רציני, אני אוהב אותה מאודד!
שקד מצליח:
היי, אני שקד מצליח, בת 15 וחצי, גובה ממוצע, רזה, שיער חום בהיר, עיניים ירוקות גדולות, חברה הכי הכי טובה- לוטן אזולאי, חיימשלי הילדה הזאת! אני אוהבת לרקוד ולהשתגע. אני בת יחידה להורים מושלמים! אין חבר.
בן קדוש:
שלום חברים, אני בן קדוש, גבוה, בן 17 וחצי, שיער מוהיקן שחור פחם, עיניים ירוקות, עגיל בלשון, אליקס ועגיל באוזן אחת, אוהב מסיבותת!! אני מכבד בנות שמכבדות את עצמן, חולה ספורטט! יש קוביות ושרירים, הורים מדהימים ואחות קטנה בת 13- דנה, נסיכה שלי אני חולה עלייה! אין אהבה, אבל כשהיא תבוא, תבוא…


תגובות (1)

אה, ואם למישהו יש הערה או דבר שהוא חושב שצריך או כדרי לתקן או לשנות אני אשמח לשמוע:)

31/07/2015 00:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך