Swaggggg
היי כולןןן ❤️ רק רציתי להגיד כמה אתן משמחות אותי עם כל התגובות שלכן :) אז החלטתי לעלות היום עוד פרק בערב . אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️❤️

״New year is here" פרק 15

Swaggggg 14/01/2014 971 צפיות 3 תגובות
היי כולןןן ❤️ רק רציתי להגיד כמה אתן משמחות אותי עם כל התגובות שלכן :) אז החלטתי לעלות היום עוד פרק בערב . אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️❤️

״אתם?״ שאלתי בפחד ״כן״ הוא ענה לי. שמעתי דלת נטרקת ,כל כך פחדתי ! פתאום הגיע גבר גדול ומפחיד כזה ,לא יודעת למה הוא הזכיר לי את הענק הירוק. הוא קרא לשניהם ושמעתי צעקות מהחדר השני ,הם חזרו מובכים ולא אמרו כלום ,פשוט שחררו אותי. לא הבנתי מה קרה עד שהאיש הגדול נכנס ואמר לי ״הייתה טעות קטנה, אנחנו נשמח שלא תשתפי אף אחד בה״ הוא אמר וניסה להשמע נחמד , ״אוקי״ אמרתי, יותר נכון גמגמתי . אחרי שהם שחררו אותי הם אמרו ״מאי, מה שהיה פה לא יוצא״ ,הנהנתי להם עם הראש ,התחלתי ללכת לכיוון הדלת וכשהייתי בטוחה שהם לא יראו אותי יותר התחלתי לרוץ . פחדתי שהם יתפסו אותי שוב .רצתי , רצתי כל כך מהר ואפילו לא ידעתי לאן רצתי , הבכי שטף אותי , כל האיפור שלי נמרח ורק רציתי להגיע הביתה ולשטוף את היום המסריח הזה ממני. המשכתי לרוץ עד שפתאום התנגשתי במישהו ״תסתכלי לאן את הולכת!״ הוא אמר בתוקפנות ,הרמתי את הראש וראיתי מישהו, מישהו שאני לא מכירה ואז הוא אמר ״סליחה לא התכוונתי״ .״אני לא בוכה בגללך״ אמרתי לו .״אז מה קרה?״ הוא שאל ,״זה לא ממש עניינך״ אמרתי לו והתחלתי ללכת ,״אפשר לדעת איך קוראים לך?״ אמר ותפס לי את היד ,״מאי״ עניתי לו, ״ואת בטוחה שאת בסדר?״ הוא שאל בדאגה ,״ואני עומר״ הוא הוסיף, ״אני בסדר״ עניתי לו. הוא הושיט את ידו אל פניי וניקה את הדמעות שלי ,תפסתי לו את היד והורדתי לו אותה .״ אנחנו בכלל לא מכירים ,אל תיגע בי״ אמרתי לו ״אפשר להכיר״ הוא אמר בחיוך . הוא נראה ממש טוב ,הוא חתיך ברמות !! יש לו עיניים ירוקות ושיער שטני ,שמישהו יהרוג אותי עכשיו! אבל בכל זאת, אני לא מכירה אותו ואני לא הולכת לתת את הפרטים שלי וכל זה למישהו שהכרתי רק עכשיו. ועוד ברחוב, במקום שאני בכלל לא מכירה ״אתה יודע מה?״ אמרתי לו, ״מה?״ הוא שאל מאושר, ״אם אתה תעזור לי להגיע הביתה אני אחשוב על זה״ עניתי לו ,התחלנו להתקדם ברגל והוא כיוון אותי ,הוא היה כל כך חמוד ,כל כך מתחשב, הוא הקשיב לכל החפירות שלי וזה היה כיף ,זה הרגיש כאילו באמת אכפת לו ממני .הוא סיפר לי שיש לו אח קטן בגיל של ליאן ,אז חשבנו לעשות שידוח קטן;) .הוא סיפר לי הכל עליו ובאיזשהו מקום ,הייתי שמחה שנתקעתי בו היום. כי אני מרגישה שמצאתי ידיד טוב חדש .בגלל הרגשות של אייל אני יודעת שעכשיו נתחיל להתרחק וכואב לי על זה . אבל אני כן שמחה שהכרתי את עומר, רע לי להגיד את זה, אבל יש סיכוי שהוא יהיה המחליף של אייל.


תגובות (3)

לא בערבבבבבבב יותר מוקדם תמשיכיייייייי

14/01/2014 06:10

מושלםםםםםםם

27/01/2014 07:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך