storylove
אז ככה,אמ אני חושבת שזה הסיפור הראשון שאני נותנת את כל כולי בישבילו,אני מאוד מקווה שהוא יצליח לי כי באמת העלילה יפה!,כן אולי היא נראת כמו כל הסיפורים וסיפורי ערסים וזה אבל לא!,יותר תקראו ויותר תבינו מה המסר אוהבת ומתפללת שיצליח לי חח ...❤️

״מדוע אין בי כוח מעברנו לברוח ואת פנייך לשכוח״,דמויות (ממליצה לכן!!)

storylove 19/01/2015 852 צפיות אין תגובות
אז ככה,אמ אני חושבת שזה הסיפור הראשון שאני נותנת את כל כולי בישבילו,אני מאוד מקווה שהוא יצליח לי כי באמת העלילה יפה!,כן אולי היא נראת כמו כל הסיפורים וסיפורי ערסים וזה אבל לא!,יותר תקראו ויותר תבינו מה המסר אוהבת ומתפללת שיצליח לי חח ...❤️

את אמורה לדעת שמשפחה זה מעל הכל,לא משנה מה תמיד תדעי שהם כאן בישבילך!!,בגד בך?,יש עוד הרבה שיזכו בך!!
אל תוותרי אף פעם בישביל גבר,אף פעם!!…

אריאל טרבלסי – בן 17.5 עיינים כחולות ושיער שחור,אריאל הוא מהאלה שכל בת חולמת עליו,ושכל אחד מת שיהיה החבר שלו,הוא תמיד כאן בישביל כולם,הוא תמיד אוהב להסתבך,לעשן,לשתות בקיצור ערס לא צריך כל כך הרבה הסברים.
מגיל קטן תמיד טיפל באמו,כשהיה בן שתיים עשרה אבא שלו בגד באימו,והיא לקחה את זה קשה ועזבה הכל,ומאז אריאל מטפל בה.

בן זוהר – בן 17.5,עיינים ירוקות ושיער שטני,המשפחה אצלו זה מקום ראשון,תמיד תשמעו בן ואריאל וזה כבר מסמן לצרות,הם החברים טובים מגיל קטן,אבל לפני שלוש שנים נאלץ אריאל לעזוב בגללו אימו שחלתה,אבל בן לעולם לא נשאר בודד,בכל מקום הוא מוקף במלה חברים,איתו לא כל כך כדי להתעסק,החיים בישבילו יפים,רווק וכל הבנות סטוצים בישבילו,כמובן שמכבד את הבחורות שמכבדות את עצמן,השתייה ומשחק זה כל הכיף ומי שאוהב את החיים שלו לא לדבר איתו באמצע!,יש לו שלוש אחים קטנים שהוא אוהב אותם יותר מכל!,בניהם אחותו היא החברה הכי טובה שלו,תמיד היא מצליחה להרגיע אותו בכל מצב.

אביאל זוהר-בן 17,עיינים חומות ושיער שחור,הבעיתי במשפחה,והמצחיק בחברה,תמיד כאן בישביל החשובים לו וכמובן שמשפחתו מעל הכל!
תמיד מנסה להיות כמו אחיו הגדול אבל מסתבך כפול,כמה פעמים כבר עצרו אותו על גניבות,אבל מאז מקרה שקרה הוא הפסיק אם השטויות.
לפני שנה הוא שתה יותר מידי ושיחק את עצמו חכם,הוא החליט שהוא הנוהג,והוא כל כך היה שיכור שלא שם לב למה שהוא עשה,הוא דרס נערה שעד היום בתרדמת,ההורים שלה כמובן הגישו נגדו תלונה והיה סיפור גדול,הוא נכנס לחמישה חודשים למוסד לעברינים ועבר שם סיוט,מאז הוא מצטער על אותו רגע ונירגע,הוא כבר בקושי נוגע באלכהול למרות שזאת הייתה תקופה מאוד קשה,אבל הבין שהאחים שלו והחברים האמיתים שלו תמיד היו כאן,וכל יום יוצא לבקר את אותה נערה שנדרסה ומתפלל שתתעורר…

אליאן זוהר – בת 16,עיינים ירוקות,שיער שטני ארוך וחלק,אהובה על כולם בכל מקום,תמיד אוהבת לגרום לאנשים לחייך,היא האושר של ההורים שלהם תמיד מביאה ציונים טובים ורק עזרה,כמובן שהיא מנסה שאחותה הקטנה תעשה הכל אותו דבר,הדבר האחרון שהיא רוצה זה שהוריה יתנו לה פחות אהבה,האחים שלה אוהבים אותה מאוד הם אף פעם לא מקנאים בה,יש לה מלה חברים שאוהבים אותה,חוץ מהכל תמיד היא חלמה לדגמן,לאליאן יש יופי שלא מוצאים בכל מקום,היא נראת כמו בובה עדינה כזאת,לא חסר בנים שיתחילו איתה.

אבישג זוהר – בת 14,עיינים חומות ושיער שטני,האחרונה במשפחה,הקטנה של שלושת האחים,אבישג מעולם לא הייתה מפונקת או קנאית,היא ידעה והבינה שהוריה אוהבים אותה בידיוק כמו את אחיה,אבל לאבישג קשה להשתלב,היא רואה אך אחותה הגדולה מוצלחת ומושלמת בכל מקום,חברים שאוהבים אותה מסביבה,לאבישג אין הרבה חברים,ותמיד רצתה להיות במקום אליאן
יש לה חברה אחת טובה,הם מהבהות האלה שלא כל כך זוכרים את השם שלהם,אבל למזלה היא לא כזאת שקופה בגלל האחים שלה.

שובל כהן – בת 16,עיינים שחורות ועיינים שחורות,תמיד שמה עדשות כחולות,יש לה פוני בובה חלק כמו סרגל,עגיל באף,בטבור,והליקס,היא המצחיקה והזורמת בחברה,אליאן היא זאת שגרמה לה לחזור לחיות,לשובל היה ילדות קשה,הוריה נהרגו בתאונה דרכים,היא עברה ממשפחה מאמצת שהאב המאמץ התעלל בה ועשה לה דברים גרועים!,לבסוף היא עברה לגור בפנימיה,היא הכירה את אליאן בבית ספר,היא אף פעם לא התחברה לאף אחד אבל בזכותה יש לה מלה חברים שאוהבים אותה.
היא מעשנת ושותה,אוהבת ערסים ולה בעצמה יוצאים קטעים של ערסית,היא אוהבת את החיים שלה מאז שהכירה אותם

גל לוי – בן 16,עיינים שחורות,שיער שחור,תספורת מארינס,הידיד הכי טוב של אליאן ושובל,הוא כמו אח בישביל אליאן
אוהב להסתבך,הוא מאלה שלא יושבים לדקה ונהנים מהחיים,מעשן,ושותה הרבה,מכבד בחורות שמכבדות את עצמן ותמיד כאן בישביל הקרובים אליו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך